Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrijgezellendag, een activiteit die bijna niks kost!

+17
Ugly Betty
Niekske
Travelgurly
Guus
Silver
TukTuk
TwistedAngel
Flippin' Bitch
meisjesmama
Susan
Laquisia
Monte
Sarah1985
Pussycat
Atelier Madame
Lejow
Puk
21 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vrijgezellendag, een activiteit die bijna niks kost! Empty Vrijgezellendag, een activiteit die bijna niks kost!

Bericht  Puk zo 5 jun 2011 - 6:49

He dames:)

Samen met een vriendin organiseer ik de vrijgezellendag voor een goede vriendin.
We hebben voor de eind van de middag een spelshow in een tapasrestaurant, daarna gaan we tapas eten in datzelfde restaurant. Dit zal samen zo'n 50-60 euro kosten.
Nu hebben veel meiden aangegeven niet meer dan 70 euro uit te willen geven aan de vrijgezellendag.En nu zoeken we nog een activiteit voor de middag die dus (bijna) niks kost. Wie heeft er een idee?

Groetjes!!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellendag, een activiteit die bijna niks kost! Empty Re: Vrijgezellendag, een activiteit die bijna niks kost!

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:55

Mijn god! Zijn dat vriendinnen? Je weet toch dat wanneer je ook gaat eten je het nooit bij 70 euro kunt houden voor een middag- en avondvullend programma?!

Gast
Gast

Vrijgezellendag, een activiteit die bijna niks kost! Empty Re: Vrijgezellendag, een activiteit die bijna niks kost!

Bericht  Puk zo 5 jun 2011 - 6:57

Francaise_ schreef:Mijn god! Zijn dat vriendinnen? Je weet toch dat wanneer je ook gaat eten je het nooit bij 70 euro kunt houden voor een middag- en avondvullend programma?!

Dat zijn idd geen vriendinnen,het zijn partners van haar vriends vrienden.......maar ja, ook die horen erbij!
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:00

Om hoeveel meiden gaat het dan? Want anders gaat het lastig worden. Kun je hun anders niet alleen voor de avond uitnodigen (eten) en met de echte vriendinnen 'smiddags iets gaan doen?

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 5 jun 2011 - 7:04

Francaise_ schreef:Mijn god! Zijn dat vriendinnen? Je weet toch dat wanneer je ook gaat eten je het nooit bij 70 euro kunt houden voor een middag- en avondvullend programma?!

Vind dit een beetje kort door de bocht, en dat is zeker wel mogelijk hoor, om het niet meer dan 70 euro te laten kosten, tis maar net wat je wil en waar je zoekt..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:38

Als je zelf iets samenstelt dan, zoals een tour langs de hoogtepunten uit de stad op de fiets. Waar ze elkaar ontmoet hebben, langs ouderlijk huis, tentje waar ze veel eten e.d. Waarschijnlijk is het wel mogelijk dat je op een aantal plekken een mand met eten neerzet wat je in de supermarkt hebt gekocht en op andere plekken, waar je dat niet kunt, zou je eventueel een herrinnering o.i.d. op kunnen hangen die de aanstaande bruid om moet lezen ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame zo 5 jun 2011 - 7:48

Ontzettend rare reactie, kun jij bij andere in hun portemonnee kijken? Ik vind 70 euro een hoop geld..
is er niet een leuk museum in de buurt waar je een rondleiding kunt doen? Of naar de bioscoop oid?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Pussycat zo 5 jun 2011 - 8:06

Pff zou willen dat mijn zwager ook naar dingen ging kijken die goedkoper zijn maar ja... mijn andere zwager trouwt binnenkort namelijk... maar dat gaat 150 euro kosten p.p. :shock: vind dat echt belachelijk maar goed.

Ik zou op vakantieveilingen kijken misschien staat daar een leuk uitstapje tussen en dan gewoon meerdere kaartjes opbieden.
Maar weet niet met hoeveel mensen jullie totaal zijn?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 8:08

Kun je niet ergens in een bos oid gaan picknicken met zijn allen? Of een speurtocht met opdrachten op de fiets.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 8:14

Isabella schreef:Kun je niet ergens in een bos oid gaan picknicken met zijn allen? Of een speurtocht met opdrachten op de fiets.

Ik wilde ook picknicken zeggen.

Ik hoop eigenlijk dat ik nooit uitgenodigd wordt voor vrijgezellenfeestjes. Ik zou eigenlijk voor geen enkele vriendin 70 euro over hebben, en dat heeft niets met m'n vriendschappen te maken (want die zijn echt wel goed), maar ik heb een hekel aan dit soort georganiseerde 'oh wat zijn we gezellig' groepjes, en ik vind vrijgezellenfeestjes veel te overrated met al hun activiteiten. Ik zal er natuurlijk wel heen gaan, als het om goede vriendinnen gaat doe ik dat voor hen natuurlijk, maar vind het hele concept van 'oh we moeten iets leuks doen en dat kost zus en zo veel geld en iedereen moet dat betalen' echt zo zwaar belachelijk. Ik heb er helemaal niets mee.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 8:16

Een vrijgezellenfeest lijkt me wel erg leuk, als het voor me georganiseerd wordt, maar ik zou niet gemaakt dingen willen doen. Het is wel leuk om met een groep belangrijke mensen wat te doen, en bv. taarten workshop of uit eten lijkt me super leuk.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 zo 5 jun 2011 - 8:16

Marin schreef:
Isabella schreef:Kun je niet ergens in een bos oid gaan picknicken met zijn allen? Of een speurtocht met opdrachten op de fiets.

Ik wilde ook picknicken zeggen.

Ik hoop eigenlijk dat ik nooit uitgenodigd wordt voor vrijgezellenfeestjes. Ik zou eigenlijk voor geen enkele vriendin 70 euro over hebben, en dat heeft niets met m'n vriendschappen te maken (want die zijn echt wel goed), maar ik heb een hekel aan dit soort georganiseerde 'oh wat zijn we gezellig' groepjes, en ik vind vrijgezellenfeestjes veel te overrated met al hun activiteiten. Ik zal er natuurlijk wel heen gaan, als het om goede vriendinnen gaat doe ik dat voor hen natuurlijk, maar vind het hele concept van 'oh we moeten iets leuks doen en dat kost zus en zo veel geld en iedereen moet dat betalen' echt zo zwaar belachelijk. Ik heb er helemaal niets mee.

Wat jij zegt marin helemaal mee eens

Ik heb 2 keer een vrijgezellenfeest gehad en beide waren 100 euro, we gingen de meest rare saaie dingen doen.

Ik zou trouwens voor de to mischien een picknick of een spel ofzo
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Monte zo 5 jun 2011 - 8:18

Maar kost een hapje eten in een tapasrestaurant dan 50-60 euro? Want dat vind ik best wel veel.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 8:21

Monte schreef:Maar kost een hapje eten in een tapasrestaurant dan 50-60 euro? Want dat vind ik best wel veel.

Dat zegt ze ook niet, want er is eerst een soort spelshow daar, die bij de prijs inzit.

Gast
Gast

Bericht  Laquisia zo 5 jun 2011 - 8:23

Ik ben momenteel een vrijgezellenfeestje aan het organiseren voor een goede vriendin van mij.
We gaan eerst op de wijnfiets door de stad, zij waarschijnlijk in een gek pak verkleed. Vervolgens fietsen we naar het park om daar te gaan picknicken met zelf gemaakte tapashapjes. Mocht het weer niet meezitten, zit er een dakje op de wijnfiets en kunnen we terecht in een tuinhuisje van de zus van een gezamelijke vriendin. Voor de avond heb ik een t-shirt gemaakt waarop allerlei opdrachten staan die ze uit moet voeren, in de stad.
Het past helemaal bij haar en het is low budget. Ik heb het nog niet precies uitgerekend maar het kost maximaal 30 euro p.p.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Monte zo 5 jun 2011 - 8:25

Isabella schreef:
Monte schreef:Maar kost een hapje eten in een tapasrestaurant dan 50-60 euro? Want dat vind ik best wel veel.

Dat zegt ze ook niet, want er is eerst een soort spelshow daar, die bij de prijs inzit.
Oh ik dacht dat de ceremoniemeester(heet dat zo?) zelf die spelshow ging houden in het restaurant, dus niet van het restaurant zelf.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 8:45

Ik zou 70 euro ook zát vinden. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen niet meer willen (kunnen) uitgeven.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 9:26

:shock: jee wat een heftige reactie. Snap je ook dat niet iedereen die 70 euro kan missen? Ik vind dat nogal wat geld, eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Puk zo 5 jun 2011 - 9:30

Bedankt voor de goede tips:) Ik ga eens kijken naar zo'n wijnfiets hier in de buurt......dat is wel lachen lijkt me!

Verder snap ik de reactie van Marin wel, maar de bruid is echt een type voor een uitgebreide vrijgezellendag en gaat er zeker heel erg van genieten en eigenlijk is iedereen enthousiast over de ideeën tot nu toe, alleen het mag niet teveel kosten, dat snap ik wel. Maar als iemand het geld er niet voor over heeft, kunnen ze toch zeggen dat ze niet meegaan? Dat zou ik wel doen namelijk.........
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  Susan zo 5 jun 2011 - 9:31

Ik zou zelf een spel maken. Een soort Triviant met opdrachten, een moordspel, een speurtocht, 'hoe goed ken je elkaar', schatzoeken, et cetera. Er zijn zoveel mogelijkheden, wij zijn er in de familie allemaal heel creatief in.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 9:36

Ja dat is ook heel persoonlijk hoor, Puk. Ik denk dat het belangrijkste bij zoiets is, dat de bruid het naar haar zin heeft, het is haar feestje. Maar er mag ook wel rekening gehouden worden met de gasten, want niet iedereen kan zoiets betalen, of heeft het er voor over idd.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 5 jun 2011 - 9:39

Ik zou een afweging maken hoe close ze met die mensen is. Een vrijgezellendag draait naar mijn idee wel eerder om de gezelligheid dan om hoe groots en duur het allemaal wel niet is, ik zou zeker de aanwezigheid van goede vriendinnen verkiezen boven een dag vol dure activiteiten waar maar een klein clubje bij kan zijn omdat de rest het niet kan betalen. Ik zou me zelf als bruid trouwens ook enorm bezwaard voelen als mijn vrijgezellendag peperduur zou zijn, zeker als ik zou wéten dat sommige vriendinnen dat maar moeilijk kunnen ophoesten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 9:43

Mijn zusje gaat trouwen en ik wil voor haar vrijgezellenfeest ook zo'n speltocht organiseren zoals Susan zegt. Ze is gék op spelletjes, dus dat gaan we helemaal uitbuiten. Kost weinig en dan kun je dus bij andere dingen uitpakken. Ook wil ik niet standaard uit eten in een restaurant, maar iets anders verzinnen. Maar goed, dat komt allemaal nog. 70 euro is ook wel mijn max voor een hele dag.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 5 jun 2011 - 9:58

Gaat J trouwen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  meisjesmama zo 5 jun 2011 - 10:10

Ik vind het knap dat je een middag/avond vullend programma kan vinden voor 70 euro. Zeker omdat er eten bij zit wat over het algemeen best duur is. Een puzzelfietstocht met een picknickmand mee of iemand die de mand brengt is misschien een optie?

Wij hebben over 2 weken een vrijgezellenfeest wat ongeveer 150 euro kost en de mannen gaan ook op pad en blijven in een hotel slapen dat word ongeveer 250 euro.
Ik vind het echt belachelijk veel geld want je heb daarnaast ook nog een kado voor het bruidspaar op hun trouwdag nodig.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: