N.a.v Wanneer dronk jij voor het eerst alcohol?
+17
Sneeuwvlok
Shisha
_Lacey_
SuperGrover
Merai
Caramba
Guus
Toet
Verde
Roxi3
Error
Zonnetje
May
Suus
Lejow
TukTuk
Carra
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: N.a.v Wanneer dronk jij voor het eerst alcohol?
Ik geloof ergens rond 12 jaar!
Toen was ik iig voor het eerst dronken (in een bar).
Voor mijn 13e verjaardag kreeg ik een fles drank
Toen was ik iig voor het eerst dronken (in een bar).
Voor mijn 13e verjaardag kreeg ik een fles drank
Gast- Gast
ik dronk geloof ik voor het eerst toen ik 14 was, maar weet het niet precies. Gewoon thuis af en toe een breezertje. En op m`n 15e mocht ik om de week op stap en toen dronk ik ook wel maar niet zoveel dat ik dronken was.
Gast- Gast
Toen ik een jaar of 11 was al. Thuis gewoon, ik kreeg een breezer of een Smirnoff. Dus ja, mijn moeder was daar wel van op de hoogte.
De eerste keer aangeschoten... Pff geen idee. Ik was 17, maar wanneer exact de eerste keer was, weet ik niet meer. Dronken met kotsen ben ik nog nooit geweest. Maar ik heb hem wel een paar keer echt goed gevoeld. Toen was ik ook 17, voor de eerste keer.
De eerste keer aangeschoten... Pff geen idee. Ik was 17, maar wanneer exact de eerste keer was, weet ik niet meer. Dronken met kotsen ben ik nog nooit geweest. Maar ik heb hem wel een paar keer echt goed gevoeld. Toen was ik ook 17, voor de eerste keer.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Wat is het eigenlijk jong allemaal zeg.. (Ik was zelf denk ik een jaar of 15, daarvoor ging ik wel stiekem uit en naar feesten maar ik vond altijd dat ik met water de hele avond even gezellig was.. ) De rest dronk toen trouwens wel alcohol..
Maar stiekem moet ik er niet aan denken mocht ik later kinderen hebben ze dat zij op hun 12/13e al aan het alcohol zitten of een fles drank voor hun verjaardag krijgen
Ineens vind ik die regel in Amerika niet zo slecht haha.. (drank vanaf 21 )
Maar stiekem moet ik er niet aan denken mocht ik later kinderen hebben ze dat zij op hun 12/13e al aan het alcohol zitten of een fles drank voor hun verjaardag krijgen
Ineens vind ik die regel in Amerika niet zo slecht haha.. (drank vanaf 21 )
Gast- Gast
Punk'd schreef:Op welke leeftijd dronk jij voor het eerste alcohol? En wanneer was je voor het eerste aangeschoten of dronken?
Waren jouw ouders hiervan op de hoogte?
Toen ik 16 was ofzo denk ik. Van die mixdrankjes. Maar altijd maar max 2 ofzo want ik vond het te duur en het niet waard. Mijn ouders wisten dit ook verder. Mijn zusje en ik waren vroeger eigenlijk nooit dronken. Volgens mij is mijn zusje nog nooit dronken geweest haha. Ik was zelf voor het eerst aangeschoten op mijn 27ste. Mijn ouders wisten hier niet vanaf .
Gast- Gast
Volgens mij was ik 15 of 16. En aangeschoten voor het eerst rond m'n 19e en ik was echt voor het eerst knetter bezopen toen ik 24 was. Oh wat was dat erg toen whaha
Gast- Gast
Ik zou mijn kind alcohol voor zijn 16e ook echt verbieden, zeker niet op z'n 11e al voorschotelen. Ik ben ook voor het verhogen van de minimumleeftijd voor alcoholconsumptie naar 18. Maar dat neemt niet weg dat ik op mijn 11e al breezers wegtikte.Punk'd schreef:
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Op mijn 16e dronk ik mijn eerste glas alcohol: pisang jus. Het was op het examenfeest van school.Punk'd schreef:Op welke leeftijd dronk jij voor het eerste alcohol? En wanneer was je voor het eerste aangeschoten of dronken?
Waren jouw ouders hiervan op de hoogte?
Voor het eerst aangeschoten was ik op mijn 26e. Op vakantie op Tenerife.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Als 2 jarige heb ik wel eens een flesje bier van mijn vader van de tafel gepakt en voordat ze het weer hadden afgepakt had ik al wel een paar slokken binnen.
Maar alcohol drinken doe ik vanaf dat ik 14/15 was. Eerste keer aangeschoten/dronken ook toen ik 15 was. Maar gelukkig nog nooit zo erg dat ik niet meer wist wat ik deed.
Maar alcohol drinken doe ik vanaf dat ik 14/15 was. Eerste keer aangeschoten/dronken ook toen ik 15 was. Maar gelukkig nog nooit zo erg dat ik niet meer wist wat ik deed.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik dronk op mijn 13e samen met mijn twee nichten twee flessen Flugel weg. Mijn nicht was 16 jaar geworden en aangezien wij erbij waren mochten we één shotje Flugel drinken. Geen van de ouders had echter door dat we de tweede fles er ook al doorgejaagd hadden. Pas toen ze iemand nog een Flugel wilde aanbieden, drie dochters stomdronken het laatste shotje zagen wegwerken, hadden ze door dat ze niet goed toezicht hadden gehouden.
Ik ben zo ziek geweest dat ik gelijk voor jaren genoeg had.
Ik ben zo ziek geweest dat ik gelijk voor jaren genoeg had.
Gast- Gast
Wat was iedereen hier jong! Niet dat ik er heel laat bij was, maar 11/12/13 vind ik wel erg jong.
Ik ging voor het eerst uit toen ik 15 ( bijna 16 ) was, m'n vriendinnen waren toen al 16. Voor het uitgaan gingen we indrinken, en dronken we volgens mij met z'n 4en een fles martini leeg. Volgens mij voelden we m na één glas al haha. Een paar van m'n vriendinnen hadden al een keer eerder gedronken, en die hadden me helemaal omschreven hoe dat voelde enzo vet grappig.
Ik ging voor het eerst uit toen ik 15 ( bijna 16 ) was, m'n vriendinnen waren toen al 16. Voor het uitgaan gingen we indrinken, en dronken we volgens mij met z'n 4en een fles martini leeg. Volgens mij voelden we m na één glas al haha. Een paar van m'n vriendinnen hadden al een keer eerder gedronken, en die hadden me helemaal omschreven hoe dat voelde enzo vet grappig.
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
ik was 15 toen ik voor het eerst alcohol dronk maar ik vond het toen niet lekker en ik was 16 toen ik voor het eerst bezopen was tijdens het stappen.
maar nu drink ik al een paar jaar geen alcohol meer.
maar nu drink ik al een paar jaar geen alcohol meer.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik was een jaar of 13-14 onder toezicht van mijn ouders mocht ik een witbiertje wegdrinken. O wacht we waren jonger we kregen op vakantie op 9 jarige leeftijd al kinderbier en daarin zat ook minimaal percentage alcohol. Maar alles onder toezicht van mijn ouders totdat ik op kamers ging ( 16).
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik dronk voor het eerste alcohol op mijn 15e. Ik was toen mee op een jongerenkamp in duitsland en was de jongste van de hele groep. De daarna jongste was al minstens 18/19.
Er werd daar alleen bier en wijn geschonken wat ik toen niet lekker vond en het werd gedoogd dat je zelf andere alcohol in de supermarkt kocht en dat overgoot in een frisdrankflesje.
Ik deed toen 2 avonden over 1 flesje breezer .
De eerste keer echt ziek van alcohol is een later jongerenkamp geweest (denk dat ik 17 of 18 was). We waren met zn allen naar een Weinfest geweest. De hele avond weinschorle gedronken (half wijn en half spa rood) in halve liters.
Op het eind kregen we een cocktail van vruchtensap en wijn. Daar zijn er toen meerdere flink ziek van geworden, waaronder ik. In de bus terug zat ik al bij de prullenbak .
Was wel een supergezellige avond haha!!
Daarna wel soms aangeschoten, maar nog nooit dronken of dingen kwijt geraakt van een avond.
Er werd daar alleen bier en wijn geschonken wat ik toen niet lekker vond en het werd gedoogd dat je zelf andere alcohol in de supermarkt kocht en dat overgoot in een frisdrankflesje.
Ik deed toen 2 avonden over 1 flesje breezer .
De eerste keer echt ziek van alcohol is een later jongerenkamp geweest (denk dat ik 17 of 18 was). We waren met zn allen naar een Weinfest geweest. De hele avond weinschorle gedronken (half wijn en half spa rood) in halve liters.
Op het eind kregen we een cocktail van vruchtensap en wijn. Daar zijn er toen meerdere flink ziek van geworden, waaronder ik. In de bus terug zat ik al bij de prullenbak .
Was wel een supergezellige avond haha!!
Daarna wel soms aangeschoten, maar nog nooit dronken of dingen kwijt geraakt van een avond.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Toen ik 13 was mocht ik van mijn ouders in het weekend weleens een breezertje. haha en aangeschoten is de eerste en laatste keer geweest 4 jaar geleden toen ik 20 was. daarna nooit eer aangeschoten geweest. Ik drink ook erg weinig alcohol. Niet echt veel behoefte aan.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Op welke leeftijd dronk je voor het eerst alcohol
» Wanneer voor het eerst weer ongesteld?
» Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?
» Allergisch voor alcohol?
» Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen?
» Wanneer voor het eerst weer ongesteld?
» Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?
» Allergisch voor alcohol?
» Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: