Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers
Pagina 26 van 31
Pagina 26 van 31 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 31
Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
Ik was vandaag nog in de V&D en heb niks gekocht en ik kwam ook langs de Boekenvoordeel bij mij in de stad en daar hebben ze leegverkoop maar ik heb mezelf verboden om naar binnen te gaanPannetoet schreef:Haha daar haal ik ze dan ook heel vaak! Bij de bruna hebben ze dat ook.. en bij de sigarettenwinkel bij mij op het WKC ook
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Haha goedzo!
Mijn vriend sleurt mij er altijd langs heen met 'Neee we gaan géén boeken kijken, want kijken wordt bij jou altijd kopen' Hihi
Ik ben trouwens ver over de helft in Viva Espana.. ik vind hem best spannend worden eigenlijk! Heel benieuwd hoe het af gaat lopen
Mijn vriend sleurt mij er altijd langs heen met 'Neee we gaan géén boeken kijken, want kijken wordt bij jou altijd kopen' Hihi
Ik ben trouwens ver over de helft in Viva Espana.. ik vind hem best spannend worden eigenlijk! Heel benieuwd hoe het af gaat lopen
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Goed ik heb Viva Espana uit! Zeker een aanrader.. al had ik halverwege het boek wel een vermoeden wie erachter zou zitten zeg maar Maar ik vond hem leuk!
Tja en nu? Welke van de 50 ongelezen boeken ga ik nu lezen haha..ik twijfel!
- Loslippig*Marie Cecile Engbers
- Laat mij maar schuiven*Pippa Wright
- Blue Curacao*Linda van Rijn
- BestsellerBabe*Holly McQueen
Tja en nu? Welke van de 50 ongelezen boeken ga ik nu lezen haha..ik twijfel!
- Loslippig*Marie Cecile Engbers
- Laat mij maar schuiven*Pippa Wright
- Blue Curacao*Linda van Rijn
- BestsellerBabe*Holly McQueen
Pannetoet- Kletskop
Ik zeg Laat mij maar schuiven!
De tennisparty heb ik ook uit. Een beetje voorspellend maar ik vind alle boeken van Madeleine wickh leuk, dus ook deze hahah.
De tennisparty heb ik ook uit. Een beetje voorspellend maar ik vind alle boeken van Madeleine wickh leuk, dus ook deze hahah.
Dank u! Dan ga ik straks beginnen in Laat mij maar schuiven
Ik was net even in de stad en ik kon het niet laten bij de V&D.. er lagen heul veul boeken voor 5,- en ik moest meteen aan Sushi denken haha! En m'n vriend stond erbij en zegt; Nee, nee, nee geen boeken! Toch heb ik er 2 meegenomen
- Dat meen je niet * Marie-Cecile Beniers & Knuffel mij * Paige Toon
Ik was net even in de stad en ik kon het niet laten bij de V&D.. er lagen heul veul boeken voor 5,- en ik moest meteen aan Sushi denken haha! En m'n vriend stond erbij en zegt; Nee, nee, nee geen boeken! Toch heb ik er 2 meegenomen
- Dat meen je niet * Marie-Cecile Beniers & Knuffel mij * Paige Toon
Pannetoet- Kletskop
ohhhh ik baal nu echt dat de v&d hier niet dichtbij zit. Nog even geduld want hij komt hier wel haha.
Knuffel mij vind ik ook een echte aan rader!
Ik heb van de week een extra bonuw gekregen van mijn werk om dat ik een curcus succesvol heb afgerond. Daar ga ik mijzelf eens flink mee verwennen, lekker boeken shoppen haha. Jullie nog aanraders?
Knuffel mij vind ik ook een echte aan rader!
Ik heb van de week een extra bonuw gekregen van mijn werk om dat ik een curcus succesvol heb afgerond. Daar ga ik mijzelf eens flink mee verwennen, lekker boeken shoppen haha. Jullie nog aanraders?
applestar schreef:Jullie nog aanraders?
Jaaaaa...Viva Espana! Die is echt leuk! En Lindsey Kelk schrijft ook leuke boeken! En totaal wat anders maar de Hongerspelen zijn ook echt een aanrader!
Pannetoet- Kletskop
Gisteren nog dacht ik: jammer dat Paige Toon maar 2 boeken heeft (Nieuw SMS-bericht en Go Johnny Go). Heeft ze er dus nog een.
Drie keer raden waar ik zo heen ga.... V&D!!!!
Sushi- Kletskop
Ik ben vandaag begonnen in Charmante Leugen van Julie Cohen. Echt leuk tot nu toe. Stom dat ik het nooit eerder heb gelezen. Ik heb nog meer Poema Pockets in de kast staan, die wil ik eigenlijk allemaal een keer gelezen hebben.
Stom trouwens dat je die witte Poema Pockets bijna niet meer in de winkel ziet. Die boeken hebben altijd een fijn prijsje en ze lezen lekker en ze zien er leuk uit.
Ik heb liever pockets dan paperbacks of hardcovers. Jullie?
Stom trouwens dat je die witte Poema Pockets bijna niet meer in de winkel ziet. Die boeken hebben altijd een fijn prijsje en ze lezen lekker en ze zien er leuk uit.
Ik heb liever pockets dan paperbacks of hardcovers. Jullie?
Sushi- Kletskop
Sushi schreef:
Haha daar ben ik vanmorgen ook weer geweest Ik had gisteren een boek gezien en ik kon hem niet uit m'n hoofd zetten dus die heb ik gewoon gehaald Blijf! van Allie Larkin & heel ernstig....maar daarna was ik bij de hema voor een voorraaddoos en wat staat er midden in het gangpad? Juist..een bak vol met boeken 1+1 gratis! Die kon ik ook niet laten schieten hihi en ik werd echt mega gelukkig toen ik zag welke er ook in lagen: Go Johnny Go & Ik neem je mee (Jennifer Crusie) samen voor het enorme bedrag van €7,95
Heb je zijn andere boek gevonden Sushi? Hij ligt hier naast mij 'Knuffel mij' haha.. Qua boeken maakt het mij niet zoveel uit! Ik vind poema's net zo leuk als hardcovers..ik kijk voornamelijk naar de schrijfstijl/schrijfwijze, ik ga geen boeken kopen als de letters heel klein zijn en dat de blz. van boven tot onder gevuld is met letters zeg maar mega irritant!
En nu ga ik even geen boeken meer kopen! Ik heb t/m half november 'vakantie' en ik ga in september nog 16 dagen naar de Dominicaanse dus ik lees ontzettend veel nu.. wat heb ik dat gemist!
Pannetoet- Kletskop
Nog een week werken en dan heb ik een week vakantie Hopelijk lukt het me dan om weer een beetje te lezen. Is alweer veel te lang geleden. Ondertussen verzamel ik ook e-books voor op mijn e-reader als we in september 3 weken vakantie hebben
De poema pockets met witte kaft met illustratie zie ik ook niet meer. Tenminste, geen nieuwe titels. Er komen wel nog steeds poema pockets uit van Jill Mansell.
De poema pockets met witte kaft met illustratie zie ik ook niet meer. Tenminste, geen nieuwe titels. Er komen wel nog steeds poema pockets uit van Jill Mansell.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb inmiddels weer een aardig verlanglijstje door jullie hier.
Heeft iemand toevallig bovenstaande boeken als ebook?
Anders ga ik denk ik ook morgen even een bezoekje brengen aan de V&D.
Aangezien ik in de vakantie vooral lees, ligt het nu wat stil.
Ben bezig in het boek: Alles is zoals het zou moeten zijn van Daphne Deckers, ook echt leuk!
Heeft iemand toevallig bovenstaande boeken als ebook?
Anders ga ik denk ik ook morgen even een bezoekje brengen aan de V&D.
Aangezien ik in de vakantie vooral lees, ligt het nu wat stil.
Ben bezig in het boek: Alles is zoals het zou moeten zijn van Daphne Deckers, ook echt leuk!
Sunshine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10
Nouuuuuu dat boek van Paige Toon hadden ze niet (meer) bij de V&D in Leiden!!
Binnenkort maar eens naar Leidsenhage of zo. Misschien hebben ze het daar.
Binnenkort maar eens naar Leidsenhage of zo. Misschien hebben ze het daar.
Sushi- Kletskop
Ik heb gister heerlijk wat boeken geshopt! Heerlijk in een ouderwetse boekenwinkel met alleen maar boeken en de inrichting van alleen maar hout. ( dat vind ik ook echt een echte boekenwinkel hhaha )
Volgens mij heb ik daar 1,5 uur gelopen en van elk boek de achterkant gelezen.
Alleen Viva España kon ik niet vinden dus die ga ik zo even bij eci bestellen hahah
Ook heb ik gister in het zonnetje heerlijk een boek uit gelezen. Verslaafd aan Jou van Silvia Day. Het heeft heel veel weg van de 50 tinten grijs serie. Maar het leest echt heerlijk weg. Heb nu 1 deel gelezen maar wil nu ook wel de andere 2 delen
Volgens mij heb ik daar 1,5 uur gelopen en van elk boek de achterkant gelezen.
Alleen Viva España kon ik niet vinden dus die ga ik zo even bij eci bestellen hahah
Ook heb ik gister in het zonnetje heerlijk een boek uit gelezen. Verslaafd aan Jou van Silvia Day. Het heeft heel veel weg van de 50 tinten grijs serie. Maar het leest echt heerlijk weg. Heb nu 1 deel gelezen maar wil nu ook wel de andere 2 delen
Pannetoet schreef:applestar schreef:Jullie nog aanraders?
Jaaaaa...Viva Espana! Die is echt leuk! En Lindsey Kelk schrijft ook leuke boeken! En totaal wat anders maar de Hongerspelen zijn ook echt een aanrader!
Ik ga hem bestellen!
De boeken van Lindsey Kelk heb ik allemaal al De hongerspelen trekt mij dus helemaal niet. Ben bang als ik dat koop dat ik het ook echt niet leuk vind
Ik vind Verslaafd aan jou en andere 2 echt beter dan 50 tinten grijs.
Leuker om te lezen.
Bijna Inferno uit, even kijken wat ik dan ga lezen. Altijd weer een dilemma
Leuker om te lezen.
Bijna Inferno uit, even kijken wat ik dan ga lezen. Altijd weer een dilemma
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
nou indd!Ik vond het bij 50 tinten grijs er wel heel dik boven op liggen!
Ik ben heel erg want ik heb net viva espana besteld bij eci, samen met nog 2 boeken want dan hoefde ik geen verzendkosten te betalen, oepss hahaha.
En zat ik net te kijken oo bol.com ( voor een cadeautje, niet voor mijzelf ;-) ) zag ik weer een aanbieding van heel voot boeken voor maar 5 euro per stukm Ik ga bol.com de komende weken maar even vermijden denk ik!
Ik ben heel erg want ik heb net viva espana besteld bij eci, samen met nog 2 boeken want dan hoefde ik geen verzendkosten te betalen, oepss hahaha.
En zat ik net te kijken oo bol.com ( voor een cadeautje, niet voor mijzelf ;-) ) zag ik weer een aanbieding van heel voot boeken voor maar 5 euro per stukm Ik ga bol.com de komende weken maar even vermijden denk ik!
Ben begonnen in 'Verbonden met jou'
Sam- Kletskop
Ik heb Verbonden met jou gisteren uitgelezen. Vond de andere 2 leuker, maar deze was ook weer zo uitgelezen. Denk dat er ook nog een deel 4 komt. Verhaal was nog niet af .
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
ik ga strakjes heerlijk beginnen in Zwaar verguld van Chantal van Gastel. Ik ben benieuw aangezien de meningen een beetje verschillen over dit boek!
Ik wil nu ook de andere 2 boeken van de crossfire serie :-) alleen mag van mijzelf nu echt even geen boeken mer kopen. De afgelopen dagen heb ik er genoeg gekocht hahaha.
Ik wil nu ook de andere 2 boeken van de crossfire serie :-) alleen mag van mijzelf nu echt even geen boeken mer kopen. De afgelopen dagen heb ik er genoeg gekocht hahaha.
Ik loop ook weer een beetje achter met het kopen van boeken. Moet dus binnenkort ook maar weer eens wat bestellen/kopen
Heeft iemand deze boeken al gelezen: http://www.awbruna.nl/web/A.W.-Bruna/Nieuws/Artikel/Amber-een-gloednieuwe-romanreeks-vol-passie-romantiek-en-spanning.htm
Doet mij een beetje denken aan de Pink Pockets.
Heeft iemand deze boeken al gelezen: http://www.awbruna.nl/web/A.W.-Bruna/Nieuws/Artikel/Amber-een-gloednieuwe-romanreeks-vol-passie-romantiek-en-spanning.htm
Doet mij een beetje denken aan de Pink Pockets.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Zwaar verguld vond ik echt een tegenvaller.
Sam- Kletskop
Sam schreef:Zwaar verguld vond ik echt een tegenvaller.
Jaa ik dus ook! Die andere 2 van haar waren echt geweldig maar deze heb ik halverwege opzij gelegd..
Foei Applestar schaam je! Zoveel boeken in korte tijd kan écht niet Haha.. Nee hoor lekker van genieten! Hihi
Maar de crossfire serie is leuk? Hij lijkt mij dus echt een kopie van vijftig tinten grijs..
Ik ben gisteren begonnen in Loslippig.. nog niet heel ver maar vind hem best leuk! En ik was gisteren even aan het neuzen op bol.com en daar zag ik een onwijs leuk boek voorbij komen..en nu weet ik hem niet meer
Pannetoet- Kletskop
Erg he, Pannetoet hahahaha
Ik ben inmiddels in zwaar verguld begonnen. Het begin vond ik een beetje mwahh maar ik ben op de helft en het word wel steeds leuker.
Merk wel dat ik de vorige leuker vond want die heb ik in 1ruk uitgelezen terwijl ik dit boek heel makkelijk weg kan leggen.
Ik ben inmiddels in zwaar verguld begonnen. Het begin vond ik een beetje mwahh maar ik ben op de helft en het word wel steeds leuker.
Merk wel dat ik de vorige leuker vond want die heb ik in 1ruk uitgelezen terwijl ik dit boek heel makkelijk weg kan leggen.
Haha ik ben minstens zo erg als jij Applestar! Wij houden gewoon van lezen!
Bluhh..ik vind Loslippig helemaal geen leuk boek! Ik ben ergens bij blz. 30 ofzo denk ik maar hij trekt mij totaal niet..en ik heb ook helemaal geen behoefte om verder te lezen; een typisch niet-in-1-ruk-uitlees-boek Dus ja ga ik verder lezen of kies ik voor een ander boek?
Bluhh..ik vind Loslippig helemaal geen leuk boek! Ik ben ergens bij blz. 30 ofzo denk ik maar hij trekt mij totaal niet..en ik heb ook helemaal geen behoefte om verder te lezen; een typisch niet-in-1-ruk-uitlees-boek Dus ja ga ik verder lezen of kies ik voor een ander boek?
Pannetoet- Kletskop
Pagina 26 van 31 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» gezellige ladies
» Gezellige vriendin gezocht! :)
» Leuke/gezellige winkelsteden?
» Gezellige meiden Eindhoven
» Gezellige meiden in Groningen
» Gezellige vriendin gezocht! :)