Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bang voor het zwembad

Ga naar beneden

Bang voor het zwembad Empty Bang voor het zwembad

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 0:55

Ik heb gisteren een klein zwembadje gekocht voor op het balkon. Nu wilde ik gisteren kijken hoe hij het vond en hem toen het badje in de badkamer gezet. Er warm water in gedaan en wat speeltjes. Toen hij het badje zag staan was het meteen paniek en de tranen sprongen in zijn ogen ! Ik hem heb toen even laten wennen en toen in het badje gezet. Nou meneer raakte compleet overstuur en wilde direct uit het badje ! Hij leek wel bang te zijn. Als hij gewassen wordt zit hij in een gewoon babybadje en dat vind hij hardstikke leuk. Hetzelfde in een groot zwembad (Centerparcs). Hoe kan ik dit nou goed aanpakken? Het lijkt me straks met zulk weer gewoon fijn voor hem om buiten in een zwembadje te zitten.

Het is een klein groen badje van 90 cm dus zo groot en eng ziet dat ding er nou ook weer niet uit Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor het zwembad Empty Re: Bang voor het zwembad

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 1:14

Gek is dat hé, dat ze daar zo angstig op kunnen reageren...
Misschien anders het babybadje gebruiken op het balkon?
Joey had het met het zandbak, gillen, schreeuwen, huilen alles. Toen ben ik er zelf in gaan zitten om te laten zien dat het leuk is en niet eng, en vreemd genoeg vond ie het daarna ge-wel-dig haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor het zwembad Empty Re: Bang voor het zwembad

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 1:16

Ja dat is misschien ook wel een idee. Ik weet alleen niet of het goed is voor het zwembadje als ik er zelf in ga zitten Rolling Eyes Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor het zwembad Empty Re: Bang voor het zwembad

Bericht  Printje za 4 jun 2011 - 1:21

Mijn zoontje vindt zijn RupsjeNooitGenoeg zwembad ook echt helemaal niets.... huilen huilen..
Zo langs de rand spelen vindt hij wel leuk dus dan maar zo.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor het zwembad Empty Re: Bang voor het zwembad

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 1:23

Razz_ schreef:Ja dat is misschien ook wel een idee. Ik weet alleen niet of het goed is voor het zwembadje als ik er zelf in ga zitten Rolling Eyes Very Happy

Hahaha nee daar heb je ook wel weer een punt Wink Ik zou het gewoon nog even een keer proberen en anders het babybadje gebruiken. Denk dat je verder ook niet echt tips zal krijgen, of ze willen of ze willen niet. Wij denken af en toe dat we leuke dingen kopen of leuke dingen doen, en hun maar huilen, pff haha smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor het zwembad Empty Re: Bang voor het zwembad

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 1:29

Hij vindt het gewoon vreemd en daarom is hij er bang voor, heeft S. vaker moeite gehad met 'nieuwe' dingen? Ik zou het badje in de kamer laten staan (zonder water) zodat hij er rustig aan kan wennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor het zwembad Empty Re: Bang voor het zwembad

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 1:30

Ik zou haar er denk ik gewoon naast zetten, ik weet niet hoe hoog het badje is, maar misschien kan hij erover heen leunen om zo bij het water te komen? Y. moet ook altijd even de kat uit de boom kijken voor ze iets leuk gaat vinden. Als ik haar haar gang laat gaan, dan kan ze zelf in haar eigen tempo het water en de speeltjes ontdekken en op die manier gaat ze het meestal vanzelf wel leuk vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor het zwembad Empty Re: Bang voor het zwembad

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 1:41

Niet echt. Meestal vind hij nieuwe dingen wel leuk en spannend. Het is een laag badje van zo'n 20 cm hoog. Misschien moet het ik eens gaan proberen in de woonkamer zonder water. Kijken wat hij er dan van vindt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor het zwembad Empty Re: Bang voor het zwembad

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 1:54

Oow wat balen Razz dat hij er van in paniek raakt. Ik zou denk ik ook hem wel in het zicht zetten zodat hij er aan kan wennen. En anders samen aan de rand en samen in het water voelen en zo? Of vind hj dat ook niet leuk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor het zwembad Empty Re: Bang voor het zwembad

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 5:58

H. vind het leuk maar gaat er niet in.
Vandaag waren er 8 vriendjes en vriendinnetjes komen spelen en 2 doken er zo huppakee in.
H. blijft alleen aan de rand zitten spetteren.

Mocht hij er echt niet in durven, ook niet na het wennen van het lege badje, zou ik gewoon zijn babybadje op balkon zetten als het weer zo warm is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor het zwembad Empty Re: Bang voor het zwembad

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum