Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

frustratietopic!

+7
Sweety
ExpressoB
Sorella
Paper Crown
Flippin' Bitch
Pien
Atelier Madame
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

frustratietopic!  Empty frustratietopic!

Bericht  Atelier Madame za 9 jul 2011 - 2:14

Eventjes frustratie van me aftypen :p

Ik wilde net bij de supermarkt een oude statiegeld bonnetje inleveren, van een euro. Was ietsmeer dan een maand oud en zat nog in mn portemonnee. Goed ik geef hem af bij e klantenservice en de cassiere zegt gelijk: hij doet het niet. Waarop ik aangeef, oh wat gek! Want hij zat in mn portemonee en ik weet gewoon zeker dat ik hem niet heb gebruikt.
Dus ik zeg, ja sorry ik weet zeker dat het klopt dus los het maar op (ik ben zelf nogal van de klant is koning angel ).
Komt haar collega erbij (zon 40 jarige hanepin) 'ja we kunnen je geen geld geven want hij doet het niet'. Waarop ik wederom aangeef, ja sorry maar ik weet gewoon 100% zeker dat ik m nog nooit gebruikt heb dus ik wil graag mijn geld terug. 'Ja dat is niet ons probleem, jij levert m in, en je legt nubij ons het probleem neer, wie weet heb je het bonnetje net wel uit een bakje gepakt bij de zelfscankassa's'..
Ik werd inmiddels best wel boos, vooral om die laatste opmerking. Dus ik zeg, nou dan bel je je manager maar. :shock: zij bellen echt met zon verwijtende stem het verhaal uit te leggen. Nja toen dacht ik, stik er maar in. Heb het bonnetje meegegrepen en ben weggelopen.
Echt nerd

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

frustratietopic!  Empty Re: frustratietopic!

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 2:18

Haha oke dan. Irritant.. Wink Ik ga soms wel de discussie aan met klanten. Vooral als ze mij voor lul gaan zetten. Laatst ook, had ik een klant die ALTIJD dezelfde worst moet hebben. Van veel klanten weet ik wat ze willen hebben dus pak ik standaard de goede. Nu kwam die klant dus weer en beschuldigde mij ervan dat ik die week daarvoor de verkeerde worst had meegegeven terwijl ik 100% zeker weet dat ik die heb meegegeven. Zegt die klant vervolgens tegen een collega van mij: Jaa kiek, (naam) die weet dat wel!

Die klant was gewoon uit op een gratis pakje vleeswaren.. nou nooit een keer! Is al de zoveelste keer namelijk:p

Verder ben ik gefrustreerd omdat ik me nog steeds niet goed voel, en mensen nu het woord 'overspannen' laten vallen als ik het over mijn klachten heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 2:25

Bloedirritant, zulke mensen AM! Ze beschuldigen je eigenlijk gewoon van leugens. Tss!

Ik ben chagrijnig, omdat ik vanochtend naar Divoza ging om paardenspullen te halen. Netjes onder de 100 euro gebleven, want ik wist dat mijn bankrekeningen niet zo gevuld zijn momenteel.... Doen verdikkeme BEIDE pinpassen het niet!

Nu heb ik dit thuis gecontroleerd en ben tot de conclusie gekomen dat er nét nu even een rekeningetje automatisch is betaald, waardoor ik nét onder het bedrag zit wat ik moest betalen. Grr!!

Ik ga er nu weer heen. Weer een stuk reizen. Maar m'n tassen volgeladen met essentiële spullen angel staan daar nog.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 2:37

Ik was net heel erg gefrustreerd omdat het stikdruk is in de stad en al die mensen niet DOORlopen en met hun kinderwagens voor je een ijsje gaan staan eten, midden in het loopgedeelte en aaaaaargh! Oh en een mevrouw van de mediamarkt knalde keihard tegen mijn vriend op en ze zei niet eens sorry. Bitch. Note to self: niet meer op zaterdagmiddag de stad in.

Gast
Gast

Bericht  Pien za 9 jul 2011 - 3:57

Mijn frustratie zullen de meeste hier wel weten (of kunnen raden!)

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Flippin' Bitch za 9 jul 2011 - 4:07

... nog 2 weken 7 dagen pw werken...
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Paper Crown za 9 jul 2011 - 4:10

Pff ben ook pissed!

Mijn man heeft gisteren zoveel gezopen gisteren op mijn verjaardag, dat ie maar 1 uurtje wakker is geweest vandaag.. en ik wilde leuke dingen doen today.. gaat niet door!!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Sorella za 9 jul 2011 - 4:53

Flippin' Bitch schreef:... nog 2 weken 7 dagen pw werken...

Hoe voel je je nu? Al weer wat beter of nog steeds zo moe?
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Flippin' Bitch za 9 jul 2011 - 5:04

Lief dat je ernaar vraagt sorella.
Nog steeds moe. Ik ben zo van de hele scriptiedrukte overgegaan in nog meer werkdrukte. Ben ik een dagje vrij, dan ben ik gewoon bijna altijd moe/hangerig/chagrijnig. Doordeweeks schrik ik (al vanaf februari) iedere nacht ergens tussen 4 en 6 wakker, half in paniek a la 'hoe laat is het?! heb ik me verslapen?!' Had bij mijn ene werk gevraagd om mij max zoveel uur in te roosteren, maar dat ging dus niet. Dus zit ik nu al snel aan de 42-50 uur per week in totaal, excl. hoop reizen. :shock:
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sorella za 9 jul 2011 - 5:12

Flippin' Bitch schreef:Lief dat je ernaar vraagt sorella.
Nog steeds moe. Ik ben zo van de hele scriptiedrukte overgegaan in nog meer werkdrukte. Ben ik een dagje vrij, dan ben ik gewoon bijna altijd moe/hangerig/chagrijnig. Doordeweeks schrik ik (al vanaf februari) iedere nacht ergens tussen 4 en 6 wakker, half in paniek a la 'hoe laat is het?! heb ik me verslapen?!' Had bij mijn ene werk gevraagd om mij max zoveel uur in te roosteren, maar dat ging dus niet. Dus zit ik nu al snel aan de 42-50 uur per week in totaal, excl. hoop reizen. :shock:

Jeetje, dat is inderdaad wel heel druk! En straks na die twee weken ben je dan helemaal klaar of moet je dan nog wel aan het werk?
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  ExpressoB za 9 jul 2011 - 5:22

2CKC2 schreef:Pff ben ook pissed!

Mijn man heeft gisteren zoveel gezopen gisteren op mijn verjaardag, dat ie maar 1 uurtje wakker is geweest vandaag.. en ik wilde leuke dingen doen today.. gaat niet door!!!

ah bah balen zeg, daar kan ik ook niet tegen!

frustratie over die garage die er dus blijkbaar niks van kan!!! mij weer hoop extra geld gekost:(
maat van mij gaat er ook nooit meer heen, ze waren paar hele belangrijke bouten vergeten aan te draaien!

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 5:36

Pien schreef:Mijn frustratie zullen de meeste hier wel weten (of kunnen raden!)

Ik hoop voor je dat het niet lang meer zal duren!! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:10

Ah, ik doe mee.

Mijn frustraties: lege bankrekeningen, nekpijn, rugpijn, buikpijn, hoofdpijn, doodmoe, ongesteld en jankerig. lol!
( maar wel waar haha )

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:53

Mijn frustratie is dat ik een nieuwe telefoon kreeg vanmorgen (jeej!), die ineens zeker 1000 smsjes heeft verstuurd naar verschillende personen. Niet naar iedereen 1000 (gelukkig), maar wel 120 naar Lejow, heel veel naar Reva, PM en Pippa en naar m'n moeder wel iets van 300. En deze smsjes zijn ook gelijk van mijn bundel afgehaald, waardoor ik nu 60 euro boven mijn bundel zit! Grrrr! Gelijk gebeld met Hi en als het goed is wordt het niet in rekening gebracht. Ik moet het toestel terugsturen en wachten op een nieuwe. Echt stom.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 8:07

Alex schreef:Mijn frustratie is dat ik een nieuwe telefoon kreeg vanmorgen (jeej!), die ineens zeker 1000 smsjes heeft verstuurd naar verschillende personen. Niet naar iedereen 1000 (gelukkig), maar wel 120 naar Lejow, heel veel naar Reva, PM en Pippa en naar m'n moeder wel iets van 300. En deze smsjes zijn ook gelijk van mijn bundel afgehaald, waardoor ik nu 60 euro boven mijn bundel zit! Grrrr! Gelijk gebeld met Hi en als het goed is wordt het niet in rekening gebracht. Ik moet het toestel terugsturen en wachten op een nieuwe. Echt stom.

:shock: Dat is mooi klote zeg!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 8:11

*

Laatst aangepast door Pippa op zo 10 jul 2011 - 22:28; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 8:42

Mijn frustratie is dat ik door mijn zwangerschap continu moe ben, en weinig uithoudingsvermogen heb waardoor ik niet alle dingen kan doen (zoals schoonmaken) die ik wil!
En mensen zien niet aan me dat ik zwanger ben, vandaag heb ik mijn eerste rompertje zelf gekocht en toen keek ze me helemaal op en neer en naar mijn vriend kijken en zei ze, Is dit een cadeautje? Pffffff, totaal niet iets om gefrustreerd over te zijn ik weet het, maar met mn vermoeidheid en slechte zin werkte het niet echt!

En we gingen naar de Ikea voor een speciaal krukje, maar die heeft dus 12 weken levertijd pffff
En mijn vriend is lekker gaan stappen vanavond, en ik mocht absoluut mee, maar ik voel me zo niet sexy of aantrekkelijk, dat ik eigenlijk vond dattie de hele avond bij mij moest blijven en mij moest liefkozen haha

Sorry voor al het gezwets!

Gast
Gast

Bericht  Sweety za 9 jul 2011 - 10:07

Mijn frustratie is dat ik geen geduld heb en snel dingen in mijn hoofd kan halen waardoor ik niet meer normaal en rustig kan nadenken. Ik maak het mezelf allemaal veel te moeilijk door zo te denken. Maar ik kan niet stoppen met zo denken.. Ik probeer mezelf met veel dingen weer tot rust te brengen maar het lukt gewoon niet.... Ik ben er helemaal klaar mee en toch ook weer niet..
Het is allemaal erg vaag en raar maar zo voel ik me op dit moment ook Sad
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Flippin' Bitch zo 10 jul 2011 - 10:19

@ sorella:
Nee, blijft de hele zomer zo. Tussendoor gelukkig wel 2 weekjes vakantie.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Bericht  ExpressoB zo 10 jul 2011 - 10:26

Dat ik verkouden ben :s
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 20:52

Sweety schreef:Mijn frustratie is dat ik geen geduld heb en snel dingen in mijn hoofd kan halen waardoor ik niet meer normaal en rustig kan nadenken. Ik maak het mezelf allemaal veel te moeilijk door zo te denken. Maar ik kan niet stoppen met zo denken.. Ik probeer mezelf met veel dingen weer tot rust te brengen maar het lukt gewoon niet.... Ik ben er helemaal klaar mee en toch ook weer niet..
Is het geen idee om eens met iemand te gaan praten die je daar mee kan helpen? Bijvoorbeeld een maatschappelijk werker of psycholoog. Ik kan me voorstellen dat dit erg vermoeiend en frustrerend voor je is.

Ik ben gefrustreerd omdat ik al een poos slecht slaap en daardoor geen energie en hoofdpijn heb, mezelf naar m'n werk moet slepen en daardoor op de vrije momenten geen zin en energie heb om leuke dingen te doen.

Gast
Gast

Bericht  NerdChic zo 10 jul 2011 - 22:27

Mijn frustratie:

Ik heb net het tweede jaar van mijn opleiding afgerond maar mijn P nog niet binnen. Wel alles er voor ingeleverd. Nu had ik mijn leraar al gemaild hoe het kwam dat ik nog 2 punten miste. Eerst moet ik al 2 weken op een antwoord terug wachten. Vervolgens mailt hij mij dat ik 8 uur te kort kom op mijn werkveld orientatie. Ik heb het zelf nagecheckt en ook nog een paar klasgenootjes van mij, en mijn uren kloppen wel. Ik heb hem dit dus ook meteen weer terug gemaild. Maar, nu moet ik waarschijnlijk weer heel lang wachten omdat het vakantie is. En ik heb geen zin om mijn opleiding te moeten stoppen vanwege zijn foutje.

Ooohhh, ik ben echt zo super boos nu he! Mad
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413

Bericht  Atelier Madame zo 10 jul 2011 - 22:35

Ik ben op dit moment eventjes gefrusteerd dat ik nog een paar weken stage moet lopen terwijl echt IEDEREEN om me heen gewoon lekker vakantie heeft. Het zou me echt niet kunnen schelen als ik gewoon vakantiewerk zou moeten doen, maar stage :cyclops:.. heb het zo gehad om hier voor nog geen 2 euro per uur een beetje achter een computer te hangen en te werken voor mn stagebedrijf. Ik wil gewoon leuke dingen doen en ook is genieten van een weekje vakantie.. Evil or Very Mad
Maar goed moet dus nog 3 weken, waarvan ik opzich maar 8 dagen nog hoef te werken. Maar de tijd gaat zo langzaam voorbij. Helemaal nu de meest vervelend collega ooit er nog is en een aantal al op vakantie zijn,
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777

Bericht  TwistedAngel zo 10 jul 2011 - 22:37

ik ben frustrie, ik moet ons huis verkopen omdat ik bij de bank niets rond kan krijgen terwijl ik zooo graag hier wil blijven.. dit is MIJN huis, MIJN paleisje! Wil niet eens bij nadenken dat er straks ooit iemand in MIJN huisje woont!!
Ik wil nu de postcodeloterij winnen!!

... owja moet ik eerst mee gaan doen
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Sweety ma 11 jul 2011 - 2:44

Yvaine schreef:
Sweety schreef:Mijn frustratie is dat ik geen geduld heb en snel dingen in mijn hoofd kan halen waardoor ik niet meer normaal en rustig kan nadenken. Ik maak het mezelf allemaal veel te moeilijk door zo te denken. Maar ik kan niet stoppen met zo denken.. Ik probeer mezelf met veel dingen weer tot rust te brengen maar het lukt gewoon niet.... Ik ben er helemaal klaar mee en toch ook weer niet..
Is het geen idee om eens met iemand te gaan praten die je daar mee kan helpen? Bijvoorbeeld een maatschappelijk werker of psycholoog. Ik kan me voorstellen dat dit erg vermoeiend en frustrerend voor je is.

Ik ben gefrustreerd omdat ik al een poos slecht slaap en daardoor geen energie en hoofdpijn heb, mezelf naar m'n werk moet slepen en daardoor op de vrije momenten geen zin en energie heb om leuke dingen te doen.
Eigenlijk zou ik er misschien eens met iemand over moeten praten. Of eigenlijk tips of iets om mijn gedachten los te kunnen laten. Maar de stap om met iemand te praten is te hoog voor mij.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: