Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Ok ik ben er klaar mee. een ei te weinig en veel te weinig suiker.... morgen compleet tegen m'n principes in toch maar naar de supermarkt....
Ik zit inmiddels aan de rosé.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
@ Reva: Ik dacht dat je het ziekenhuisdieet deed, maar zie dat dit anders is. Het ziekenhuisdieet duurt namelijk maar 5 dagen. Maar ik ben wel benieuwd naar wat er af is, heb je zelf het idee dat het veel scheelt? Ik ga dit dieet waarschijnlijk doen zodra ik van mijn krukken af ben, dus over 3/4 weken, want dan kan ik ook zelf boodschappen doen en fatsoenlijk koken .
@ Alex: Jammer dat het eten niet lekker was en volgens mij valt het echt wel mee met jouw lijntje hoor! Laatst had je een foto geplaatst in een rode jurk en je zag er prachtig uit! Iedereen (of bijna iedereen) ziet zichzelf dikker dan dat hij/zij is en wanneer iemand (in dit geval die dicht bij je staat), zo'n opmerking maakt, dan steekt dat enorm en daar word je alleen maar onzekerder van.. En daarbij: niemand is vetvrij !
@ SunnyScience: weltrusten!
Oo en ik heb nog niet zoveel posts hier, maar ik lees al wel een hele tijd mee, dus ik heb wel van alles meegekregen, niet dat ik een of andere stalker ben ofzo .
@ Alex: Jammer dat het eten niet lekker was en volgens mij valt het echt wel mee met jouw lijntje hoor! Laatst had je een foto geplaatst in een rode jurk en je zag er prachtig uit! Iedereen (of bijna iedereen) ziet zichzelf dikker dan dat hij/zij is en wanneer iemand (in dit geval die dicht bij je staat), zo'n opmerking maakt, dan steekt dat enorm en daar word je alleen maar onzekerder van.. En daarbij: niemand is vetvrij !
@ SunnyScience: weltrusten!
Oo en ik heb nog niet zoveel posts hier, maar ik lees al wel een hele tijd mee, dus ik heb wel van alles meegekregen, niet dat ik een of andere stalker ben ofzo .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Dat bedoel ik. Op de foto's die ik van je gezien heb vind ik je slanker dan ik zelf ben en ik heb maat 36. Dus...Monte schreef:haha ik geloof dat ik dan een hele grote olifant ben(of nijlpaard). Ik heb best dikke benen en kuiten, en zeker geen maatje 36. We hebben je dan wel niet in het echt gezien, maar wel op foto's en daar was/ben je zeker niet dikSjaantje schreef:Jah? Dan ben ik een olifant!Alex schreef:Jullie hebben mij nog nooit in het echt gezien. Anders zouden jullie weten dat ik echt heus niet vetvrij ben en echt wel een dikke kont, buik en dikke bovenbenen heb.
(oké ik moet er wel bij zeggen dat ik klein ben (1.60m) en dat geeft natuurlijk wel een ander beeld dan wanneer iemand 1.80m is) (overigens weet ik niet hoe groot alex is)
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Luthien schreef:Ok ik ben er klaar mee. een ei te weinig en veel te weinig suiker.... morgen compleet tegen m'n principes in toch maar naar de supermarkt....
Oh, lekker rosé! Dat zou er hier ook wel in gaan, helaas niks in huis
Tiana- Ratel
vanmiddag stiekem zo'n miniflesje gehaald. Drink eigenlijk nooit, maar had er vanmiddag al zin in, dus toch maar meegenomen.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Stylegirl, scheelt dat je met het 13 dagen dieet niet echt hoeft te koken, whahaha. Is het ziekenhuisdieet met allemaal soepen? Het scheelt wel veel ja qua kilo's denk ik. Broeken zakken echt van mn kont en bij mn dijbenen zijn ze ook niet meer 'opgevuld', maar lubberig.
Gast- Gast
Ik vind het echt zo jammer om te lezen Alex dat het plan voor de komende tijd zo min mogelijk eten en zo veel mogelijk sporten is. Echt, je snapt toch zelf ook wel dat dat niet gezond is? Ik weet niet wat voor band je hebt met je zus, maar ik heb ooit een vriendin gehad die alleen maar aandacht legde op mijn negatieve punten. Waarschijnlijk omdat ze zichzelf daardoor beter voelde. Misschien doet jouw zus dat ook wel? Omdat ze waarschijnlijk wel weet (ik ga er van uit dat ze van jouw verleden af weet) wat het met je doet en dat je er mee gaat zitten. Als ze een beetje empatisch was geweest dan had ze nooit zo'n opmerking gemaakt..
Edit: Diëten als het 13-dagen dieet of het ziekenhuis dieet is gewoon ontzettend slecht voor je. Als je zo weinig eet, en twee liter water drinkt is het niet meer dan logisch dat je afvalt, want die 12 meter darm die in het menselijk lichaam zit, is dan zo goed als leeg. Als je echt graag wilt afvallen, dan is het allerbelangrijkste dat je weet wat je eet en dat je bewuste keuzes maakt. Hiervoor is Weight Watchers echt een aanrader.
Edit: Diëten als het 13-dagen dieet of het ziekenhuis dieet is gewoon ontzettend slecht voor je. Als je zo weinig eet, en twee liter water drinkt is het niet meer dan logisch dat je afvalt, want die 12 meter darm die in het menselijk lichaam zit, is dan zo goed als leeg. Als je echt graag wilt afvallen, dan is het allerbelangrijkste dat je weet wat je eet en dat je bewuste keuzes maakt. Hiervoor is Weight Watchers echt een aanrader.
Laatst aangepast door Brennuss op za 4 jun 2011 - 9:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb ABN en volgens mij moet je dat chipknipsaldo gewoon om kunnen zetten. Maar je doet toch vast wel eens boodschappen... waarom chip je dan niet een keertje?
Ik ben zojuist even naar een chipknip-automaat van de ABN gelopen. Even kaart ingestoken, 1 ingetoetst en toen zei het apparaat - Tegoed teruggestort. Het is al opgelost. En idd boodschappen e.d. had ook gekunt. Niet aan gedacht.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Ik heb ABN en volgens mij moet je dat chipknipsaldo gewoon om kunnen zetten. Maar je doet toch vast wel eens boodschappen... waarom chip je dan niet een keertje?
Ik ben zojuist even naar een chipknip-automaat van de ABN gelopen. Even kaart ingestoken, 1 ingetoetst en toen zei het apparaat - Tegoed teruggestort. Het is al opgelost. En idd boodschappen e.d. had ook gekunt. Niet aan gedacht.
Reva: Wel een fijn gevoel dan, zijn die 13 dagen niet voor niks geweest ! Het ziekenhuisdieet heb ik zelf nog nooit gedaan, maar heb het dieet wel op mijn computer staan, waren ooit ook eens plannen voor om dat te gaan volgen . Hier is een link: http://www.ziekenhuisdieet.com/ Ik moest sowieso al afvallen en nu ik weer met krukken loop en al anderhalf jaar niet meer heb kunnen sporten, is er alleen maar meer aangekomen . Bijna 10 kilo extra, dus die moeten er sowieso af! En daarna het liefst nog 5 kilo, maar dat zien we dan wel weer, eerst maar een die 10 kilo eraf .
Tiana- Ratel
Lex, dat zeg ik ook niet, dat je geen vet hebt, dat zou trouwens ook niet gezond zijn als je dat niet had. En ik begrijp dat je ziet dat sommige delen van je lichaam wat 'dikker' zijn, zoals je het zelf noemt, maar dat hoeft toch niet erg/lelijk te zijn? Ik begrijp dat je heel erg gekwetst bent door de opmerking van je zusje, maar die heeft echt een bord voor haar hoofd, als ze dat benoemt.
Gast- Gast
Nee, dat heb ik gezegd van dat vet. Maar dat bedoel ik niet gemeen of dat ze vetloos zou zijn, maar dat ze geen 'vet' heeft zoals ze het zelf ziet. Dus een overschot of teveel vet of dikke onderdelen. En al zou ze die wél hebben, dan nog is ze prachtig.
Gast- Gast
Sjaan, ik ben 1.70 m.
Mijn zusje zegt gewoon dingen zonder er over na te denken. Ze heeft later wel gezegd dat ze niet nadacht toen ze het zei en dat ik echt niet dik ben. Ja dikke vinger, waarom zeg je het dan?
Mijn zusje zegt gewoon dingen zonder er over na te denken. Ze heeft later wel gezegd dat ze niet nadacht toen ze het zei en dat ik echt niet dik ben. Ja dikke vinger, waarom zeg je het dan?
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Reva: Wel een fijn gevoel dan, zijn die 13 dagen niet voor niks geweest ! Het ziekenhuisdieet heb ik zelf nog nooit gedaan, maar heb het dieet wel op mijn computer staan, waren ooit ook eens plannen voor om dat te gaan volgen . Hier is een link: http://www.ziekenhuisdieet.com/ Ik moest sowieso al afvallen en nu ik weer met krukken loop en al anderhalf jaar niet meer heb kunnen sporten, is er alleen maar meer aangekomen . Bijna 10 kilo extra, dus die moeten er sowieso af! En daarna het liefst nog 5 kilo, maar dat zien we dan wel weer, eerst maar een die 10 kilo eraf .
Ik ga het gewoon een keertje proberen
Leuk dat je komt (en blijf ) meekletsen hoor, stalker
Gast- Gast
Alex schreef:Sjaan, ik ben 1.70 m.
Daarom.
Gast- Gast
Hoe kan je dit nou allemaal eten, haha? Dan moet je wel lang pauze hebben
Maandagmiddag:
1 sinaasappel of grapefruit
1 ei
2 bekers yoghurt, halvol of vol
2 beschuiten of geroosterde boterhammen
Maandagmiddag:
1 sinaasappel of grapefruit
1 ei
2 bekers yoghurt, halvol of vol
2 beschuiten of geroosterde boterhammen
Gast- Gast
Je sinaasappel door je yoghurt doen (weet niet of dat kan, ik eet nooit sinaasappel), je ei op 2 beschuiten doen of op 1 dubbele boterham?
Tiana- Ratel
Alex, geloof me meis... je bent prachtig! En ook al zijn woorden er 'zomaar' uitgefloept, ze zijn wél gezegd en dat neem je dan niet zomaar meer terug. Je blijft het toch steeds weer horen in gedachten. Ik ken je zus niet en ik weet niet wat voor band jullie hebben, maar ik vind het eigenlijk een opmerking die nergens op slaat. Echt nérgens op.
Buiten dat hoop ik gewoon dat je mbv je therapie beter in je vel komt te zitten en zekerder over jezelf gaat worden. Ik vind het ook moeilijk om te reageren op je uitspraken omdat ik weet dat jouw gedachtes irreëel zijn en dat weet je zelf misschien ook wel, ook al zie je het anders. Maar ik vind je een lieve meid en ik wens je een onbezorgd leventje toe dus ik hoop dat je gauw uit deze nare periode zal komen.
Ik wou dat ik wat voor je kon doen....
Meiden, ik ga mijn bed in. Nog even lekker relaxed tv kijken en dan eens bijtijds gaan slapen.
Ik wens jullie nog een fijne avond en tot morgen!
Buiten dat hoop ik gewoon dat je mbv je therapie beter in je vel komt te zitten en zekerder over jezelf gaat worden. Ik vind het ook moeilijk om te reageren op je uitspraken omdat ik weet dat jouw gedachtes irreëel zijn en dat weet je zelf misschien ook wel, ook al zie je het anders. Maar ik vind je een lieve meid en ik wens je een onbezorgd leventje toe dus ik hoop dat je gauw uit deze nare periode zal komen.
Ik wou dat ik wat voor je kon doen....
Meiden, ik ga mijn bed in. Nog even lekker relaxed tv kijken en dan eens bijtijds gaan slapen.
Ik wens jullie nog een fijne avond en tot morgen!
Omdat sommige mensen zelf altijd beter willen zijn dan anderen en dit gevoel krijgen door anderen te kleineren, kwetsen en dingen te zeggen die nergens op slaan. Het is gewoon triest dat sommige dat nodig hebben.Alex schreef:Sjaan, ik ben 1.70 m.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Slaap lekker Sjaan!
Wie gaat er morgen trouwens "Komt een vrouw bij de dokter" kijken? Ik word al bijna depressief van de trailer
Wie gaat er morgen trouwens "Komt een vrouw bij de dokter" kijken? Ik word al bijna depressief van de trailer
Laatst aangepast door Brennuss op za 4 jun 2011 - 9:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Alex schreef:Waarom moet je daar lang pauze voor hebben? Dat heb je met 10 minuten op, toch?
haha, ik wel ja
Gast- Gast
Reva schreef:Stylegirl schreef:Reva: Wel een fijn gevoel dan, zijn die 13 dagen niet voor niks geweest ! Het ziekenhuisdieet heb ik zelf nog nooit gedaan, maar heb het dieet wel op mijn computer staan, waren ooit ook eens plannen voor om dat te gaan volgen . Hier is een link: http://www.ziekenhuisdieet.com/ Ik moest sowieso al afvallen en nu ik weer met krukken loop en al anderhalf jaar niet meer heb kunnen sporten, is er alleen maar meer aangekomen . Bijna 10 kilo extra, dus die moeten er sowieso af! En daarna het liefst nog 5 kilo, maar dat zien we dan wel weer, eerst maar een die 10 kilo eraf .
Ik ga het gewoon een keertje proberen
Leuk dat je komt (en blijf ) meekletsen hoor, stalker
Ik ben geen stalker , ik reageerde alleen nooit op de berichtjes, las altijd alleen maar mee .
@ Sjaantje: veel plezier met tv kijken en slaap lekker alvast
Tiana- Ratel
Alex schreef:Waarom moet je daar lang pauze voor hebben? Dat heb je met 10 minuten op, toch?
Als ik een vreetbui heb wel maar die komen meestal 's avonds.
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: