Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrijgezellendag, een activiteit die bijna niks kost!

+17
Ugly Betty
Niekske
Travelgurly
Guus
Silver
TukTuk
TwistedAngel
Flippin' Bitch
meisjesmama
Susan
Laquisia
Monte
Sarah1985
Pussycat
Atelier Madame
Lejow
Puk
21 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vrijgezellendag, een activiteit die bijna niks kost! - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellendag, een activiteit die bijna niks kost!

Bericht  Flippin' Bitch zo 5 jun 2011 - 10:19

Picknick, samen iets bakken o.i.d, een spel?
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellendag, een activiteit die bijna niks kost! - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellendag, een activiteit die bijna niks kost!

Bericht  TwistedAngel zo 5 jun 2011 - 20:58

Wij hebben om de kosten te drukken 's middags ook gepicknickt, en daarbij meteen wat Minute-to-win-it spelletjes gedaan, was erg leuk en geslaagd...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  TukTuk zo 5 jun 2011 - 21:25

Ik vind 150 euro ook belachelijk veel geld!

Ik ben op dit moment ook het vrijgezellenfeest voor mijn zus aan het organiseren, we zitten nog een beetje af te weten, een vrijgezellenarrangement bij Sanadome, komt op 78 euro pp uit, (met betalen voor de bruid er ook bij), gewone dagentree met high tea komt op 61 euro uit met 1 "behandeling" er bij, bij het arrangement zitten ook gebruik van badjas, handdoek, krijgt de aanstaande bruid een kadootje, en heb je nog een stretch en relaxt workshop. maarja het is wel gelijk weer 17 euro duurder.
En dan is het de vraag waar we gaan eten, daar, in Nijmegen of bij mijn ouders thuis BBQ-en. Het eten zal dan tussen de 5 (BBQ) en 25 euro pp nog uit komen.

Ik heb een poll gemaakt met alle opties, en laat gewoon iedereen stemmen, ik heb het op dit moment ook niet breed maar omdat het mijn zus is maak ik er graag geld voor vrij, maar je kan niet in iedereen zijn portemonnee kijken.

Ohja, mijn zus is geen uitgaans type en wilt ook niet voor lul gezet worden etc, plus de activiteit moet ook rustig zijn omdat haar schoonzusje problemen met haar hart heeft. Daarom kiezen we voor een dagje sanadome, vindt mijn zus ook heerlijk en kan ze mooi even een dagje ontspannen voor haar bruiloft!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Silver zo 5 jun 2011 - 21:34

Ik vond persoonlijk 70,- al veel voor het vrijgezellenfeestje wat wij hadden afgelopen zaterdag, maar ik had dit nooit eerder meegemaakt, dus achteraf gezien viel het reuze mee.
Wij hebben gepicknickt bij haar ouders, in Amerikaanse stijl, dus iedereen nam wat mee, daarna zijn we gebaksbordjes en een grote gebaksschaal gaan beschilderen.. Dit was 25,- pp. Daarna uit eten gegaan, 35,- pp en tot slot op stap, hier hebben we gewoon gepot, want een deel van de dames waren eerder naar huis gegaan, en de heren kwamen daar ook in de kroeg.. En tot slot kwam er nog een bedrag van 10,- bij voor onze boa's en haar outfit, dus het viel allemaal reuze mee... Wij hebben haar gewoon kaartjes gegeven, en daar stonden opdrachten op die ze moest uitvoeren.

Maar wat je nog kan doen, is haar gewoon in de stad opdrachten laten uitvoeren, terwijl jullie op een terrasje zitten...Dus als het ware tijdrekken. En als het niet mooi weer is, binnen in een leuk gezellig cafétje...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Guus zo 5 jun 2011 - 22:36

Tsja ik vind het niet heel veel, beseffende wat je er allemaal voor doet en jij de bruid dat cadeau geeft. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het van andere wat minder kan. Nou is het biij mij überhaupt niet gebruikelijk dat aanhang ook wordt uitgenodigd, maar alleen goede vriendinnen van de bruid...

Wat ik een keer gedaan heb was heel erg leuk, en bijina gratis!

We hebben een aantal vragen verzonnen en die aan de bruidegom gevraagd, zijn antwoorden hebben we gefilmd en hadden we op de iPad mee. Tijdens een picknick hebben we aan de bruid dezelfde vragen gesteld en gekeken of het wel dezelfde antwoorden waren (en natuurlijk zijn antwoorden laten zien)

Biij ons was een fout antwoord drinken, maar als je daar niet van bent kan het ook prima zonder. Ze vond het erg leuk en was een zware tranen-trekker smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Travelgurly zo 5 jun 2011 - 22:56

glow in the dark midget golfen !

kanoen

bioscoopje

soort van dropping zelf organiseren

fietstocht met opdrachten
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Niekske ma 6 jun 2011 - 1:30

Ik heb ook zo'n vrijgezellenfeest georganiseerd, voor meiden die niet zoveel te besteden hadden. Om de kosten te drukken hebben we toen een activiteit vervangen door een quiz die we door de verloofde van de bruid hadden laten maken en nu aan haar voor te leggen, kijken of ze dezelfde antwoorden gaven. Was heel erg leuk (een een tikje dramatisch, aangezien ze heel weinig goed had Wink) .

Ik ben zelf echter wel gewend dat een vrijgezellenfeest duur is. Dan kan iedereen alsnog besluiten of ze dat er voor over hebben en eventueel een deel van het programma overslaan. In mijn geval klaagde een paar dames dat het te duur was, maar ze droegen zelf ook geen realistische oplossingen aan, of ze kwamen met ideetjes als quiz, speurtocht etc, maar daar zouden wij dan enorm veel werk aan hebben om zoiets goed te organiseren. Die tijd hadden we niet, en we vonden het ook erg makkelijk gezegd. Dus misschien kun je die meiden vragen of ze zelf ideetjes hebben voor een low-budget activiteit? Jij past je plannen aan voor hen, dan kunnen ze ook wel een beetje meedenken toch?

Of kun je niet via via een bekende regelen die een workshop kan geven? Das goedkoper dan het via een bureau boeken. Iemand die een dansworkshop kan geven bijvoorbeeld. Of een foto/film workshop (en zelf een script schrijven en/of je sets kiezen enzo)
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Ugly Betty ma 6 jun 2011 - 6:08

Zelf een high tea verzorgen bij iemand thuis.
Opdrachten bedenken die de vrijgezel moet uitvoeren in de stad (met zoveel mannen op de foto e.d.)
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 6:11

Francaise_ schreef:Mijn god! Zijn dat vriendinnen? Je weet toch dat wanneer je ook gaat eten je het nooit bij 70 euro kunt houden voor een middag- en avondvullend programma?!

Ehm... Niet iedereen heeft zoveel te besteden he? Deze reactie doet vermoeden dat jij denkt van wel.

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 6 jun 2011 - 6:32

Niekske schreef:In mijn geval klaagde een paar dames dat het te duur was, maar ze droegen zelf ook geen realistische oplossingen aan, of ze kwamen met ideetjes als quiz, speurtocht etc, maar daar zouden wij dan enorm veel werk aan hebben om zoiets goed te organiseren. Die tijd hadden we niet, en we vonden het ook erg makkelijk gezegd. Dus misschien kun je die meiden vragen of ze zelf ideetjes hebben voor een low-budget activiteit? Jij past je plannen aan voor hen, dan kunnen ze ook wel een beetje meedenken toch?

Het is dan wel moeilijk om het goed te doen als je het te duur vindt, je wil aan de ene kant dat mensen meedenken, maar als ze dan met low-budgetsuggesties komen dan roep je weer dat je het wel erg makkelijk gezegd vindt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 6:45

Het lijkt me verschrikkelijk om zoveel geld uit te geven om dan een dag stomme spelletjes te gaan lopen doen met een groep vrouwen waarvan je er veel waarschijnlijk niet eens kent. Blegh! Voor mij hoeft dat echt allemaal niet. Een high tea is leuk, of even eten of borrelen, maar alleen al bij het woord dagvullend programma krijg ik de kriebels... Ik weet 1000 leukere dingen om met dat geld te doen!!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 6:59

Noa, als wij vriendinnen waren was jij de uitgelezen persoon om mijn vrijgezellenfeest te organiseren Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 7:02

Marin schreef:Noa, als wij vriendinnen waren was jij de uitgelezen persoon om mijn vrijgezellenfeest te organiseren Wink
Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 7:10

Tea-Leaf schreef:
Francaise_ schreef:Mijn god! Zijn dat vriendinnen? Je weet toch dat wanneer je ook gaat eten je het nooit bij 70 euro kunt houden voor een middag- en avondvullend programma?!

Ehm... Niet iedereen heeft zoveel te besteden he? Deze reactie doet vermoeden dat jij denkt van wel.
Dat zeg ik toch ook niet dus ga mij geen woorden in de mond leggen. Ik zeg dat € 70,- wel weinig is voor een middag- en avondvullend programma waarbij gegeten wordt. Van € 50,- p.p of minder kun je prima een vrijgezellendag organiseren maar niet met zo'n etentje erbij. Ik reageer dus in de gedachte dat je het samen hebt overlegt en nu ineens gaat miepen. Overigens snap ik ook niet waarom er mensen bij zijn die niet eens vriendinnen zijn maar bij de andere aanhang hoort.

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 6 jun 2011 - 7:33

Francaise_ schreef:Overigens snap ik ook niet waarom er mensen bij zijn die niet eens vriendinnen zijn maar bij de andere aanhang hoort.

Ik snap dat ook niet, ik vind helemaal niet dat de partners van haar vriends vrienden er per se bij horen. Zijn de partners van haar vriendinnen dan ook weer bij het vrijgezellenfeest van haar vriend?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Lejow ma 6 jun 2011 - 7:39

Francaise_ schreef:
Tea-Leaf schreef:

Dat zeg ik toch ook niet dus ga mij geen woorden in de mond leggen. Ik zeg dat € 70,- wel weinig is voor een middag- en avondvullend programma waarbij gegeten wordt. Van € 50,- p.p of minder kun je prima een vrijgezellendag organiseren maar niet met zo'n etentje erbij. Ik reageer dus in de gedachte dat je het samen hebt overlegt en nu ineens gaat miepen. Overigens snap ik ook niet waarom er mensen bij zijn die niet eens vriendinnen zijn maar bij de andere aanhang hoort.

Maar je laat wel blijken dat iemand die er geen 70 euro aan wil/kan besteden, geen goede vriendin is.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Zora ma 6 jun 2011 - 18:30

Susan schreef:Gaat J trouwen?

* lichtje gaat branden * Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 20:09

Puk schreef:He dames:)

Samen met een vriendin organiseer ik de vrijgezellendag voor een goede vriendin.
We hebben voor de eind van de middag een spelshow in een tapasrestaurant, daarna gaan we tapas eten in datzelfde restaurant. Dit zal samen zo'n 50-60 euro kosten.
Nu hebben veel meiden aangegeven niet meer dan 70 euro uit te willen geven aan de vrijgezellendag.En nu zoeken we nog een activiteit voor de middag die dus (bijna) niks kost. Wie heeft er een idee?

Groetjes!!

Midgetgolfen.

Gast
Gast

Bericht  Joontjuh di 7 jun 2011 - 5:21

Hey hallo,

je kunt gaan:
- speurtocht uitzetten met vragen, deze moet de bruid dan beantwoorden (over het huwelijk, vragen over haar toekomstige man, schoonouders enz.)
- midgetgolfen
- high tea bij iemand thuis
- karaoke bij iemand thuis (je hebt van die goedkope dvd'tjes enz)
- vriendinnen quiz opstellen
- spelletjes spelen, ieder neemt een spel mee wat ze leuk vinden en dan kan je verschillende spellen doen
- een workshop dans/kunst/cultuur (hier in de buurt heb je zo'n centrum wat dat voor weinig doet geloof ik)
- bloemschikken, ieder neemt een eigen bakje en oase mee en takjes/bloemen
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755

http://www.jonisbadeendjes.nl

Bericht  mosio di 7 jun 2011 - 8:25

Wij hadden laatst ook een vrijgezellen feestje van een vriendin van mijn vriend en waren daar allebei uitgenodigd. Wij waren 100 pp kwijt. De bruid moest in een varkenspark door het dorp een pakje condooms verkopen en voor dat geld moest ze weer iets kleins kopen wat ze dan moest ruilen voor iets groters en dat zo door tot wij het met ons allen zat waren.
Daarna zijn we wezen paintballen. 's Avonds zijn we wezen steengrillen en bowlen en tegen het einde van de avond zijn we naar de kroeg gegaan waar ze willden dat iedereen nog 20 pp voor de pot in zou leggen dit vonden wij veel te gek en hebben dat ook niet gedaan

Van mij hoeft zo'n vrijgezellenfeest ook niet en zeker niet met zoveel mensen als zij had. Ik vond het daarbij ook wel erg duur. Maar goed de bruid heeft een erg leuke dag gehad en dat is ook belangrijk.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:42

mosio schreef:Wij hadden laatst ook een vrijgezellen feestje van een vriendin van mijn vriend en waren daar allebei uitgenodigd. Wij waren 100 pp kwijt. De bruid moest in een varkenspark door het dorp een pakje condooms verkopen en voor dat geld moest ze weer iets kleins kopen wat ze dan moest ruilen voor iets groters en dat zo door tot wij het met ons allen zat waren.
Daarna zijn we wezen paintballen. 's Avonds zijn we wezen steengrillen en bowlen en tegen het einde van de avond zijn we naar de kroeg gegaan waar ze willden dat iedereen nog 20 pp voor de pot in zou leggen dit vonden wij veel te gek en hebben dat ook niet gedaan

Van mij hoeft zo'n vrijgezellenfeest ook niet en zeker niet met zoveel mensen als zij had. Ik vond het daarbij ook wel erg duur. Maar goed de bruid heeft een erg leuke dag gehad en dat is ook belangrijk.
Iigh, leuk hoor 100 euro uitgeven aan een dag ''vermaak''... Sad

Gast
Gast

Bericht  mosio di 7 jun 2011 - 8:52

Noa schreef:
mosio schreef:Wij hadden laatst ook een vrijgezellen feestje van een vriendin van mijn vriend en waren daar allebei uitgenodigd. Wij waren 100 pp kwijt. De bruid moest in een varkenspark door het dorp een pakje condooms verkopen en voor dat geld moest ze weer iets kleins kopen wat ze dan moest ruilen voor iets groters en dat zo door tot wij het met ons allen zat waren.

Ja ik vond het ook wel heel veel geld vooral omdat mijn vriend en ik allebei waren uitgenodigd en dus 200 euro kwijt waren.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:03

mosio schreef:
Noa schreef:

Ja ik vond het ook wel heel veel geld vooral omdat mijn vriend en ik allebei waren uitgenodigd en dus 200 euro kwijt waren.
Jemig... dat is toch niet normaal.... en dan heb je daarvoor dus paintballen, steengrillen en bowlen... wie heeft daar nou allemaal zin in op 1 dag... Het gaat mij er niet eens om of ik het geld heb, maar meer zo van: wil ik mijn geld daaraan besteden? Voor mij geldt dus duidelijk nee... maar het lijkt me ook moeilijk om je aan dit soort verplichtingen te onttrekken...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 10:08

Sorry voor de late reactie, was niet online. Maareh, yep! Hij heeft 'r gevraagd en op 1 oktober is de grote dag! Voelt heel bijzonder, mijn 'kleine' zusje gaat trouwen smile. Enne, ik mag getuige zijn, betekent veel voor me.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 10:09

Zora schreef:
* lichtje gaat branden * Very Happy
Don't you love it when that happens? :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: