Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Frustratietopic!

+23
Guus
Polly
Sjaantje
Paper Crown
Susan
Atelier Madame
Ambivalence
sonly
Pien
Jezzie
Shisha
Pussycat
JD
Laquisia
Sterre
Suus
Sushi
Possom
Ilargi
Oasis
silly-one
Lady4
Bliss
27 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Frustratietopic! Empty Frustratietopic!

Bericht  Bliss zo 5 jun 2011 - 6:01

Oooohh ik word helemaal gek hier thuis! Woon in een huis met vijf studio's en heb nogal luidruchtige huisgenoten. Naast me zit een Chinees, die vaak loopt te rochelen en verder gewoon irritant is, boven me een Surinaamse of Antilliaanse die altijd KEIHARD aan t bellen is, vaak midden in de nacht, en ik word daar soms wakker van. Nu is er afgelopen week een nieuwe huisgenoot schuin boven mij gekomen en die heeft nu al dagen keiharde 'muziek' aan staan! Even tussen aanhalingstekens, want ik vind het geen muziek, maar gewoon herrie! Van dat gedreun de hele tijd en ik hoor het gewoon continu en word er GEK van!!

GELUKKIG heb ik afgelopen woensdag de sleutel van mn nieuwe huis gekregen en ga ik over ruim een week helemaal weg hier, maar damn wat irritant is dit!

Ook gefrustreerd? Spuw hier je gal!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratietopic! Empty Re: Frustratietopic!

Bericht  Lady4 zo 5 jun 2011 - 6:03

De laatste loodjes zijn echt het zwaarst Bliss. Neem al deze irriterende herrie nog maar even goed in je op, des te meer zul je straks genieten van je nieuwe huis. Doe ik nu ook, haha!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:04

Zéker irritant, maar wat fijn dat je een nieuw huis hebt Very Happy. Des te fijner! Gefeliciteerd daarmee (of mag ik alleen negatieve dingen uiten in dit topic?).

Ik ben gefrustreerd omdat ik een opdracht moet maken en nogal een sukkel ben met excel en de website waar ik mijn data vandaan moet halen. Ik heb vanmiddag twee uur besteed aan iets wat in tien minuten had gekund laughcry. Echt heel dom en frustrerend, want ik heb al niet zoveel tijd (tip aan mezelf: zet het forum af).

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:04

Bwaaaah wat balen Bliss, ik zou daar ook knettergek van worden :shock:

Ik baal nu omdat ik uit eten zou gaan met mijn vriend en hij zou voor 7 uur thuis zijn, heeft hij beloofd. Hij is er nu nog niet en heeft zijn telefoon ook niet aan. Ik ben bang dat hij dadelijk gaat zeggen dat hij niet meer wil gaan omdat hij moe is en dat we volgende week maar moeten gaan, ik zie hem daar echt voor aan.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 zo 5 jun 2011 - 6:11

Ik ben gefrusteerd (nou ja niet echt, maar toch) omdat ik echt een megasaaie dag achter de rug heb en ik ook echt geen zin had/heb om hier verandering in te brengen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:16

Ik ben echt gek aan het worden van de hooikoorts, alles jeukt, alles loopt, alles bloed, ipv zakdoeken ben ik maar over gestapt op oude shirts, die zijn groter Embarassed ... Dat wint het nog van het niks doen!

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 5 jun 2011 - 6:19

Ik zit nu met oordopjes in programma's op rtlgemist.nl te kijken, maar hoor de herrie er nog doorheen :shock:
Hup June, van t forum af!
Lady, ik ken dat wel, heb ook wel eens van die lamlendige dagen! Probeer er nu maar gewoon van te genieten en zo bijv. iets leuks te kijken op tv ofzo smile
Wat stom Storm, inmiddels al iets vernomen?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:20

Het einde is in zicht Bliss! Very Happy

Ik heb geen frustraties meer lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:20

Ja, ik ga zo :P.

Heb je er al iets van gezegd eigenlijk?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:26

Nope, hij is nog niet thuis. Fijn, maar niet heus. Het is mijn verjaardagscadeautje.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:27

Storm schreef:Nope, hij is nog niet thuis. Fijn, maar niet heus. Het is mijn verjaardagscadeautje.
Dan is het best een kutstreek!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:30

Mja, nogal. Zijn vriend neemt de telefoon ook niet op dus ik vermoed dat ze nog bezig zijn, helaas......dus dat etentje kan ik nu wel op m'n buik schrijven. Het is 40 minuten rijden daar heen.

Gast
Gast

Bericht  silly-one zo 5 jun 2011 - 6:31

o Storm wat vervelend. Kan goed begrijpen dat je daar van baalt.

Ik baal omdat Federer de Finale van RG heeft verloren. Tja blijf fan van hem en hij stond goed te tennissen, maar zo veel rare keuzes. Bah, kan er niet tegen.
Verder baal ik een beetje van mijn broer, zit niet lekker in zijn vel en dat heeft hij gisteren een beetje tegen mij lopen spuien. Vind ik niet erg, maar vind het wel lastig m daar mee om te gaan.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Bliss zo 5 jun 2011 - 6:31

June schreef:Ja, ik ga zo :P.

Heb je er al iets van gezegd eigenlijk?

Ben er vrijdag heen geweest en hij kwam wel aardig/slijmerig over, maar zodra ik weg liep, ging de muziek alweer harder. Ik heb gewoon medelijden met de jongen die in mijn studio komt wonen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Oasis zo 5 jun 2011 - 6:32

Storm schreef:Mja, nogal. Zijn vriend neemt de telefoon ook niet op dus ik vermoed dat ze nog bezig zijn, helaas......dus dat etentje kan ik nu wel op m'n buik schrijven. Het is 40 minuten rijden daar heen.

hug Dat ie het dan morgen maar goed maakt! Wink
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:33

Ik ben behoorlijk pissed off want hij heeft natuurlijk weer een smoesje klaar zometeen. Maar goed, ik heb besloten dat ik gewoon rustig ga zijn als hij thuis komt al kan ik misschien mijn tranen niet bedwingen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:35

Storm schreef:Mja, nogal. Zijn vriend neemt de telefoon ook niet op dus ik vermoed dat ze nog bezig zijn, helaas......dus dat etentje kan ik nu wel op m'n buik schrijven. Het is 40 minuten rijden daar heen.
Maar ik neem toch aan dat jullie dit hebben afgesproken? En dan ook nog een uitstaande gsm.. Dan zou die van mij (waar ik nooit meer aan begin) het wel heeeeel erg goed moeten maken.

Gast
Gast

Bericht  Ilargi zo 5 jun 2011 - 6:36

Storm schreef:Ik ben behoorlijk pissed off want hij heeft natuurlijk weer een smoesje klaar zometeen. Maar goed, ik heb besloten dat ik gewoon rustig ga zijn als hij thuis komt al kan ik misschien mijn tranen niet bedwingen.

Oh Storm wat rot Sad Zeker als het je verjaardagscadeautje is...
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823

Bericht  Possom zo 5 jun 2011 - 6:36

Aww dat is goed klote! hug dan kan hij maar beter met goeie goedmaakseks komen!

Ik baal van die achterlijke langstudeerboete, heb er net nog een discussie over gehad met mn vriend die er nog steeds van overtuigd is dat het niet mag als je al studeert. Maar ik ben ook gewoon de lul als ik volgend jaar ook maar 1 vak niet haal.. fijn zo zonder druk! (not)
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:36

Storm schreef:Ik ben behoorlijk pissed off want hij heeft natuurlijk weer een smoesje klaar zometeen. Maar goed, ik heb besloten dat ik gewoon rustig ga zijn als hij thuis komt al kan ik misschien mijn tranen niet bedwingen.
Waarom zou je rustig moeten zijn? Hallo, je spreekt iets af en gaat vervolgens ook nog je gsm uitzetten? Je hebt echt wel het recht om boos te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:37

Dit etentje hebben we al weken besproken idd, ondanks dat hij vanmorgen voordat hij weg ging riep dat we misschien toch beter volgend weekend konden gaan. Maar beneden heeft hij nog tegen zijn vriend gezegd dat hij wel wilde gaan vanavond. Ik begrijp er niets van.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:40

Zijn gsm was al leeg toen hij vertrok en hij kon de oplader niet vinden, zodoende.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:48

In deze tijd is er echt wel iemand in de buurt die wel een werkende telefoon hebt. Je kunt toch op het minste even afbellen. Ik mis dat grut toch echt voor geen seconde!

Gast
Gast

Bericht  Possom zo 5 jun 2011 - 6:49

Ja dat is ook zo, en zeker als hij nou al bijna een uur te laat is en al helemaal als het voor je verjaardag is..

niet cool van hem!
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:49

Ik heb de nummers van de mensen met wie hij is gegaan achterhaald maar die nemen serieus alle 2 niet op.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: