Frustratietopic!
+23
Guus
Polly
Sjaantje
Paper Crown
Susan
Atelier Madame
Ambivalence
sonly
Pien
Jezzie
Shisha
Pussycat
JD
Laquisia
Sterre
Suus
Sushi
Possom
Ilargi
Oasis
silly-one
Lady4
Bliss
27 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Frustratietopic!
Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je iets eerder komt om te zorgen dat je bij aanvang van je werktijd gewoon kunt beginnen Natuurlijk is het aan hen om voor goed materiaal te zorgen, maar ik kan me ook goed voorstellen als het gewoon trage systemen zijn en jij elke maandag een half uur daar niets zit te doen dat dat ook een beetje raar overkomt . Kan een collega je pc overigens niet aanzetten?Angel Blue Eyes schreef:Mijn computer op het werk is extreem traag. Dat betekent dat hij ongeveer een half uur nodig heeft om op te kunnen starten. Doordeweeks zet ik hem al niet uit, want ik heb totaal geen zin om elke ochtend een half uur te wachten tot het systeem eindelijk opgestart is, maar in het weekend kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om hem aan te laten staan. Dus ik meld vanochtend even dat ik wacht tot mijn computer opgestart is, zegt degene die denkt dat ze boven me staat:"Nou, dan zou ik het van jou wel zo netjes vinden als je elke maandagmorgen een half uur eerder komt". WTF?! Ik reageerde met:"Word ik daarvoor betaald? Nee? Nou, dan weet je mijn antwoord". Kom op zeg.
Het positieve aan het verhaal is dat ik eindelijk een nieuw besturingssysteem op mijn computer krijg. Dat moet het probleem oplossen. Ik hoop het.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Niet mee eens, ik vind het raar om te verwachten dat mensen een half uur extra onbetaald aanwezig zijn omdat het systeem zo traag is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Maar dat weet jij toch niet? Dat zijn aannames. Ik zou als ik jou was gewoon aanbieden die 15 euro voor te schieten, zodat ze toch kan komen. Als ze dat weigert, dan weet ik het ook niet meer.Jezzie89 schreef:Storm: Als ze dat aan mij zou vragen zou ik dat wel doen, maar ze zegt niks...ze zegt alleen dat ze niet kan komen want ze heeft geen geld. Ik heb al van alles bedacht hoe ze wel kan komen. En als zij binnenkort wat heeft, verwacht ze ook dat ik naar haar toe kom, dat doe ik dan ook. Dus voor die ene keer dat ze hier heen komt, kan ze volgensmij heus wel betalen.
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je iets eerder komt om te zorgen dat je bij aanvang van je werktijd gewoon kunt beginnen Natuurlijk is het aan hen om voor goed materiaal te zorgen, maar ik kan me ook goed voorstellen als het gewoon trage systemen zijn en jij elke maandag een half uur daar niets zit te doen dat dat ook een beetje raar overkomt . Kan een collega je pc overigens niet aanzetten?Angel Blue Eyes schreef:Mijn computer op het werk is extreem traag. Dat betekent dat hij ongeveer een half uur nodig heeft om op te kunnen starten. Doordeweeks zet ik hem al niet uit, want ik heb totaal geen zin om elke ochtend een half uur te wachten tot het systeem eindelijk opgestart is, maar in het weekend kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om hem aan te laten staan. Dus ik meld vanochtend even dat ik wacht tot mijn computer opgestart is, zegt degene die denkt dat ze boven me staat:"Nou, dan zou ik het van jou wel zo netjes vinden als je elke maandagmorgen een half uur eerder komt". WTF?! Ik reageerde met:"Word ik daarvoor betaald? Nee? Nou, dan weet je mijn antwoord". Kom op zeg.
Het positieve aan het verhaal is dat ik eindelijk een nieuw besturingssysteem op mijn computer krijg. Dat moet het probleem oplossen. Ik hoop het.
Meen je dat nou AM?? Ik vind dat echt belachelijk! Het bedrijf moet maar zorgen dat de computers goed en snel werken, zou me toch wat zijn als je onbetaald een half uur moet gaan zitten wachten tot je pc is opgestart
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik baal ontzettend omdat ik me zo k*t voel. Het ging een hele tijd goed maar nu voel ik me weer verdrietig, alleen en gewoon super klote.
Dat k*t trauma ook
Dat k*t trauma ook
Gast- Gast
Werk en alle drukte om me heen. Ik heb gewoon eens zin om 3 dagen op bed te gaan liggen en alleen maar te gaan slapen
Gast- Gast
Neem eens wat rust meis! Waarom breng je S. niet een dagje/nachtje naar je moeder ofzo toe zodat jij lekker bij kan slapen?
Gast- Gast
Ik denk dat ik dat echt binnenkort eens moet doen. Kan ik misschien een beetje bijtanken. Alleen denk ik niet dat ik aan 1 rustige nacht en ochtend me weer top voel want ik ben bang dat deze bui nog even duurt. Maargoed ik kan het altijd proberen
Gast- Gast
Ik ben enorm gefrustreerd omdat ik vannacht weer geen oog dicht heb gedaan, dat breekt me nu echt op. Ik ben zo moe
Gast- Gast
appeltje schreef:Ik ben enorm gefrustreerd omdat ik vannacht weer geen oog dicht heb gedaan, dat breekt me nu echt op. Ik ben zo moe
Kan je vanmiddag niet even een dutje doen ofzo? Daar knap ik altijd wel een beetje van op als ik een slechte nacht heb gehad
Gast- Gast
Ik ben gefrustreerd omdat ik bijna geen zomerkleding heb die ik nog pas
Nu moet ik op zoek naar iets nieuws en ik nu echt een keer wat leuks wil wat mij ook echt staat.
(oftewel help mij en zie topic in beauty en mode)
Nu moet ik op zoek naar iets nieuws en ik nu echt een keer wat leuks wil wat mij ook echt staat.
(oftewel help mij en zie topic in beauty en mode)
Gast- Gast
Ik ben gefrustreerd omdat ik mijn hondje moest terugbrengen naar de fokker.. Doet zoooo'n pijn!
Mijn Kenzo!
Mijn Kenzo!
Laatst aangepast door 2CKC2 op ma 6 jun 2011 - 21:37; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Aawww CKC, ik wist nog niet eens dat je een hondje had! Waarom moet ie terug? Hij/zij is wel heel schattig!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Afgelopen zaterdag ging ik samen met mijn schoonmoeder naar pups kijken.. toen we daar binnen kwamen kwam dit beestje op me afgestormt en legde zo een mini muisje neer voor mijn voeten en hing de hele tijd om me heen. Toen ik hoorde dat ie beschikbaar was, was ik compleet verkocht.. 800,- gepint, een reismandje gekocht en kenzo meegenomen.. maar toen thuis kwam 't besef.. hij zou wel veel alleen zijn.. en toen hebben we hem zondagavond teruggebracht naar de fokker. En sindsdien ben ik er ziek van.
Aah dat is flink balen!
Aan de ene kant vind ik het ook goed van je dat je hem toch hebt terug gebracht.
Maar kan ook begrijpen dat je je nu erg klote voelt!
Is er niet iemand die ook in de buurt woont die overdag de hond kan uitlaten?
Of zelfs de hond overdag wel in huis wil hebben?
Aan de ene kant vind ik het ook goed van je dat je hem toch hebt terug gebracht.
Maar kan ook begrijpen dat je je nu erg klote voelt!
Is er niet iemand die ook in de buurt woont die overdag de hond kan uitlaten?
Of zelfs de hond overdag wel in huis wil hebben?
Gast- Gast
Ai, dat is ook wel een heel impulsieve actie voor de aanschaf van een pup...
Ahhh CKC, is er echt geen mogelijkheid om hem te houden? Kan me voorstellen dat je 't beest mist, wat een schattig hondje!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
De fokker zei als jij gewoon gaat werken, dan kan hij best een paar uurtjes alleen zijn, zolang hij genoeg ruimte heeft om te spelen en genoeg speeltjes.. nou had voor 160.- bij de winkel playgear voor hem gekocht. Maar nadat ik hem 3x van de dood moest redden zondag, zag ik overal gevaren voor hem. Hij is zo dapper.. neemt een aanloop en springt tegen de keukenkastjes op. Of stoot zijn koppie omdat ie niet kijkt.. heel actief ook.. maar ging zonder morren in zijn bench..
Hem houden zou volledige egoisme zijn.. dus hem teruggeven was de beste manier.. maar auuuww!
Hem houden zou volledige egoisme zijn.. dus hem teruggeven was de beste manier.. maar auuuww!
Joh eigenlijk wil ik hier niet eens op in gaan, maar vooruit, nee het besef had daar moeten komen, maar verstand won het dit keer niet van mijn gevoel.Bazinga schreef:Dan komt 't besef wel laat?
Om heel eerlijk te zijn vind ik het vreemd dat een fokker dat zegt...
Een hond heeft gewoon gezelschap nodig en kan als volwassen hond best een paar uurtjes alleen zijn, maar geen hele dag... En een pup heeft, zeker de eerste weken, doorlopend aandacht nodig (zindelijkheid, veiligheid, vertrouwen, opvoeden)
Ik vind het niet netjes dat de fokker jou een pup meegeeft als hij ziet dat het een impuls is en jij verteld dat je fulltime werkt.
Ik kan me voorstellen dat het verschrikkelijk geweest moet zijn hem terug te geven, maar je hebt absoluut het beste gedaan voor de kleine!
Een hond heeft gewoon gezelschap nodig en kan als volwassen hond best een paar uurtjes alleen zijn, maar geen hele dag... En een pup heeft, zeker de eerste weken, doorlopend aandacht nodig (zindelijkheid, veiligheid, vertrouwen, opvoeden)
Ik vind het niet netjes dat de fokker jou een pup meegeeft als hij ziet dat het een impuls is en jij verteld dat je fulltime werkt.
Ik kan me voorstellen dat het verschrikkelijk geweest moet zijn hem terug te geven, maar je hebt absoluut het beste gedaan voor de kleine!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
+1!Goochempie schreef:Om heel eerlijk te zijn vind ik het vreemd dat een fokker dat zegt...
2CKC2 schreef:Joh eigenlijk wil ik hier niet eens op in gaan, maar vooruit, nee het besef had daar moeten komen, maar verstand won het dit keer niet van mijn gevoel.Bazinga schreef:Dan komt 't besef wel laat?
het is vrij menselijk om meteen verkocht te zijn als je pups ziet, je bent echt niet de enige!
daarom hoort een fokker dat in de gaten te hebben en te voorkomen...
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: