Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Frustratietopic!

+23
Guus
Polly
Sjaantje
Paper Crown
Susan
Atelier Madame
Ambivalence
sonly
Pien
Jezzie
Shisha
Pussycat
JD
Laquisia
Sterre
Suus
Sushi
Possom
Ilargi
Oasis
silly-one
Lady4
Bliss
27 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Frustratietopic! - Pagina 3 Empty Re: Frustratietopic!

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:38

Mama_van2 schreef:Het is dat je niet bij mij in de buurt woont, anders had ik je nu meegenomen uit eten. Ook al heb ik vandaag teveel pizza/friet en ijs gegeten. Echt, ik vind het zo rot voor je. Ik weet hoe zoiets voelt, mijn ex deed ook weleens 'dat soort' dingen en dat kan je echt verdriet doen, en terrecht hug Ik hoop dat jullie er straks over kunnen praten.

+ 1 Je hebt gewoon een etentje verdiend! Daar had je tenslotte op gerekend smile.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:43

Ah Storm wat klote Sad. Je had het echt onwijs verdiend! Ik vind het echt helemaal niet aardig van hem. Hopelijk kunnen jullie erover praten en ik hoop dat je morgen toch een fijne verjaardag hebt hug

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:58

Mijn vriend is net thuisgekomen met een bos rode rozen, een kaartje, en 2 gigantische repen chocolade. Hij ging op z'n kniëeen en zei dat hij enorme spijt had en dat we volgend weekend uit eten gaan.

Eind goed al goed smile

Gast
Gast

Bericht  Pussycat zo 5 jun 2011 - 8:00

Storm ik zou hem nog meer laten kruipen dat ie het nooit weer doet!!! hahaha

Maar wel heel lief dat hij toch nog aan je heeft gedacht dat had je vast niet verwacht zo te horen! Very Happy

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Suus zo 5 jun 2011 - 8:00

Aaah, dat is wel lief van 'm, Storm, gelukkig maar!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 8:02

Storm schreef:Mijn vriend is net thuisgekomen met een bos rode rozen, een kaartje, en 2 gigantische repen chocolade. Hij ging op z'n kniëeen en zei dat hij enorme spijt had en dat we volgend weekend uit eten gaan.

Eind goed al goed smile

Heel mooi!

Geniet nog even van jullie avond samen smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 8:03

Vervelend hoe het gelopen is, maar gelukkig heeft hij ook wel door dat het niet klopte en heeft die er spijt van. Op naar volgend weekend waarin jullie een hele leuke avond gaan hebben!

Gast
Gast

Bericht  Possom zo 5 jun 2011 - 8:10

Ah, dat is dan wel weer heel lief, vooral dat ie op zn knieen ging.. dat is niet zomaar iets wat je in de winkel koopt maar moet echt uit z'n hart (om het maar even heel klef te benoemen) komen.

Geef hem nog een flink pak slaag, en dan hoop ik dat je nog een leuke avond hebt! (En dat je eindelijk kan gaan eten!)
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Oasis zo 5 jun 2011 - 8:12

Storm schreef:Mijn vriend is net thuisgekomen met een bos rode rozen, een kaartje, en 2 gigantische repen chocolade. Hij ging op z'n kniëeen en zei dat hij enorme spijt had en dat we volgend weekend uit eten gaan.

Eind goed al goed smile

Dat is lief, he got the message hehe Wink. Nu kun je je verheugen op een lekker etentje volgend weekend! Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 8:52

Pussycat schreef:Storm ik zou hem nog meer laten kruipen dat ie het nooit weer doet!!! hahaha

Maar wel heel lief dat hij toch nog aan je heeft gedacht dat had je vast niet verwacht zo te horen! Very Happy

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 8:58

Ik voel me kutklotepoep.. Mijn wijn is op ik mis mijn vader en ik voel me zwaar gefrustreerd.. Gister een goede dag gehad, maar vandaag is echt een kutdag. Woensdag jarig, waar ik een pesthekel aan heb. Stiekem wil ik ook een verjaardag met veel mensen, maar uit angst voor afwijzing, nodig ik niemand uit angel haha, dan komen er dus ook nooit veel mensen op je verjaardag hé laughcry

Gast
Gast

Bericht  Shisha ma 6 jun 2011 - 5:07

Ik ben op dit moment echt mega gefrustreerd! Ik wou de plinten gaan plaatsen op 1 van de kamers boven en we hadden van de plinten met een kliksysteem gehaald want dit zou gemakkelijk en snel zijn.
Nou het is dus helemaal niet gemakkelijk en snel! Ik ben 2 uur bezig geweest en ik heb pas 1 muur gedaan. Spul klikt voor geen ene meter. Mad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Lady4 ma 6 jun 2011 - 5:16

Dat is wel erg lief van hem Storm. Hij wist in elk geval dat hij fout zat, dat is al heel wat!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 5:17

Mijn frustratie is dat ik heel veel wil, maar dat het (gewoon) niet lukt. Werken is eigenlijk teveel; ik wil al mijn vriendinnen zien, maar zou niet weten wanneer, want op vrije dagen ben ik gewoon doodmoe eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Jezzie ma 6 jun 2011 - 6:46

Ik moet ook even mijn frustratie kwijt!
Ben bijna jarig, maar woon sinds de zomer aan de andere kant van het land (vergeleken met waar ik eerst woonde)
Nu wil mijn enige 'beste' vriendin niet komen, want ze heeft geen geld...terwijl ze op de terugweg met mijn broertje mee kan rijden.
Dus hoeft alleen maar de heenreis te betalen....maar dat heeft ze blijkbaar niet voor mij over. Zo veel kost de reis echt niet.
Zowiezo als we afspreken ga ik altijd naar haar. Ze is hier nog maar 1 keer geweest sinds ik hier woon en ik woon hier nu al bijna een jaar!
Maar ze zoekt het maar uit...ik ga mijn verjaardag er niet door laten verpesten. Maar dan moet ze ook niet van mij verwachten dat ik weer naar haar toe kom als ze wil afspreken
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Shisha ma 6 jun 2011 - 9:28

Jezzie: Ik kan natuurlijk niet in haar portemonnee kijken maar als ze geen geld heeft wordt het wel lastig. Je kunt natuurlijk niet verwachten dat ze dan maar zwart gaat reizen ofzo.
Misschien baalt ze er zelf ook wel heel erg van. Of krijg je de indruk dat ze gewoon geen zin heeft?

Ik heb de plinten maar opgegeven. Ik heb nog 1 plint tegen de muur aangekregen maar die zit t.a.v. de andere plint schots en scheef. Bij de andere muur kwam ik er met de betonboor niet in dus het is duidelijk geen dag om te klussen voor mij.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Pien ma 6 jun 2011 - 9:30

ik ben gefrustreerd omdat ik morgen jarig ben en ik de hele dag alleen ben en op 4 mensen na geen visite krijg... :S

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  sonly ma 6 jun 2011 - 9:54

Ik iriteer me kapot aan het feit, dat ik als ik eens een keer wat met m'n broertjes wil doen ALLES voor ze moet regelen...
Heb vrijkaartjes voor Duinrell, zelf ben ik de dag ervoor in Leiden. Maar beide heren moeten dan natuurlijk nog die kant op komen... Zit ik *** uit te zoeken wat het goedkoopst is, 's nachts 2 uur terug rijden en de volgende dag weer 2 uur heen, of dat ze met de trein gaan. Dat soort dingen kunnen ze toch ook ZELF verzinnen :S Maar het komt niet eens in ze op...
Zo gaat voor mij echt de lol er van af want ik hou helemaal niet van regelen en moeilijk doen als het op dit soort dingen aan komt...

T zal m'n slaap gebrek wel zijn ofzo, maar grrrr
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  Ambivalence ma 6 jun 2011 - 9:58

Ik heb een terugval en dat frustreert me enorm, ik frustreer mezelf enorm Evil or Very Mad Stom!
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 10:04

Mijn computer op het werk is extreem traag. Dat betekent dat hij ongeveer een half uur nodig heeft om op te kunnen starten. Doordeweeks zet ik hem al niet uit, want ik heb totaal geen zin om elke ochtend een half uur te wachten tot het systeem eindelijk opgestart is, maar in het weekend kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om hem aan te laten staan. Dus ik meld vanochtend even dat ik wacht tot mijn computer opgestart is, zegt degene die denkt dat ze boven me staat:"Nou, dan zou ik het van jou wel zo netjes vinden als je elke maandagmorgen een half uur eerder komt". WTF?! Ik reageerde met:"Word ik daarvoor betaald? Nee? Nou, dan weet je mijn antwoord". Kom op zeg. Mad

Het positieve aan het verhaal is dat ik eindelijk een nieuw besturingssysteem op mijn computer krijg. Dat moet het probleem oplossen. Ik hoop het. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Possom ma 6 jun 2011 - 10:07

Wel lef om van jou te vragen een half uur eerder te komen omdat hun niet wilden investeren tot nu toe :P
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 10:10

Possom schreef:Wel lef om van jou te vragen een half uur eerder te komen omdat hun niet wilden investeren tot nu toe :P

Ik vond het, het ergste dat ze het serieus meende. Ze zei:"Je laat nu jouw collega's in de steek, omdat jouw pc niet eerder opgestart is". Nee, meid. Als het werk zorgt voor deugdelijk materiaal, hoef ik mijn collega's niet in de steek te laten. Lijkt mij totaal niet mijn verantwoordelijkheid, maar zij meende het beter te weten. Prima, maar dat zorgt er nog steeds niet voor dat ik een half uur eerder op mijn werk verschijn. In geen honderd jaar. angel

Gast
Gast

Bericht  Jezzie ma 6 jun 2011 - 19:21

Shisha schreef:Jezzie: Ik kan natuurlijk niet in haar portemonnee kijken maar als ze geen geld heeft wordt het wel lastig. Je kunt natuurlijk niet verwachten dat ze dan maar zwart gaat reizen ofzo.
Misschien baalt ze er zelf ook wel heel erg van. Of krijg je de indruk dat ze gewoon geen zin heeft?

Ik heb de plinten maar opgegeven. Ik heb nog 1 plint tegen de muur aangekregen maar die zit t.a.v. de andere plint schots en scheef. Bij de andere muur kwam ik er met de betonboor niet in dus het is duidelijk geen dag om te klussen voor mij.

Nee dat snap ik ook wel, maar ze doet er niet echt veel moeite voor om een andere oplossing te bedenken ofzo...Ik roep al een paar weken dat ze misschien met mijn broertje kan meerijden, maar daar ging ze eerst ook niet op in.
En als ik in haar positie zou staan en ik vraag mijn ouders of ik wat geld mag lenen om naar de verjaardag van mijn beste vriendin te kunnen, dan geven ze het zo. Het is hooguit 15,- ofzo...
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 19:26

Jezzie, kun jij haar niet wat geld lenen, zodat ze toch kan komen? Dat had ik tenminste gedaan in jouw geval.

Gast
Gast

Bericht  Jezzie ma 6 jun 2011 - 19:29

Storm: Als ze dat aan mij zou vragen zou ik dat wel doen, maar ze zegt niks...ze zegt alleen dat ze niet kan komen want ze heeft geen geld. Ik heb al van alles bedacht hoe ze wel kan komen. En als zij binnenkort wat heeft, verwacht ze ook dat ik naar haar toe kom, dat doe ik dan ook. Dus voor die ene keer dat ze hier heen komt, kan ze volgensmij heus wel betalen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: