Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij dit dragen?

+30
Bolleke
Flippin' Bitch
Rosa
Sayuri
loura
Mizz_S
TGR
SoGood
RYW
Susan
Triesje1983
Phileine
Monte
Zwerver
Arwyn
_Lana_
loesje
Sugarfall
PapillonRose
papilon
Verde
Error
Suus
Summerlovin
Jeanette
Polly
TukTuk
Melis_je
Koffieleut
SnowWhite
34 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Triesje1983 vr 3 jun 2011 - 9:43

Ik kan er niets aan doen, maar vind deze broek echt vreselijk. Ik zou hem dus zeer zeker niet naar buiten aan doen. Maar ook niet binnen. Ik zou hem niet eens gekocht hebben... Laughing
Maar ieder mens heeft een andere smaak, dus als jij het mooi vind en jij je er lekker bij voelt, moet je dat gewoon lekker doen Very Happy
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Susan vr 3 jun 2011 - 9:49

No way.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  RYW vr 3 jun 2011 - 9:49

Susan schreef:No way.

Ik ook niet.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  SoGood vr 3 jun 2011 - 20:32

Ik snap het idee, maar nee.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  TGR vr 3 jun 2011 - 20:43

Melis_je schreef:Ik vind harembroeken heel leuk, ik vind bloemetjes heel leuk, maar dit vind ik eruitzien als een pyjama.

Dit dus.

Hip of niet. Ik loop niet graag in mijn pyjamabroek buiten. Ik denk dat ik dan een heel verwarde indruk maak.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 20:46

Marin schreef:Ach ja zusje jij hebt weer je lelijke jurk :-)
Die is niet lelijk Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Mizz_S vr 3 jun 2011 - 20:54

Sorry, maar ik vind het echt heeeeeel lelijk, ik zou m echt nooit aantrekken, zelfs niet binnen. Maar als jij er zelf maar blij mee bent toch?
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  loura vr 3 jun 2011 - 20:59

Ja waarom niet? Ook naar buiten ja Very Happy ik vind het stoer staan met leuke sandaaltjes en een simpel shirtje erop
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Sayuri vr 3 jun 2011 - 21:29

Absoluut niet! Ik vind de stof niet mooi en het model ook niet...ik denk wel dat ie lekker zit, maar dat is voor mij echt niet voldoende om ermee rond te lopen. Maar goed, jij vindt hem wel mooi en wie ben ik.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 21:32

Ik zou het niet dragen, maar ik vind het weer wel iets voor jou, Marin, vanwege 't motiefje erop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 23:22

RYW schreef:
Susan schreef:No way.

Ik ook niet.

Nee, ik ook echt niet. Ik vind het model zeer onflatteus en de print vind ik lelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 0:04

Toevallig zag ik gister een meisje lopen in de blauwe variant, met torenhoge sleehakken eronder en een zwart jasje erop....En nee, ik vond het nog steeds niks. Gewoon een zeer onflatteus model...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 0:15

Ik denk ook Marin, dat er mooiere dingen zijn die jouw figuur beter flatteren eigenlijk! Very Happy Niet zoiets!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Rosa za 4 jun 2011 - 0:41

I love you de harembroeken, maar dit printje is niet m'n smaak dus zou hem daarom niet dragen. Een ander printje of effen zeker wel. Vind het ook zeker wel kunnen, wel leuk combineren dan. Hou in de zomer wel van een nonchalante/hippie look smile
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Flippin' Bitch za 4 jun 2011 - 3:22

Nee, vind het een beetje vallen in de categorie jaren-80-housebroek. Zou 'm gewoon gebruiken voor binnen/tuin.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:02

Jen_ schreef:Ik denk ook Marin, dat er mooiere dingen zijn die jouw figuur beter flatteren eigenlijk! Very Happy Niet zoiets!

Oh maar daar gaat het me totaal niet om. Het staat me onwijs onflatteus, en m'n dikke buik popt er ook nog eens steeds bovenuit omdat dit shirtje opkrult. Dat kan me helemaal niet schelen joh. Het is zo'n chille broek dat ik gewoon geen zin heb om iets anders aan te trekken als ik toch de hele dag thuis zit, dus wanneer ik boodschappen ga doen mezelf niet in een spijkerbroek hoef te wurmen. Daar gaat het me om, niet of ik er flatteus uit zie, want dat weet ik ook wel dat ik dat niet zie en dat interesseert me op zo'n moment echt helemaal niets. Het gaat niet zozeer om hoe IK er uit zie in die broek, maar of die broek uberhaupt naar buiten valt te dragen. Maar dat doe ik gewoon :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:04

Overigens is m'n zusje nu (wel type uberslank), nu naar een groep surferboys toe in dezelfde broek maar dan in tijgerprint. Zij ziet er natuurlijk 10 x meer fabulous uit dan ik, maar we dragen het wel allebei gewoon naar buiten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:11

Marin schreef:
Jen_ schreef:Ik denk ook Marin, dat er mooiere dingen zijn die jouw figuur beter flatteren eigenlijk! Very Happy Niet zoiets!

Oh maar daar gaat het me totaal niet om. Het staat me onwijs onflatteus, en m'n dikke buik popt er ook nog eens steeds bovenuit omdat dit shirtje opkrult. Dat kan me helemaal niet schelen joh. Het is zo'n chille broek dat ik gewoon geen zin heb om iets anders aan te trekken als ik toch de hele dag thuis zit, dus wanneer ik boodschappen ga doen mezelf niet in een spijkerbroek hoef te wurmen. Daar gaat het me om, niet of ik er flatteus uit zie, want dat weet ik ook wel dat ik dat niet zie en dat interesseert me op zo'n moment echt helemaal niets. Het gaat niet zozeer om hoe IK er uit zie in die broek, maar of die broek uberhaupt naar buiten valt te dragen. Maar dat doe ik gewoon :P

Ok maar dat zou ik dus helemaal niet doen. Het kan best prettig zitten maar dat zitten housebroeken ook vast. Zoals je het nu omschrijft loop je dus gewoon onverzorgd rond en of buiten naar de supermarkt. Waarom zou je dat willen, er zo onverzorgd bij lopen. Juist door jezelf leuk te kleden en jezelf te verzorgen kun je je ook wat beter gaan voelen. Je vraagt of je deze broek buiten kunt dragen. Wat mij betreft kun je veel naar buiten dragen maar hou het verzorgd en doe er dan op zijn minst een lang genoeg shirt over heen... Ik vind opkrullende shirtjes echt heel erg lelijk als je geen platte buik hebt. Ik draag ze dan ook zeker niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:11

Smikkell schreef:
Marin schreef:Ach ja zusje jij hebt weer je lelijke jurk :-)
Die is niet lelijk Evil or Very Mad

I love you I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:16

Zusje schreef:
Marin schreef:
Jen_ schreef:Ik denk ook Marin, dat er mooiere dingen zijn die jouw figuur beter flatteren eigenlijk! Very Happy Niet zoiets!

Oh maar daar gaat het me totaal niet om. Het staat me onwijs onflatteus, en m'n dikke buik popt er ook nog eens steeds bovenuit omdat dit shirtje opkrult. Dat kan me helemaal niet schelen joh. Het is zo'n chille broek dat ik gewoon geen zin heb om iets anders aan te trekken als ik toch de hele dag thuis zit, dus wanneer ik boodschappen ga doen mezelf niet in een spijkerbroek hoef te wurmen. Daar gaat het me om, niet of ik er flatteus uit zie, want dat weet ik ook wel dat ik dat niet zie en dat interesseert me op zo'n moment echt helemaal niets. Het gaat niet zozeer om hoe IK er uit zie in die broek, maar of die broek uberhaupt naar buiten valt te dragen. Maar dat doe ik gewoon :P

Ok maar dat zou ik dus helemaal niet doen. Het kan best prettig zitten maar dat zitten housebroeken ook vast. Zoals je het nu omschrijft loop je dus gewoon onverzorgd rond en of buiten naar de supermarkt. Waarom zou je dat willen, er zo onverzorgd bij lopen. Juist door jezelf leuk te kleden en jezelf te verzorgen kun je je ook wat beter gaan voelen. Je vraagt of je deze broek buiten kunt dragen. Wat mij betreft kun je veel naar buiten dragen maar hou het verzorgd en doe er dan op zijn minst een lang genoeg shirt over heen... Ik vind opkrullende shirtjes echt heel erg lelijk als je geen platte buik hebt. Ik draag ze dan ook zeker niet.

Omdat ik geen zin heb om een andere broek aan te trekken omdat deze lekker zit. Ik hoef er niet altijd verzorgd uit te zien, als ik er onverzorgd uit wil zien en de deur uit ga, dan doe ik dat toch? Overigens doe ik bij deze broek juist wel wat make up op m'n gezicht zodat het er niet pyjama achtig uit ziet, maar 9 van de 10 x ga ik ook zonder make up de deur uit. Waarom zou ik mezelf voor anderen mooier maken? Dat vind ik echt onzin. Ik zit hierin veel beter in m'n vel omdat dit lekker zit, dan dat ik mezelf in nette kleren hijs, maar me niet 'mezelf' voel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Bolleke za 4 jun 2011 - 4:22

Ik zou het never nooit dragen, vraag me ook af waarom je zoiets aan zou willen doen.. Op school draagt ook een iemand zulke dingen, en hele jurken ervan, nou echt staat voor geen meter..
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:24

Een iemand?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Melis_je za 4 jun 2011 - 4:28

Ik ben inmiddels zo benieuwd naar de lelijke jurk!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:32

Haha Melis, sorry volgens mij is er geen foto van Very Happy. En Marin, je moet ook gewoon lekker doen wat je zelf wilt. Ik geef alleen aan dat ik mezelf juist wat fijner voel als ik mezelf wel leuk aankleed en wat opmaak. Ik kan me overigens niet voorstellen dat een truitje dat opkrult lekker zit maar dat zal dan ook wel persoonlijk zijn Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Melis_je za 4 jun 2011 - 4:33

Je onthield me die andere foto ook al Very Happy Waarom is de jurk dan lelijk? Heb je hem nog wel aan?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum