Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers
Pagina 25 van 31
Pagina 25 van 31 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 31
Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
*Lookie* schreef:Pannetoet schreef:_Lacey_ schreef:Er komt binnenkort wel een nieuwe Kinsella uit: Wedding Night.
Ooohhhh hoe leuk! Die wil ik hebben! Ik heb al haar boeken dus die mag dan ook zeker niet ontbreken
Oja ik heb vandaag "Zwaar verguld" gekocht! Ga ik zo in beginnen maar de eerste blz vind ik al leuk!
Jaa, ik zit ook op Wedding Night te wachten, ik vind Sophie Kinsella altijd zo leuk! Heb al maanden een boekenbon liggen die ik hiervoor wil gebruiken. Weet iemand wanneer de Nederlandse vertaling uit komt?
In het Nederlands heet het boek Ik krijg je wel en volgens cosmox.nl is het verkrijgbaar vanaf 18 juni.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben begonnen in 'Inferno' (geen chicklit maar oke) en die is zoooo spannend!
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
_Lacey_ schreef:*Lookie* schreef:Pannetoet schreef:_Lacey_ schreef:Er komt binnenkort wel een nieuwe Kinsella uit: Wedding Night.
Ooohhhh hoe leuk! Die wil ik hebben! Ik heb al haar boeken dus die mag dan ook zeker niet ontbreken
Oja ik heb vandaag "Zwaar verguld" gekocht! Ga ik zo in beginnen maar de eerste blz vind ik al leuk!
Jaa, ik zit ook op Wedding Night te wachten, ik vind Sophie Kinsella altijd zo leuk! Heb al maanden een boekenbon liggen die ik hiervoor wil gebruiken. Weet iemand wanneer de Nederlandse vertaling uit komt?
In het Nederlands heet het boek Ik krijg je wel en volgens cosmox.nl is het verkrijgbaar vanaf 18 juni.
hij staat genoteerd op mijn verlanglijstje haha.
kan het inmiddels wel eeb lijst ipv lijstj noemen.
Ik heb vandaag weer een boek gekocht!
Loslippig van Marie-Cecile Beniers ..
Loslippig van Marie-Cecile Beniers ..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
applestar schreef:ik heb vandaag Knuffel mij van Paige Toon uitgelezen. Wat een heerlijk boek was dat! een echte aanrader!
nu ben ik begonnen in trouwplannen van katie Fforde , tot nu toe ook heel leuk!
Ik ben inmiddels al lekker ver in Trouw plannen. Hoop hem vanavond uit te lezen:-)
Het volgende boek van Katie Fforde ligt alweer te wachten hihi.
Is Katie Fforde een leuke schrijfster?
Ernstig..ik stond vanmiddag met 2 boeken in m'n handen: Meisjes van mevrouw De Witt - Patricia Perquin & Viva España - Linda van Rijn .. Uiteindelijk geen van beide gekocht
Ernstig..ik stond vanmiddag met 2 boeken in m'n handen: Meisjes van mevrouw De Witt - Patricia Perquin & Viva España - Linda van Rijn .. Uiteindelijk geen van beide gekocht
Pannetoet- Kletskop
Pannetoet, koop een ereader joh!
Sam- Kletskop
_Lacey_ schreef:*Lookie* schreef:Pannetoet schreef:_Lacey_ schreef:Er komt binnenkort wel een nieuwe Kinsella uit: Wedding Night.
Oké, bedankt. Ik hou het in de gaten!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Pannetoet schreef:Is Katie Fforde een leuke schrijfster?
Ja, ik vind van wel Ben inmiddels ook al over de helft in Schoon Schip van Katie Fforde. Ook al zo leuk
Ook heb ik gister 3 boeken gekocht want tijdens het opruimen vond ik nog een verdwaalde boekenbon:lol: Die moest ik natuurlijk gelijk gebruiken!
ik heb inmiddels Schoon Schip van Katie Fforde uit. Ookal een heerlijk boek om te lezen:-)
Nu heb ikh het eerste hoofdstuk gelezen van De Tennisparty van Madeleine Wickham. Ookal zo leuk:-) hahah
Nu heb ikh het eerste hoofdstuk gelezen van De Tennisparty van Madeleine Wickham. Ookal zo leuk:-) hahah
Sam schreef:Pannetoet, koop een ereader joh!
Heb ik al heel vaak over zitten nadenken maar op de één of andere manier vind ik dat niet zo fijn lezen.. ik vind een 'echt' boek veel meer hebben
Pannetoet- Kletskop
Whoop.. Perfect Chemistry heb ik uit! En ik vond hem écht leuk! Een feel-good boek waar ook spanning in zit.. En nu zit ik in twijfel welk boek ik nu ga lezen hihi 1) Zoete tranen 2) Viva Espana 3) Loslippig 4) Verder in het boek Zwaar verguld
Pannetoet- Kletskop
Sam- Kletskop
Ik heb net deze besteld bij bol.com;
http://www.bol.com/nl/p/verkikkerd/9200000009850208/
Moet alleen nog 2 weken wachten tot hij uit komt
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
PeperMunt schreef:Ik heb net deze besteld bij bol.com;
Ooeeehhh die lijkt mij echt superleuk!! Echt een heerlijk weg lees boek waarbij je af&toe dubbel ligt van het lachen Goed..ik wil hem ook!
Pannetoet- Kletskop
ohhh die lijkt mij ook leuk!
hebben jullie nog echte aanraders die je gelezen moet hebben?
ik heb trouwens nog een super leuke blog over boeken gevonden:-) De auteur van het blog houd ook heleboekenlijsten bij met welke boeken ze heeft gelezen. Ik dacht dat ik veel las, maar daar is mijn lijst niets bij!
het heeft mij wel op ideeen gebracht want ik wil wel een lijst gaan maken met welke boeken ik allemaal heb! heb ik gelijk een goed overzicht van welke boeken ik heb. en hoeveel hahaah.
hoeveel boeken hebben jullie?
hebben jullie nog echte aanraders die je gelezen moet hebben?
ik heb trouwens nog een super leuke blog over boeken gevonden:-) De auteur van het blog houd ook heleboekenlijsten bij met welke boeken ze heeft gelezen. Ik dacht dat ik veel las, maar daar is mijn lijst niets bij!
het heeft mij wel op ideeen gebracht want ik wil wel een lijst gaan maken met welke boeken ik allemaal heb! heb ik gelijk een goed overzicht van welke boeken ik heb. en hoeveel hahaah.
hoeveel boeken hebben jullie?
Welke blog is dat? Ben nu ook wel nieuwsgierig Zijn het alleen chicklits of ook andere boeken?
Hoeveel boeken ik heb? Honderden
Hoeveel boeken ik heb? Honderden
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
tis natuurlijk wel handig als ik indd de link post haha
http://tboekenblog.blogspot.nl/?m=0
http://tboekenblog.blogspot.nl/?m=0
Wat een leuke blog Er staan ook verwachte boeken tussen, altijd handig!
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga zo ook even kijken
Gisteren begonnen in Viva Espana maar nog maar 3 blz kunnen lezen omdat onze pup vreselijk hyper is én als je niet kijkt juist de dingen doet wat niet mag
Gisteren begonnen in Viva Espana maar nog maar 3 blz kunnen lezen omdat onze pup vreselijk hyper is én als je niet kijkt juist de dingen doet wat niet mag
Pannetoet- Kletskop
Ik word inmiddels knettergek van mezelf. Steeds denk ik: "Ja, dit boek ga ik lezen!" En dan ben ik een eindje verder (soms een kwart, soms al op de helft) en dan wil ik ineens iets anders, terwijl het boek wel gewoon heel leuk is. Echt om gestoord van te worden. Ik kan geen rust vinden of zo.
Ik ga zo een poging doen om Het Laatste Offer van Simone van der Vlugt te lezen.
Ik ga zo een poging doen om Het Laatste Offer van Simone van der Vlugt te lezen.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Heel herkenbaar Sushi! Ik heb soms ook van die periode's dat ik in 3 boeken tegelijk aan het lezen ben..voor mij werkt het dan heel goed om even helemaal niets te lezen en mij gewoon te storten op tijdschriften
Oja ik heb ongeveer 120 boeken..valt nog mee dus. Ik wil er echt nog zoveel! Ik heb ook vaak als ik een nieuw boek zie en die is mij te duur dat ik dan nog een tijdje wacht en dan zijn ze ineens in de aanbieding voor 12,50/7,50/5,-
Oja ik heb ongeveer 120 boeken..valt nog mee dus. Ik wil er echt nog zoveel! Ik heb ook vaak als ik een nieuw boek zie en die is mij te duur dat ik dan nog een tijdje wacht en dan zijn ze ineens in de aanbieding voor 12,50/7,50/5,-
Pannetoet- Kletskop
ik heb mijn boeken ook net geteld en heb er in mijn boekenkast 135 staan. verder staater op de logeer kamer nog eem boekenkast met boeken van mij. Die moet ik nog tellen haha.
heb ook nog een enorme wishlistwat betreft boeken. ik denk dat dat ook wel een lijst van 50 boeken is hahah.
Sushi, ik herken het helemaal! ik moet dan echt tegen mijzelf zeggen ' eerst die uitlezen ' en dan pas de volgende haha.
ik heb de tennisparty van Madeleine Wickham bijna uit! heb al helemaal zin om een ander te kiezen haha.
heb ook nog een enorme wishlistwat betreft boeken. ik denk dat dat ook wel een lijst van 50 boeken is hahah.
Sushi, ik herken het helemaal! ik moet dan echt tegen mijzelf zeggen ' eerst die uitlezen ' en dan pas de volgende haha.
ik heb de tennisparty van Madeleine Wickham bijna uit! heb al helemaal zin om een ander te kiezen haha.
Oh ik ben blij dat jullie het herkennen
Daar had ik een paar maanden (?) terug toen ook Go Johnny Go van Paige Toon gekocht voor vijf euro. Die was zooo leuk!!!
De V&D is zo erg. Daar koop ik bijna elke keer als ik daar kom wel een boek. Ze hebben daar zo enorm veel leuke boeken die maar vijf euro kosten. Ja dan móet je bijna welPannetoet schreef:Ik heb ook vaak als ik een nieuw boek zie en die is mij te duur dat ik dan nog een tijdje wacht en dan zijn ze ineens in de aanbieding voor 12,50/7,50/5,-
Daar had ik een paar maanden (?) terug toen ook Go Johnny Go van Paige Toon gekocht voor vijf euro. Die was zooo leuk!!!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Haha daar haal ik ze dan ook heel vaak! Bij de bruna hebben ze dat ook.. en bij de sigarettenwinkel bij mij op het WKC ook
Pannetoet- Kletskop
Pagina 25 van 31 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» gezellige ladies
» Gezellige vriendin gezocht! :)
» Leuke/gezellige winkelsteden?
» Gezellige meiden Eindhoven
» Gezellige meiden in Groningen
» Gezellige vriendin gezocht! :)