Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Frustratietopic!

+23
Guus
Polly
Sjaantje
Paper Crown
Susan
Atelier Madame
Ambivalence
sonly
Pien
Jezzie
Shisha
Pussycat
JD
Laquisia
Sterre
Suus
Sushi
Possom
Ilargi
Oasis
silly-one
Lady4
Bliss
27 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Frustratietopic! - Pagina 4 Empty Re: Frustratietopic!

Bericht  Atelier Madame ma 6 jun 2011 - 19:56

Angel Blue Eyes schreef:Mijn computer op het werk is extreem traag. Dat betekent dat hij ongeveer een half uur nodig heeft om op te kunnen starten. Doordeweeks zet ik hem al niet uit, want ik heb totaal geen zin om elke ochtend een half uur te wachten tot het systeem eindelijk opgestart is, maar in het weekend kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om hem aan te laten staan. Dus ik meld vanochtend even dat ik wacht tot mijn computer opgestart is, zegt degene die denkt dat ze boven me staat:"Nou, dan zou ik het van jou wel zo netjes vinden als je elke maandagmorgen een half uur eerder komt". WTF?! Ik reageerde met:"Word ik daarvoor betaald? Nee? Nou, dan weet je mijn antwoord". Kom op zeg. Mad

Het positieve aan het verhaal is dat ik eindelijk een nieuw besturingssysteem op mijn computer krijg. Dat moet het probleem oplossen. Ik hoop het. laughcry
Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je iets eerder komt om te zorgen dat je bij aanvang van je werktijd gewoon kunt beginnen :P Natuurlijk is het aan hen om voor goed materiaal te zorgen, maar ik kan me ook goed voorstellen als het gewoon trage systemen zijn en jij elke maandag een half uur daar niets zit te doen dat dat ook een beetje raar overkomt :P. Kan een collega je pc overigens niet aanzetten?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan ma 6 jun 2011 - 20:03

Niet mee eens, ik vind het raar om te verwachten dat mensen een half uur extra onbetaald aanwezig zijn omdat het systeem zo traag is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 20:03

Jezzie89 schreef:Storm: Als ze dat aan mij zou vragen zou ik dat wel doen, maar ze zegt niks...ze zegt alleen dat ze niet kan komen want ze heeft geen geld. Ik heb al van alles bedacht hoe ze wel kan komen. En als zij binnenkort wat heeft, verwacht ze ook dat ik naar haar toe kom, dat doe ik dan ook. Dus voor die ene keer dat ze hier heen komt, kan ze volgensmij heus wel betalen.
Maar dat weet jij toch niet? Dat zijn aannames. Ik zou als ik jou was gewoon aanbieden die 15 euro voor te schieten, zodat ze toch kan komen. Als ze dat weigert, dan weet ik het ook niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 6 jun 2011 - 21:00

Atelier Madame schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Mijn computer op het werk is extreem traag. Dat betekent dat hij ongeveer een half uur nodig heeft om op te kunnen starten. Doordeweeks zet ik hem al niet uit, want ik heb totaal geen zin om elke ochtend een half uur te wachten tot het systeem eindelijk opgestart is, maar in het weekend kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om hem aan te laten staan. Dus ik meld vanochtend even dat ik wacht tot mijn computer opgestart is, zegt degene die denkt dat ze boven me staat:"Nou, dan zou ik het van jou wel zo netjes vinden als je elke maandagmorgen een half uur eerder komt". WTF?! Ik reageerde met:"Word ik daarvoor betaald? Nee? Nou, dan weet je mijn antwoord". Kom op zeg. Mad

Het positieve aan het verhaal is dat ik eindelijk een nieuw besturingssysteem op mijn computer krijg. Dat moet het probleem oplossen. Ik hoop het. laughcry
Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je iets eerder komt om te zorgen dat je bij aanvang van je werktijd gewoon kunt beginnen :P Natuurlijk is het aan hen om voor goed materiaal te zorgen, maar ik kan me ook goed voorstellen als het gewoon trage systemen zijn en jij elke maandag een half uur daar niets zit te doen dat dat ook een beetje raar overkomt :P. Kan een collega je pc overigens niet aanzetten?

Meen je dat nou AM?? Ik vind dat echt belachelijk! Het bedrijf moet maar zorgen dat de computers goed en snel werken, zou me toch wat zijn als je onbetaald een half uur moet gaan zitten wachten tot je pc is opgestart :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 21:03

Ik baal ontzettend omdat ik me zo k*t voel. Het ging een hele tijd goed maar nu voel ik me weer verdrietig, alleen en gewoon super klote.
Dat k*t trauma ook Cry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 21:05

Huh Razz, what happend? hug

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 21:07

Werk en alle drukte om me heen. Ik heb gewoon eens zin om 3 dagen op bed te gaan liggen en alleen maar te gaan slapen Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 21:09

Neem eens wat rust meis! Waarom breng je S. niet een dagje/nachtje naar je moeder ofzo toe zodat jij lekker bij kan slapen?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 21:12

Ik denk dat ik dat echt binnenkort eens moet doen. Kan ik misschien een beetje bijtanken. Alleen denk ik niet dat ik aan 1 rustige nacht en ochtend me weer top voel want ik ben bang dat deze bui nog even duurt. Maargoed ik kan het altijd proberen

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 21:14

Ik ben enorm gefrustreerd omdat ik vannacht weer geen oog dicht heb gedaan, dat breekt me nu echt op. Ik ben zo moe Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 21:18

appeltje schreef:Ik ben enorm gefrustreerd omdat ik vannacht weer geen oog dicht heb gedaan, dat breekt me nu echt op. Ik ben zo moe Sad

Kan je vanmiddag niet even een dutje doen ofzo? Daar knap ik altijd wel een beetje van op als ik een slechte nacht heb gehad

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 21:32

Ik ben gefrustreerd omdat ik bijna geen zomerkleding heb die ik nog pas Mad
Nu moet ik op zoek naar iets nieuws en ik nu echt een keer wat leuks wil wat mij ook echt staat. Sad
(oftewel help mij en zie topic in beauty en mode)

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 6 jun 2011 - 21:35

Ik ben gefrustreerd omdat ik mijn hondje moest terugbrengen naar de fokker.. Sad Doet zoooo'n pijn!
Mijn Kenzo!

Frustratietopic! - Pagina 4 253948_10150219645802945_755177944_7273552_2873809_n

Frustratietopic! - Pagina 4 251475_10150219058722945_755177944_7264818_6406833_n

Frustratietopic! - Pagina 4 251724_10150218315862945_755177944_7256309_5183316_n

Frustratietopic! - Pagina 4 250900_10150218079767945_755177944_7254055_6834132_n

Frustratietopic! - Pagina 4 250274_10150274834118783_608878782_9085644_8167727_n

Frustratietopic! - Pagina 4 254873_10150274640813783_608878782_9083183_2728707_n

Laatst aangepast door 2CKC2 op ma 6 jun 2011 - 21:37; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 21:37

ohh wat een lieverd!
Waarom moest je hem terug brengen?

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 6 jun 2011 - 21:37

Aawww CKC, ik wist nog niet eens dat je een hondje had! Waarom moet ie terug? Hij/zij is wel heel schattig!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Paper Crown ma 6 jun 2011 - 21:40

Afgelopen zaterdag ging ik samen met mijn schoonmoeder naar pups kijken.. toen we daar binnen kwamen kwam dit beestje op me afgestormt en legde zo een mini muisje neer voor mijn voeten en hing de hele tijd om me heen. Toen ik hoorde dat ie beschikbaar was, was ik compleet verkocht.. 800,- gepint, een reismandje gekocht en kenzo meegenomen.. maar toen thuis kwam 't besef.. hij zou wel veel alleen zijn.. en toen hebben we hem zondagavond teruggebracht naar de fokker. En sindsdien ben ik er ziek van.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 21:41

Dan komt 't besef wel laat?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 21:44

Aah dat is flink balen!
Aan de ene kant vind ik het ook goed van je dat je hem toch hebt terug gebracht.
Maar kan ook begrijpen dat je je nu erg klote voelt!
Is er niet iemand die ook in de buurt woont die overdag de hond kan uitlaten?
Of zelfs de hond overdag wel in huis wil hebben?

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 6 jun 2011 - 21:44

Ai, dat is ook wel een heel impulsieve actie voor de aanschaf van een pup...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Polly ma 6 jun 2011 - 21:45

Ahhh CKC, is er echt geen mogelijkheid om hem te houden? Kan me voorstellen dat je 't beest mist, wat een schattig hondje!

Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Paper Crown ma 6 jun 2011 - 21:51

De fokker zei als jij gewoon gaat werken, dan kan hij best een paar uurtjes alleen zijn, zolang hij genoeg ruimte heeft om te spelen en genoeg speeltjes.. nou had voor 160.- bij de winkel playgear voor hem gekocht. Maar nadat ik hem 3x van de dood moest redden zondag, zag ik overal gevaren voor hem. Hij is zo dapper.. neemt een aanloop en springt tegen de keukenkastjes op. Of stoot zijn koppie omdat ie niet kijkt.. heel actief ook.. maar ging zonder morren in zijn bench..
Hem houden zou volledige egoisme zijn.. dus hem teruggeven was de beste manier.. maar auuuww!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown ma 6 jun 2011 - 21:59

Bazinga schreef:Dan komt 't besef wel laat?
Joh eigenlijk wil ik hier niet eens op in gaan, maar vooruit, nee het besef had daar moeten komen, maar verstand won het dit keer niet van mijn gevoel.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Guus ma 6 jun 2011 - 21:59

Om heel eerlijk te zijn vind ik het vreemd dat een fokker dat zegt...

Een hond heeft gewoon gezelschap nodig en kan als volwassen hond best een paar uurtjes alleen zijn, maar geen hele dag... En een pup heeft, zeker de eerste weken, doorlopend aandacht nodig (zindelijkheid, veiligheid, vertrouwen, opvoeden)

Ik vind het niet netjes dat de fokker jou een pup meegeeft als hij ziet dat het een impuls is en jij verteld dat je fulltime werkt.

Ik kan me voorstellen dat het verschrikkelijk geweest moet zijn hem terug te geven, maar je hebt absoluut het beste gedaan voor de kleine!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Sjaantje ma 6 jun 2011 - 22:00

Goochempie schreef:Om heel eerlijk te zijn vind ik het vreemd dat een fokker dat zegt...

Een hond heeft gewoon gezelschap nodig en kan als volwassen hond best een paar uurtjes alleen zijn, maar geen hele dag... En een pup heeft, zeker de eerste weken, doorlopend aandacht nodig (zindelijkheid, veiligheid, vertrouwen, opvoeden)

Ik vind het niet netjes dat de fokker jou een pup meegeeft als hij ziet dat het een impuls is en jij verteld dat je fulltime werkt.

Ik kan me voorstellen dat het verschrikkelijk geweest moet zijn hem terug te geven, maar je hebt absoluut het beste gedaan voor de kleine!
+1!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Guus ma 6 jun 2011 - 22:01

2CKC2 schreef:
Bazinga schreef:Dan komt 't besef wel laat?
Joh eigenlijk wil ik hier niet eens op in gaan, maar vooruit, nee het besef had daar moeten komen, maar verstand won het dit keer niet van mijn gevoel.

het is vrij menselijk om meteen verkocht te zijn als je pups ziet, je bent echt niet de enige!

daarom hoort een fokker dat in de gaten te hebben en te voorkomen...
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: