Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
En wat ik nu doe is niet leuk omdat?Isabella schreef:Moeten jullie niet iets leuks doen op de zaterdagavond?
Gast- Gast
m'n man is in Afghanistan. zit daar tot eind september. Maar eigenlijk moet ik ook nergens vanuit gaan, want hij kan zomaar ergens voor opgeroepen worden.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben echt erg, Jordana stuurt whatsappt me net iets en toen dacht ik óók al door... Ik ben ongesteld echt op m;n ergst geloof ikSjaantje schreef:Gatverdamme, Maple!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:En wat ik nu doe is niet leuk omdat?Isabella schreef:Moeten jullie niet iets leuks doen op de zaterdagavond?
Ow dat is ook leuk - zo bedoelde ik het niet Maar het is prachtig weer, en voor veel mensen weekend.
Gast- Gast
Isabella schreef:Angel Blue Eyes schreef:En wat ik nu doe is niet leuk omdat?Isabella schreef:Moeten jullie niet iets leuks doen op de zaterdagavond?
Ow dat is ook leuk - zo bedoelde ik het niet Maar het is prachtig weer, en voor veel mensen weekend.
Maar ik zit een film te kijken en te forummen binnen, omdat ik buiten geen tv kan kijken. Als het kon, dan zat ik buiten.
Gast- Gast
Oh crap!!! nu is m'n biscuit ook nog mislukt!!! grrr
Luthien- Prater
Angel Blue Eyes schreef:Isabella schreef:Angel Blue Eyes schreef:En wat ik nu doe is niet leuk omdat?Isabella schreef:Moeten jullie niet iets leuks doen op de zaterdagavond?
Maar ik zit een film te kijken en te forummen binnen, omdat ik buiten geen tv kan kijken. Als het kon, dan zat ik buiten.
Haha, dan wordt het lastig
Gast- Gast
Luthien schreef:Oh crap!!! nu is m'n biscuit ook nog mislukt!!! grrr
ow neee Hoe komt dat? Heb je wel regelmatig contact met je man als die zo ver weg zit, lukt dat?
Gast- Gast
Waaah heb mijn oude verslaving weer ontdekt, niet goed voor me
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
SunnyScience schreef:Isabella schreef:Ik kan wel huilen van de pijn
Waar heb je last van?
Echt overal (komt door hele lange werkdag...) / vooral mijn enkels die zijn nu heel erg dik en beide achillespezen zijn heel pijnlijk.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Waaah heb mijn oude verslaving weer ontdekt, niet goed voor me
En dat is/was...?
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Waaah heb mijn oude verslaving weer ontdekt, niet goed voor me
En dat is?
Gast- Gast
Chocoladefondue... Hmmm...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Isa: Een lekker warme douche, paracetamol en lekker liggen, helpt dat niet een beetje? Of een massage? Doet dan vaak zeer, maar helpt wel...
Gast- Gast
Zo, ik ben ingelogd op Paiq. Ik geef het maar weer eens een kans
Abe, doe een rondje mee
Abe, doe een rondje mee
Gast- Gast
Isabella schreef:SunnyScience schreef:Isabella schreef:Ik kan wel huilen van de pijn
Waar heb je last van?
Echt overal (komt door hele lange werkdag...) / vooral mijn enkels die zijn nu heel erg dik en beide achillespezen zijn heel pijnlijk.
Lekker onderuit gaan liggen en relaxen?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Isa: Een lekker warme douche, paracetamol en lekker liggen, helpt dat niet een beetje? Of een massage? Doet dan vaak zeer, maar helpt wel...
Masseren wordt helaas lastig zonder vriend Maar morgen kan ik dat sowieso wel vragen. Ik ga inderdaad zo meteen douchen en lekker in bed kruipen, met een kruik tegen mijn enkels aan denk ik, en dan voeten omhoog tegen het vocht. Nadeel is dat ik nu bijna niet kan staan, maar dan ga ik maar gewoon zittend douchen. Hoe doe jij dat als je veel pijn hebt allemaal?
(ik ga trouwens dinsdagochtend naar de dokter, omdat ik het niet zo goed trek allemaal, en wil doorverwijzen naar reumatoloog weer om het zwart op wit te laten zetten, en wilde informeren naar die training/cursus om het zo te noemen die jij volgt, maar ik weet de naam niet meer & wajong traject etc.)
Gast- Gast
Jeej! Het wordt koeler en dus heb ik de slaapkamerraam tegen de balkondeur opengezet. Nu maar wachten tot het hier weer lekker fris wordt!
Can't wait!
Can't wait!
Gast- Gast
hahaIsabella schreef:Jaa, allemaal naar Paiq, ik heb daar mijn vriend leren kennen na 2 dagen
Gast- Gast
toch wel bijna dagelijks even msn, maar hij kon nu misschien de webcam aanzetten.
Heb nog geluk met een communicatie man...
En de biscuit, das mooi klote, want moet em morgen klaarmaken... en de funcakesmix is nu op. Dan maar op zoek naar het recept met gewone bloem.
Heb nog geluk met een communicatie man...
En de biscuit, das mooi klote, want moet em morgen klaarmaken... en de funcakesmix is nu op. Dan maar op zoek naar het recept met gewone bloem.
Luthien- Prater
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: