Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

+16
Floor
Bruintje Beer
miss22
woezel
Tania
Smaragdje
Parisienne
studiebol
Happydobby
PapillonRose
LMCurious
Liadan
joyce0606
sabje
Barbabella
mickey
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 23:17

Wij hebben gisteren een uitnodiging gehad voor een etentje begin april, dit zou dan de eerste keer zijn dat mijn man en ik samen weggaan zonder onze zoon. Naar aanleiding daarvan ben ik benieuwd wanneer jullie dat voor het eerst deden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 23:19

Na een paar weken voor het eerst naar de Karwei, na een half uur had ik het al helemaal gehad Wink

Wanneer we echt met z'n tweeen uit eten gingen of naar de bios oid weet ik niet meer zo goed eigenlijk. Bij de tweede was dit volgens mij pas na vier maanden, maar toen was ik depressief en wilde ik ook niet eerder weg (niet vanwege haar, ik wilde gewoon niks leuks doen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  mickey ma 30 jan 2012 - 23:21

Noodgedwongen na 3 weken. Naar het ziekenhuis, omdat ik een blinde darm ontsteking bleek te hebben.
Voor de rest is het nog niet voorgekomen dat we samen weg zijn geweest zonder F.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Barbabella ma 30 jan 2012 - 23:25

Met 8 weken ging hij voor het eerst een nachtje bij oma logeren, dus dat was onze eerste avond en nacht met zn tweeen
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  sabje ma 30 jan 2012 - 23:30

Na 2,5 week een avond. Mijn beste vriendin trouwde. Overdag is hij mee geweest en voor het avond eten heb ik hem naar mijn ouders gebracht. Een nachtje weg was volgens mij met 8 maanden.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 23:31

Met 4,5 maand toen ze opgenomen werden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  joyce0606 ma 30 jan 2012 - 23:33

K was 2 weken oud toen ik uurtje met mijn moeder weg was....mijn vader paste even op!

afgelopen zaterdag ben ik naar de ikea geweest, en dus voor langere tijd verder van hem weg geweest, het viel mij gelukkig wel mee...hij is in goede handen....ik moet er straks ook aan geloven als ik moet gaan werken
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Liadan ma 30 jan 2012 - 23:35

Overdag een paar uurtjes samen weg deden we bij Kian voor het eerst toen hij ongeveer 3 maanden was. 's Avonds samen weg hebben we vorige week pas voor het eerst gedaan (sinds Kian er is). Wel gaan we 's avonds apart van elkaar regelmatig zonder kinderen op pad.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 23:40

Met 2 weken, noodgedwongen, ik had een info avond waar ik bij moest zijn.
Later ook examens waar ik heen moest zonder hem, dat allemaal in mijn verlof dus hij was nog geen 3 maanden oud.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 23:46

Volgens mij was S. 3 weken. Toen zijn mijn man en ik even samen langs de bouwmarkt geweest en oma was in huis bij ons. Ons eerste echte avondje uit was toen S. ongeveer 8 maanden was en toen was mijn tante bij ons in huis. En 2/3 weken na S. zijn eerste verjaardag is hij voor het eerst ergens gaan logeren

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  LMCurious ma 30 jan 2012 - 23:49

toen Joris 2 weken oud was hadden we een bruiloft in de buurt. Toen zijn mijn ouders komen oppassen bij ons. tussendoor zijn ze toen 1 keer naar locatie geweest zodat ik kon voeden, en tijdens receptie ben ik naar huis gegaan om voor het diner nog even terug terug te gaan. Dus toen zijn we die dag 2x 3 uur weggeweest. Ging goed. Logeren was bij Joris de eerste keer toen hij een half jaar oud was.

Bij Milou was ze denk ik een maand oud toen we ook weer een bruiloft hadden. Dit keer was het echter aan de andere kant van het land en hebben de kindjes toen bij mijn ouders gelogeerd. Is ook goed gegaan.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  PapillonRose ma 30 jan 2012 - 23:55

Na een maand of 3, vanwege een etentje. Toen was ik de hele avond weg. Een nachtje apart is trouwens nog niet voorgekomen en gaat voorlopig niet gebeuren ook zolang het niet hoeft.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Happydobby di 31 jan 2012 - 0:13

Nog niet, maar volgende week trouwen vrienden van ons en dat is de hele dag tot na het diner in de avond en dan gaat M. de hele dag naar opa/oma.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  studiebol di 31 jan 2012 - 0:18

Toen de meiden drie weken thuis waren en dus bijna 7 weken oud, zijn mijn vriend en ik samen uit eten geweest. Dit was een bewuste keus en dat wilde we graag. De meiden waren bij mijn ouders ik had daar een goed gevoel over, dus we hebben heerlijk een paar uurtjes samen gehad.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Parisienne di 31 jan 2012 - 0:40

Mijn vriend en ik zijn 3 weken nadat N. geboren was naar een bruiloft van een goede vriendin geweest 's avonds. In totaal zijn we zo'n 4 uurtjes weggeweest. N. hebben we toen bij mijn moeder gebracht, omdat de bruiloft daar in de buurt was. Ik heb N. met een goed gevoel bij haar achtergelaten, ik weet dat ze bij mijn moeder op de goede plek is. Zelf heb ik het als heel leuk ervaren... weer even onder de mensen, veel gezelligheid en natuurlijk weer even samen weg met mijn vriend.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Smaragdje di 31 jan 2012 - 1:07

Met 9 maanden, zijn wij voor het eerst een paar uurtjes samen weggeweest. Embarassed

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Tania di 31 jan 2012 - 1:20

Toen J. ongeveer 2,5 maand was hadden we een etentje van mijn man z'n werk en zijn we voor het eerst weg geweest zonder hem.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 1:44

Met pijn in mijn hart (maar ik doe het toch, omdat het van mezelf 'moet' anders vergroei ik aan haar, en moet idd ook gaan werken, én ik heb er heel veel zin in) breng ik L. met carnaval voor het eerst een nachtje weg. Dit is wel naar mijn moeder 3 kwartier verderop, en ik ga met de auto carnavallen dat ik naar huis kan als het nodig is. Na een week of 3 heeft mijn moeder eventjes opgepast.

Met carnaval is ze zo'n 13 weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 1:56

Mijn zoon was zo'n 3 weken toen hij een nachtje uit logeren ging bij oma zodat wij even bij konden slapen. Volgens mij zijn we die avond toen ook naar de bios geweest, maar het kan ook zijn dat dat de planning was en we om 8 uur al op de bank lagen te slapen Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  woezel di 31 jan 2012 - 2:18

Bij de jongens weet ik het eigenlijk niet meer.
Bij E zijn we 2 weken terug voor het eerst een avond weg geweest.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  miss22 di 31 jan 2012 - 3:00

J was 3 weken toen ie een nachtje uit logeren ging naar opa en oma
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Bruintje Beer di 31 jan 2012 - 4:09

Met 2 weken ging de oudste bij oma logeren omdat we een feestje hadden.
De jongste ook zo ongeveer maar niet slapen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 4:20

Smaragdje schreef:Met 9 maanden, zijn wij voor het eerst een paar uurtjes samen weggeweest. Embarassed
Dar hoeft toch geen bloos smiley bij? Als dat voor jullie goed voelde maakt dat toch niet uit?

Ik ging een avondje weg toen mijn zoontje 2 maanden oud was. Wat vond ik dat fijn, maar ik was er toch niet helemaal gerust op, wilde wel snel weer naar huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Floor di 31 jan 2012 - 4:38

noodgedwongen vorige week naar een crematie, hem meenemen zagen we niet zitten omdat we beide te emotioneel waren (en zo ook de rest van de familie) dus een vriendin bleef in huis oppassen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Flip Fluitketel di 31 jan 2012 - 5:15

Met 4 weken zijn we samen naar verjaardag s'avonds geweest. Mijn moeder paste thuis op.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum