Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pimp mijn Hal

+6
M@niek
Pien
nijntje4
JustMeDaan
JD
Tiana
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Pimp mijn Hal Empty Pimp mijn Hal

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 21:57

Hallo,

Ik wil mijn hal gaan aanpakken en sfeervoller maken.
Nu heb ik een hele mooie paarse kleur gezien wat op 1 kant van de muur komt (kant van de kapstok)
Dan komt in het midden waar nu nog de 2 schilderijen hangen een sidetable.

Maar nu... ik wil dus boven de sidetable foto's gaan hangen. Maar ik weet niet hoe. Of in allemaal lijsten, of hebben jullie misschien een ander idee ?

Hieronder de foto's ...

Pimp mijn Hal Foto-QOSTX6TCPimp mijn Hal Foto-WD4WG8DMPimp mijn Hal Foto-QAZBA4PC

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pimp mijn Hal Empty Re: Pimp mijn Hal

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:00

En waar komt de sidetable dan? nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:07

tegen de muur waar de 2 schilderijen hangen...... schatje beter lezen he bounce

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:08

Zit er een muur aan de andere kant van de deur? Dus als je binnenkomt zie je deuren en dan aan de andere kant een wand. Shit, hoe leg je zoiets uit?

Als dat het geval is dan zou ik die wand in een donkere kleur verven en er een grote schiegel tegenaan zetten met eventueel een sidetable. Of de sidetable met twee hele grote witte potten met takken e.d. erin.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:11

Stuiterbal schreef:tegen de muur waar de 2 schilderijen hangen...... schatje beter lezen he bounce

Ehww.. Ja, ehh... ik heb last van m'n ogen door de hooikoorts Cool

Maar ik vind kriskras opgehangen foto's in leuke lijstjes altijd wel erg mooi. Ik vind het alleen zo jammer dat je muur dan zo'n gatenkaas wordt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:12

ABE als je binnenkomt bij de voordeur (waar je tegen aankijkt op de foto) dan kan je aan de rechterkant niks kwijt. Daar is het veel te klein. Dus de sidetable moet aan de linker kant komen tussen die 2 deuren. Dat is breed genoeg.

Maar ik wil dus de muur sowieso paars verven. (warme kleur paars) en dan iets met foto's aan de muur evt ? De foto's van de shoot van mijn zoontje. Maar ik weet niet goed hoe want ik denk allemaal lijstjes tegen de muur aan ziet niet uit ...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:12

Maple schreef:
Stuiterbal schreef:tegen de muur waar de 2 schilderijen hangen...... schatje beter lezen he bounce

Ehww.. Ja, ehh... ik heb last van m'n ogen door de hooikoorts Cool

Maar ik vind kriskras opgehangen foto's in leuke lijstjes altijd wel erg mooi. Ik vind het alleen zo jammer dat je muur dan zo'n gatenkaas wordt.

Ja dat klopt idd dan krijg je overal idd gaten... maar ik vind dat ook mooi maar ben juist bang dat het niet uit ziet op de een of andere manier.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:14

Offfff, wat je ook kunt doen: een plaat stevig hout nemen, daar een leuk behangetje of een leuke kleur verf op doen en dan daar de foto's op een één of andere manier leuk op hangen, misschien dat dat zelfs met lijstjes en al kan. Hoef je niet zoveel in de muur te boren.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:17

Stuiterbal schreef:ABE als je binnenkomt bij de voordeur (waar je tegen aankijkt op de foto) dan kan je aan de rechterkant niks kwijt. Daar is het veel te klein. Dus de sidetable moet aan de linker kant komen tussen die 2 deuren. Dat is breed genoeg.

Maar ik wil dus de muur sowieso paars verven. (warme kleur paars) en dan iets met foto's aan de muur evt ? De foto's van de shoot van mijn zoontje. Maar ik weet niet goed hoe want ik denk allemaal lijstjes tegen de muur aan ziet niet uit ...

Dat had ik ook bedacht. Dat het wellicht te klein is om een sidetable erneer te zetten.

Je hebt een hele ruime hal. Paars is inderdaad ook heel erg mooi. Als je maar niet alle muren paars maakt, want ik denk dat dat net Too much is.

En de shootfoto's aan de wand doen vind ik ook een goed idee. Je kunt er ook voor kiezen om een nette collage te maken. Dus gewoon vier foto's, ik weet niet hoe groot ze zijn, recht naast en onder elkaar hangen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:19

Maple..... dat vind ik echt een super idee dat ik daar nog niet op ben gekomen !!!

ABE alleen de kant van de sidetable word paars idd anders is het te donker...

Ik heb 23 foto's die ik nog moet afdrukken dus kan in verschillende formaten..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:22

Ow, dan heb je nog even wat te doen.

Je zou kunnen kiezen voor vier of zes groten. Afhankelijk van hoe groot de wand is. Maar ook voor 23 kleine foto's. Hoe dan ook, als je een collage maakt, dan is het denk ik het mooiste (vind ik het het mooiste) als ze strak onder elkaar hangen, zodat het niet troeperig oogt.

Zelf heb ik het zo gedaan...

Een hele kleine wand en ik ben nog niet tevreden. Dit is in snelligheid opgehangen. Maar het is voor het idee.

Pimp mijn Hal Schilderijtjes

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:25

Dat is idd een goed idee abe. Ziet er wel leuk uit trouwens en wat een mooie kleur op de muur.

Ik was wel al van plan om 1 soort fotolijstjes aan te schaffen dat maakt het ook wat rustiger.....

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:30

Dank je. Ik ben zelf ook erg blij met de kleur. Nu moet ik alleen nog alle deuren en kozijnen hoogglanswit gaan verven. Dat wil ik volgende week gaan doen. Even Wijzenol halen, want met de verf van de Action ga ik het niet redden. Dan ben ik over een half jaar nog aan het verven. (Heel veel lagen om het gedekt te krijgen en het drupt.)

De fotolijstjes had ik eigenlijk gekocht voor mijn collage boven de eetkamertafel. Dat ging hem echter niet worden, omdat ik was vergeten dat daar nog een eetkamertafellamp komt. Dus ik ben ze maar gaan verdelen over de rest van het huis. Zelf vind ik de verschillende lijstjes wel mooi, maar hoor wel vaak dat anderen voor één soort hadden gekozen. Oogt ook wel rustiger, maar vind dit ook niet slecht. smile

Gast
Gast

Bericht  Tiana vr 3 jun 2011 - 22:36

Je kunt ook van dit soort dingetjes kopen (ik weet even niet hoe het heet?), maar dan 2 van die dingen onder elkaar en daar de foto's op plaatsen.

Pimp mijn Hal Mg_1042

Of 1 foto uitkiezen en die op een canvasdoek laten drukken.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:56

Die zijn idd ook erg leuk stylegirl. Die krijg je volgens mij bij de ikea als ik me niet vergist.
De letters ertussen maken het ook wel erg leuk....

Canvas word het niet die komt al boven mijn bankstel in de woonkamer.
En ik kon niet meer kiezen welke foto's ik het leukste vind vandaar alle 23 dan maar hahaha

Gast
Gast

Bericht  JD vr 3 jun 2011 - 23:24

@ stylegirl, die fotoplankjes zijn inderdaad leuk! is ook een betere oplossing dan alle foto's kriskras door elkaar hangen, dat wordt zo snel rommelig.

je kunt ook iipv foto's een mooie spiegel bovenje sidetable hangen, dat geeft ook meteen meer diepte en ruimte.

of inderdaad een leuke plaat met een behangetje erop, en daar fotos tegenaan ofzo....?

die fotoplankjes heb je trouwens ook bij basic label. daar zijn ze wel wat duurder, maar hebben ze ze ook in houtkleur, weetniet wat je precies zoekt.

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 23:36

*Marietje* schreef:@ stylegirl, die fotoplankjes zijn inderdaad leuk! is ook een betere oplossing dan alle foto's kriskras door elkaar hangen, dat wordt zo snel rommelig.

je kunt ook iipv foto's een mooie spiegel bovenje sidetable hangen, dat geeft ook meteen meer diepte en ruimte.

of inderdaad een leuke plaat met een behangetje erop, en daar fotos tegenaan ofzo....?

die fotoplankjes heb je trouwens ook bij basic label. daar zijn ze wel wat duurder, maar hebben ze ze ook in houtkleur, weetniet wat je precies zoekt.

Dat was ook een idee dat ik had, maar verwoord dat maar eens. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 23:38

Die foto plankjes gaan het denk ik worden. Spiegel is geen optie want ik moet toch ergens in mijn appartement al die mooie foto's kwijt hahaha.

Ik heb net op de site van Ikea gekeken en het worden de foto plankjes van 55 cm in het wit. Aangezien dat denk ik het mooiste is bij de paarse muur.

Foto lijsten haal ik bij de action. Nu alleen nog op zoek naar een sidetable. Niet te duur. Ik heb er 1 gezien bij de leenbakker voor 65 euro... Maar als iemand een goedkopere weet is het welkom.

Marktplaats ben ik ook al in de gaten aan het houden.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 0:02

Angel Blue Eyes schreef:
*Marietje* schreef:@ stylegirl, die fotoplankjes zijn inderdaad leuk! is ook een betere oplossing dan alle foto's kriskras door elkaar hangen, dat wordt zo snel rommelig.

Dat was ook een idee dat ik had, maar verwoord dat maar eens. Very Happy
Niet zo moeilijk toch :P

Gast
Gast

Bericht  JustMeDaan za 4 jun 2011 - 2:10

Misschien heel druk maar is dit wat:

http://www.expo.nl/index.asp?strSiteType=home&strPageType=styleit&intStyleitID=469

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Tiana za 4 jun 2011 - 2:22

Wel het eindresultaat showen hè smile! En volgens mij had ik een aantal foto's van de shoot gezien, klopt dat? Als dat zo was, heb je een knap zoontje en ik zou ook niet kunnen kiezen tussen de foto's hoor haha smile.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 8:33

Uiteraard show ik het eindresultaat !!!

Klopt Stylegirl ik heb idd wat foto's geplaats van de shoot !
Dank je wel Embarassed

Gast
Gast

Bericht  nijntje4 zo 5 jun 2011 - 1:42

Tip: Die fotoplankjes heeft de Gamma ook!
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 10:19

Thnxx voor de tip Nijntje ! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 6 jun 2011 - 0:18

en dan nog een tip, deze week 20% korting op een artikel naar keuze bij de praxis en gamma!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende