gorijnen/rolgordijnen/luxaflex of iets?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
gorijnen/rolgordijnen/luxaflex of iets?
ze zijn op dit moment druk bezig de dakkapel aan het plaatsen en nu willen we zo snel mogelijk iets voor de ramen hangen (het is op zolder) maar nu ben ik nog druk aan het kijken wat we willen...
wat hebben jullie (boven) voor de ramen hangen en waar hebben jullie dit gekocht?
wij hebben nu in de douche en op de babykamer luxaflex maar dit vind ik eigenlijk niet zon succes met schoonmaken enzo en het nadeel bij rolgordijnen vind ik het is alles of niets...
wat hebben jullie (boven) voor de ramen hangen en waar hebben jullie dit gekocht?
wij hebben nu in de douche en op de babykamer luxaflex maar dit vind ik eigenlijk niet zon succes met schoonmaken enzo en het nadeel bij rolgordijnen vind ik het is alles of niets...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: gorijnen/rolgordijnen/luxaflex of iets?
Ik heb voor de slaapkamers vitrages met daarvoor overgordijnen hangen. Op zolder in het dakkapel zou ik denk ik gewoon een vouw of rolgordijn neerhangen. Dit had ik bij mijn ouders ook en beviel prima! Luxaflexs vind ik inderdaad ook ondingen om schoon te maken, maar voor die ruimtes wel erg handig!
bloemenmeisje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 56
Registratiedatum : 31-01-11
Wij hebben gewoon gordijnen hangen op in de dakkapel op zolder. Tevens Lise's kamer.
Gast- Gast
heb je dan niet als je ze omhoog doet dat je directe inkijk hebt zeg maar? alhoewel dat voor de zolder niet uitmaakt natuurlijk maar 1 verdieping lager msischien wel
duckie- Ratel
Nee, maar ik doe ze dan ook nooit helemaal omhoog. Laat ze altijd tot halverwege het raam naar beneden hangen. Staan de huizen aan de overkant dicht op die van jullie?
nee dat valt wel mee
duckie- Ratel
Dan denk ik dat het qua inkijk ook wel mee gaat vallen! Zou gewoon uitkiezen wat jullie het mooiste vinden!!
Soortgelijke onderwerpen
» luxaflex schoonmaken
» Luxaflex verven
» Rolgordijnen meten
» Rolgordijnen, iemand tips?
» velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen?
» Luxaflex verven
» Rolgordijnen meten
» Rolgordijnen, iemand tips?
» velux rolgordijnen makkelijk zelf te plaatsen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: