Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rolgordijnen meten

2 plaatsers

Ga naar beneden

Rolgordijnen meten  Empty Rolgordijnen meten

Bericht  mzcharlotte zo 18 maa 2012 - 2:28

Ik heb veel websites gevonden om online rolgordijnen te bestellen, maar natuurlijk ben ik onzeker over het meten. Er staan wel meetinstructies, maar ik wilde eigenlijk even vragen of iemand weleens online heeft besteld en nog letop-tips heeft. Is het allemaal goed gegaan en is alles naar tevredenheid? Oh ja, ik wil ze "in de dag" ophangen. Het gaat om 4 verschillende ramen.

Ik wil bovendien zonwerende rolgordijnen. Is dit hetzelfde als verduisterend? Als ik zonwerend google, dan kom ik eigenlijk continu uit op verduisterende rolgordijnen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rolgordijnen meten  Empty Re: Rolgordijnen meten

Bericht  Moonlight zo 18 maa 2012 - 9:35

Als je ze in de dag wilt hebben dan moet je gewoon met een rolmaat een stukje van je kozijn af meten en die maat opschrijven. Voor de rest niet echt tips voor nodig denk ik.

Zonwerend is inderdaad verduisterend, maar ik neem niet aan dat als je overdag de zon wilt weren dat je met je rolgordijnen naar beneden gaat zitten de hele dag? Je kunt ook van die inbetweeners kopen dan heb je 1 strook ondoorzichtige stof, en een strook doorzichtig. Zo kun je met de licht/zon inval 'spelen' smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rolgordijnen meten  Empty Re: Rolgordijnen meten

Bericht  mzcharlotte za 24 maa 2012 - 1:15

Thanks! Ik heb ze nu besteld. Ja we zitten waarschijnlijk wel met de gordijnen naar beneden, want we wonen 3 hoog, plat dak, geen airco. 's Zomers kan het hier 35 graden zijn. Als ik dat een piepklein beetje naar beneden kan brengen door middel van de gordijnen, dan gráág!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rolgordijnen meten  Empty Re: Rolgordijnen meten

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 1:21

Van kozijn tot kozijn meten en er dan ongeveer een cm aftrekken.
Dan heb je in de dag. Maar wel zeker weten dat het bedrijf niet al een correctie uitvoert.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rolgordijnen meten  Empty Re: Rolgordijnen meten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum