Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Isabella schreef:Alex schreef:Hoi! Wij zijn net uit eten geweest, maar ik vond het nogal tegenvallen en ik ben chagrijnig. We zitten nu The Mentalist te kijken van afgelopen donderdag en daarna gaan we Castle kijken. Daar vrolijk ik wel van op.
Waarom viel het tegen? en what's up?
Het eten was koud, A was ontzettend aan het kloten en ik voel me dik, dikker, dikst.
Heb je wel geklaagd over het eten? En dat laatste, komt dat ook door de opmerking van je zusje?
Gast- Gast
Ja dat klopt en daarom zeg ik ook, als dat een keer voorkomt kan ik daar best tegen en denk ik 'it's your loss, not mine...' maar als dat keer op keer op keer gebeurt is dat erg slecht voor mijn zelfbeeld (dat toch al niet zo best is)SunnyScience schreef:Wat een kortzichtige mensen als ze je daar op blokkeren zeg, dan zijn ze ook de moeite niet waard! Ze zien gewoon niet in welke leuke dingen er gewoon mogelijk zijn denk ik!
ABE, bedankt voor de tip! Paps heeft zn vriendin via msn.com ofzo gevonden.
Ik heb trouwens vanavond je voorstel aan Aniet doorgegeven of ze mee komt naar jou, maar ze zou er nog over denken, ook omdat ik nog niks weet over mijn operatie enzo. En ik heb aan vriendin in Friesland gevraagd of ik zondags naar haar kan komen ipv zaterdags dus ik ben nog druk bezig met plannen. Je hoort nog!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hij belde net toch nog even!! Zeg ik halverwege tegen em, waait t daar ofzo? was het een overvliegende f16
Nou ik ga de keuken maar weer in, moet de tweede biscuit nu maar met bloem gaan maken.
Nou ik ga de keuken maar weer in, moet de tweede biscuit nu maar met bloem gaan maken.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Sjaan, dat wist ik niet sowieso, ben al dagen niet echt in het dagcafé te vinden eerlijk gezegd. Maar wel rot, al zijn er echt mensen die verder kijken dan dat, dat weet ik zeker.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:
ABE, bedankt voor de tip! Paps heeft zn vriendin via msn.com ofzo gevonden.
Ik heb trouwens vanavond je voorstel aan Aniet doorgegeven of ze mee komt naar jou, maar ze zou er nog over denken, ook omdat ik nog niks weet over mijn operatie enzo. En ik heb aan vriendin in Friesland gevraagd of ik zondags naar haar kan komen ipv zaterdags dus ik ben nog druk bezig met plannen. Je hoort nog!
Ik hoor het vanzelf.
Nu is Remember Me erop, op film1. Laatst gekeken met een oudforummer Evelynn. Prachtfilm.
Gast- Gast
Ja, we hebben aangegeven dat het eten koud was. Ze zou 'het doorgeven aan de keuken'.
De opmerking van mijn zusje heeft er denk ik wel mee te maken ja. Ik zie echt een megabuik en ben aan het bedenken welke dagen ik kan gaan sporten en een eetschema aan het opstellen om er wat aan te doen.
Reeeeeev, m'n whats apps komen niet aan bij je, klopt dat?
De opmerking van mijn zusje heeft er denk ik wel mee te maken ja. Ik zie echt een megabuik en ben aan het bedenken welke dagen ik kan gaan sporten en een eetschema aan het opstellen om er wat aan te doen.
Gast- Gast
Oh maar dat is ook al een paar weken geleden geweest ofzo. Daarna ben ik steeds te druk geweest om te paiq'en en als ik daar aan het chatten ben, kan ik niet tegelijk het forum bijhouden dus het is óf het één óf het ander. Dan vind ik het hier gezelliger!Isabella schreef:Sjaan, dat wist ik niet sowieso, ben al dagen niet echt in het dagcafé te vinden eerlijk gezegd. Maar wel rot, al zijn er echt mensen die verder kijken dan dat, dat weet ik zeker.
Zolang je het maar niet té veel gaat doen Alex. Je kunt er best op letten, met sporten en eten, zolang het maar wel gezond is/blijft.
Gast- Gast
Alex schreef:Ja, we hebben aangegeven dat het eten koud was. Ze zou 'het doorgeven aan de keuken'.
Denk het Jouw laatste berichtje was euh zeg maar een reactie op wat ik even kwijt moest
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Oh maar dat is ook al een paar weken geleden geweest ofzo. Daarna ben ik steeds te druk geweest om te paiq'en en als ik daar aan het chatten ben, kan ik niet tegelijk het forum bijhouden dus het is óf het één óf het ander. Dan vind ik het hier gezelliger!Isabella schreef:Sjaan, dat wist ik niet sowieso, ben al dagen niet echt in het dagcafé te vinden eerlijk gezegd. Maar wel rot, al zijn er echt mensen die verder kijken dan dat, dat weet ik zeker.
Ik doe allebei!!
Gast- Gast
Reva schreef:
Denk het Jouw laatste berichtje was euh zeg maar een reactie op wat ik even kwijt moest
Ja daarna heb ik nog wat gezegd maar dat komt niet aan. Stomme bb
Gast- Gast
Dat heb ik dus geprobeerd maar als ik in het ene scherm zit, vergeet ik het andere scherm Maar ik kan zo wel weer eens een poging wagen...Reva schreef:Ik doe allebei!!
Eerst eens even die twee rotzakjes van mij naar binnen brengen
Isabella schreef:Zolang je het maar niet té veel gaat doen Alex. Je kunt er best op letten, met sporten en eten, zolang het maar wel gezond is/blijft.
De verhouding is zoveel mogelijk sporten/zo min mogelijk eten. Sowieso ongezond. Maar als iemand vraagt of je zwanger bent moet het wel erg zijn en dan moet ik daar wat aan doen.
Gast- Gast
Of die persoon heeft geen verstand en maakt een zeer misplaatste opmerking die uberhaupt nergens op slaat.
Gast- Gast
Isabella schreef:Of die persoon heeft geen verstand en maakt een zeer misplaatste opmerking die uberhaupt nergens op slaat.
Zo de tering +1 zeg.
Gast- Gast
Absolutely +1Reva schreef:Isabella schreef:Of die persoon heeft geen verstand en maakt een zeer misplaatste opmerking die uberhaupt nergens op slaat.
Zo de tering +1 zeg.
Wat zeg ik... +1000!
Jullie hebben mij nog nooit in het echt gezien. Anders zouden jullie weten dat ik echt heus niet vetvrij ben en echt wel een dikke kont, buik en dikke bovenbenen heb.
Gast- Gast
Slaap lekker!
Jah? Dan ben ik een olifant!Alex schreef:Jullie hebben mij nog nooit in het echt gezien. Anders zouden jullie weten dat ik echt heus niet vetvrij ben en echt wel een dikke kont, buik en dikke bovenbenen heb.
WAT een kolerebank is die ABN toch!
Ik heb iets van 5 euro op mijn chipknip staan van de pas die kapot is. Nu krijg ik een nieuwe pas, maar mijn chipknipgeld ben ik kwijt zodra ik de nieuwe pas zou activeren. Nu moet ik maandag VERPLICHT een uitgebreide lunch nemen op het werk. Moet dat geld er toch afkrijgen. Of ik moet nu nog even richting een oplaadpunt lopen om het eraf te trekken. Hmmz.... Kan nog net toch?
Ik heb iets van 5 euro op mijn chipknip staan van de pas die kapot is. Nu krijg ik een nieuwe pas, maar mijn chipknipgeld ben ik kwijt zodra ik de nieuwe pas zou activeren. Nu moet ik maandag VERPLICHT een uitgebreide lunch nemen op het werk. Moet dat geld er toch afkrijgen. Of ik moet nu nog even richting een oplaadpunt lopen om het eraf te trekken. Hmmz.... Kan nog net toch?
Gast- Gast
*roept PM om het tegen te spreken*
Nou dan durf ik bij deze ook nooit af te spreken met je, Lex... Je past serieus 2 keer in mij, ook qua gewicht..
Nou dan durf ik bij deze ook nooit af te spreken met je, Lex... Je past serieus 2 keer in mij, ook qua gewicht..
Gast- Gast
haha ik geloof dat ik dan een hele grote olifant ben(of nijlpaard). Ik heb best dikke benen en kuiten, en zeker geen maatje 36. We hebben je dan wel niet in het echt gezien, maar wel op foto's en daar was/ben je zeker niet dikSjaantje schreef:Jah? Dan ben ik een olifant!Alex schreef:Jullie hebben mij nog nooit in het echt gezien. Anders zouden jullie weten dat ik echt heus niet vetvrij ben en echt wel een dikke kont, buik en dikke bovenbenen heb.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik heb ABN en volgens mij moet je dat chipknipsaldo gewoon om kunnen zetten. Maar je doet toch vast wel eens boodschappen... waarom chip je dan niet een keertje?
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: