Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen? Empty velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen?

Bericht  Mizzie vr 3 jun 2011 - 8:30

Hoi!

Is er hier iemand die zelf velux-rolgordijnen heeft geplaatst?? Wij willen ze graag bestellen, maar zijn niet zo heel handig. Nu hebben we op de site gekeken van velux.nl en het is best veel geld als je een monteur laat komen. Aan de andere kant weet je dan wel dat het goed zit!

Iemand ervaring?
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen? Empty Re: velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen?

Bericht  Tania vr 3 jun 2011 - 8:31

Wij hebben gamma merk rolgordijnen voor onze velux dakramen. En mijn man heeft ze erop gezet en dat ging best goed, dus dan kan het haast niet lastig geweest zijn laughcry

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen? Empty Re: velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen?

Bericht  Monte vr 3 jun 2011 - 8:35

Tania schreef:Wij hebben gamma merk rolgordijnen voor onze velux dakramen. En mijn man heeft ze erop gezet en dat ging best goed, dus dan kan het haast niet lastig geweest zijn laughcry
Werk die van jullie nog? Ik had het gordijn er iets scheef inzitten en daardoor zijn nu al die zwarte dingetjes eruit gevallen aan een kant. En ze gaan er niet meer in Sad , hij werkt nog wel, maar er komt door de zijkanten licht(omdat hij niet meer in die rails zit)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen? Empty Re: velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen?

Bericht  Tania vr 3 jun 2011 - 8:41

Monte schreef:
Tania schreef:Wij hebben gamma merk rolgordijnen voor onze velux dakramen. En mijn man heeft ze erop gezet en dat ging best goed, dus dan kan het haast niet lastig geweest zijn laughcry
Werk die van jullie nog? Ik had het gordijn er iets scheef inzitten en daardoor zijn nu al die zwarte dingetjes eruit gevallen aan een kant. En ze gaan er niet meer in Sad , hij werkt nog wel, maar er komt door de zijkanten licht(omdat hij niet meer in die rails zit)

We hebben een oud en nieuw model, het oude model vind ik veel beter. Die nieuwe is met die zwarte dingetjes en die is af en toe best irritant. Hij is er hier ook wel is uit geweest maar als ik hem dan helemaal omhoog doe en voorzichtig weer dicht zit hij weer in de rails.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen? Empty Re: velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen?

Bericht  Mizzie vr 3 jun 2011 - 8:42

Monte: Dat hebben wij dus ook met de HEMA- gordijnen in een veluxraam. Vreselijk ding, met die rot zwarte dingetjes!

Tania: Owww, ik wist niet dat de gamma die ook had? Ga eens even neuzen dan!
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen? Empty Re: velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen?

Bericht  Monte vr 3 jun 2011 - 9:06

Mizzie schreef:Monte: Dat hebben wij dus ook met de HEMA- gordijnen in een veluxraam. Vreselijk ding, met die rot zwarte dingetjes!

Tania: Owww, ik wist niet dat de gamma die ook had? Ga eens even neuzen dan!

Ja Gamma eigen merk heeft dat systeem ook. Weet niet of velux het ook heeft, maar heb nu wel spijt dat ik niet naar duurdere heb gekeken.

Tania: Bij mij ging hij er eerst ook wel eens uit en als je hem dan helemaal omhoog deed dan kun je inderdaad hem weer terug in de rails krijgen. Maar bij mij zijn die zwarte dingetjes eraf gevallen en die krijg je er dus niet meer op. Met als gevolg dat ik aan een kant alleen nog een stuk doek heb en die blijft zelf niet zitten in de rails. Heel irritant dus.
Is dat oude model nog met zo'n stang die je achter haakjes plaatst?(weet niet hoe ik het moet uitleggen). Maar die waren heel handig.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen? Empty Re: velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen?

Bericht  Tania vr 3 jun 2011 - 9:12

Monte schreef:
Mizzie schreef:Monte: Dat hebben wij dus ook met de HEMA- gordijnen in een veluxraam. Vreselijk ding, met die rot zwarte dingetjes!

Tania: Owww, ik wist niet dat de gamma die ook had? Ga eens even neuzen dan!

Ja Gamma eigen merk heeft dat systeem ook. Weet niet of velux het ook heeft, maar heb nu wel spijt dat ik niet naar duurdere heb gekeken.

Tania: Bij mij ging hij er eerst ook wel eens uit en als je hem dan helemaal omhoog deed dan kun je inderdaad hem weer terug in de rails krijgen. Maar bij mij zijn die zwarte dingetjes eraf gevallen en die krijg je er dus niet meer op. Met als gevolg dat ik aan een kant alleen nog een stuk doek heb en die blijft zelf niet zitten in de rails. Heel irritant dus.
Is dat oude model nog met zo'n stang die je achter haakjes plaatst?(weet niet hoe ik het moet uitleggen). Maar die waren heel handig.

Oh als ze eraf zijn wordt het lastig ja. Dat is hier gelukkig nog niet zo want hij hangt op mijn zoontje z'n kamer en daar moet het wel een beetje donker zijn overdag.
Dat oude model is niet met haakjes, maar zonder die zwarte dingetjes en met twee knopjes waarmee je hem naar beneden trekt.
We moeten nu nog 1 rolgordijn hebben en daar ga ik denk ik wel een ander merk voor kopen, want ik vind dit niet echt geweldig.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen? Empty Velux monteren is een makkie

Bericht  Sanjo ma 25 jul 2011 - 2:25

Ik heb zelf 4 Velux rolgordijnen geplaatst en het is echt goed te doen. Ze adverteren er ook wel mee dat vrouwen het ook zouden kunnen Laughing Er zit zelfs een schroevendraaiertje bij, maar dat is wel een kreng!
Bij zonweringvoordakramen zag ik een filmpje die er heel simpel uit zag...

Sanjo
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen? Empty Re: velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum