Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Zo, ik ben ingelogd op Paiq. Ik geef het maar weer eens een kans
Abe, doe een rondje mee
Haha. Ehmz. Wilde vanavond wel even weer inloggen, eigenlijk.
Gast- Gast
I hate Paiq!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had 3x dd 600 mg Ibuprofen, dat werkte wel aardig, en een lekker warm bad.
Laatst aangepast door ProudMama op za 4 jun 2011 - 8:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh en Sunny Science... ik weet niet of het door jou komt of door mijn gekruide eten, maar mijn buik is nu ook van slag!
Isabella schreef:Sjaantje schreef:I hate Paiq!
Hoezo, geen aardige mensen?
Nee de mannen die ik daar tegenkom zijn kneuzen of eikels. Of allebei.
Hoi! Wij zijn net uit eten geweest, maar ik vond het nogal tegenvallen en ik ben chagrijnig. We zitten nu The Mentalist te kijken van afgelopen donderdag en daarna gaan we Castle kijken. Daar vrolijk ik wel van op.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Isabella schreef:Sjaantje schreef:I hate Paiq!
Sorry, ik heb de leukerd er al uitgezocht.
Maar ik heb ook veel kneuzen en sukkels gesproken hoor, dat houd je altijd denk ik, want in het echt klikt het ook niet met iedereen.
Gast- Gast
Alex schreef:Hoi! Wij zijn net uit eten geweest, maar ik vond het nogal tegenvallen en ik ben chagrijnig. We zitten nu The Mentalist te kijken van afgelopen donderdag en daarna gaan we Castle kijken. Daar vrolijk ik wel van op.
Waarom viel het tegen? en what's up?
Gast- Gast
Heeft verder geen naam, is dagbehandeling 1x per week in COLK.Isabella schreef:En hoe heet de curcus, weet je dat? Mag ook per PM.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Oh en Sunny Science... ik weet niet of het door jou komt of door mijn gekruide eten, maar mijn buik is nu ook van slag!
Ah bah, sterkte!
Gast- Gast
Nou Ies, ik weet niet of je het laatst mee hebt gekregen, maar ik heb een hele klaagzang gehouden over dat het me iedere keer overkomt dat ik word geblockt door de man in kwestie zodra ter sprake komt dat ik reuma heb. Een keertje kan ik dat best hebben maar t gebeurt gewoon echt iedere keer dan heb ik er echt gauw genoeg van ja...Isabella schreef:Sjaantje schreef:Isabella schreef:Sjaantje schreef:I hate Paiq!
Sorry, ik heb de leukerd er al uitgezocht.
Maar ik heb ook veel kneuzen en sukkels gesproken hoor, dat houd je altijd denk ik, want in het echt klikt het ook niet met iedereen.
Nee want de achterdeur staat nog open en mijn vogels staan nog buiten.Maple schreef:Kan iemand een lichie aansteken? *lui*
@ Reva: late reactie maar ik zag dat jij het ziekenhuisdieet hebt gedaan. Hoeveel ben je ermee afgevallen, heb je foto gemist maar ik wil het dieet misschien ook gaan volgen dus ik ben wel benieuwd .
Verder is het hier warm en is er niks op tv , ik ga zo maar weer achter mijn laptop ipv mijn iPhone.
Verder is het hier warm en is er niks op tv , ik ga zo maar weer achter mijn laptop ipv mijn iPhone.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
paiq van inderdaad soms tegen wat er voor leuks loopt. Ze willen me nu elke keer laten daten met mensen van 18/19 of mensen van 30+, een middenweg lijkt er niet zo te zijn!
Gast- Gast
Mijn vader heeft ook een leuke vriendin via internetdating gevonden dus ik zeg ook niet dat het onmogelijk is hoor! Maar ik word wel iedere keer keihard afgerekend op mijn handicap en daar baal ik van. Ik doe juist zo mij best om eerst even wat credits te scoren alvorens ik mijn 'minpuntje' ter sprake breng maar dat mislukt steeds.
Maar nu had ik laatst hier de tip gekregen om vooral nóg vager te zijn over mijn situatie, dus nóg langer wachten voordat ik het vertel maar ik heb nog niet de kans gekregen om dat te proberen. De ene man die ik toen gesproken heb, heb ik inderdaad de eerste avond niets verteld maar hij heeft me alsnog geblockt... :S
Arme ikke...
Maar nu had ik laatst hier de tip gekregen om vooral nóg vager te zijn over mijn situatie, dus nóg langer wachten voordat ik het vertel maar ik heb nog niet de kans gekregen om dat te proberen. De ene man die ik toen gesproken heb, heb ik inderdaad de eerste avond niets verteld maar hij heeft me alsnog geblockt... :S
Arme ikke...
Isabella schreef:Alex schreef:Hoi! Wij zijn net uit eten geweest, maar ik vond het nogal tegenvallen en ik ben chagrijnig. We zitten nu The Mentalist te kijken van afgelopen donderdag en daarna gaan we Castle kijken. Daar vrolijk ik wel van op.
Waarom viel het tegen? en what's up?
Het eten was koud, A was ontzettend aan het kloten en ik voel me dik, dikker, dikst.
Gast- Gast
Wat een kortzichtige mensen als ze je daar op blokkeren zeg, dan zijn ze ook de moeite niet waard! Ze zien gewoon niet in welke leuke dingen er gewoon mogelijk zijn denk ik!
Gast- Gast
En als je het dan nog niet kunt vinden via internetdaten, dan kun je altijd nog aan SBS6chat doen. Zo heeft mijn moeder haar iets opgescharreld. Weet niet eens of het nog bestaat, maar schijnt ook te werken. Vooral als je van je eigen man afwilt.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:@ Reva: late reactie maar ik zag dat jij het ziekenhuisdieet hebt gedaan. Hoeveel ben je ermee afgevallen, heb je foto gemist maar ik wil het dieet misschien ook gaan volgen dus ik ben wel benieuwd .
Ja en mag de foto niet meer plaatsen
Is het 13dagen dieet het ziekenhuisdieet? Wist ik niet, dacht dat dat wat anders was. Ik weet niet hoeveel ik ben afgevallen..sorry, geen weegschaal. Maar mocht je het gaan doen, doe ik graag nog een keer met je mee (alleen start ik wel op zaterdag).
ALEEEEXXXXXXXXXXX. Ik riep je al
ABE, ik heb een loser van 33 in gesprek nu
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: