Hoe te dragen?
+3
Arwyn
Minx
Burn
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe te dragen?
Hoe zouden jullie dit hemdje dragen?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Re: Hoe te dragen?
Ik zou er denk ik een h&m/hema/action rokje onder doen en dan inderdaad met een lange legging. Ik vind het echt wel een leuk topje.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
En dan een wit rokje er onder?
En legging deze kleur? Of andere?
En schoenen? :p
En legging deze kleur? Of andere?
En schoenen? :p
Burn- Lady Post-a-lot
Zo'n rokje kan er goed onder, maar je kunt er ook een skinny of een jeanslegging onder dragen.
Een heel poederroze rokje zou er ook mooi onder staan.
Legging zou ik in deze kleur houden, zwart maakt het algauw wat hard.
Een heel poederroze rokje zou er ook mooi onder staan.
Legging zou ik in deze kleur houden, zwart maakt het algauw wat hard.
Gast- Gast
Helaas kan ik alleen dit jurkje maar zo kopen.. En zit de legging er niet bij!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik heb vorig jaar zoiets gekocht alleen dan met een klein mouwtje, verder eigenlijk hetzelfde, haha. En hij is denk ik iets langer, want die kan ik als jurkje dragen.
Deze zou ik dragen op een (witte) skinny of met zo'n rokje en een legging en dan lekker slippertjes er onder!
Deze zou ik dragen op een (witte) skinny of met zo'n rokje en een legging en dan lekker slippertjes er onder!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Waar had je die gekocht, weet je dat nog?
Burn- Lady Post-a-lot
In Duitsland, haha.
Arwyn- Ratel
Jammer, want ik denk dat ik deze ook wat te kort vindt!
Burn- Lady Post-a-lot
Denk dat die bij de gemiddelde persoon wel wat lager valt hoor dan op de afbeelding te zien is.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Nja, ik ben 164, dus zal sowieso wat langer zijn bij mij denk ik!
Burn- Lady Post-a-lot
Je moet er wel rekening mee houden dat die modellen die ze daar gebruiken minstens 1.80 zijn dus op normale mensen valt alles langer ;)
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Die vond ik ook leuk op Bonprix! Zelfde kleur grijze legging en een wit H&M rokje zou er ook leuk onder staan. Een jeanslegging gaat er ook goed onder en een witte broek.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Die hadden ze mij per ongeluk verkeerd opgestuurd. Wel gepast, maar ik vond hem echt niet mooi!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Possom schreef:Je moet er wel rekening mee houden dat die modellen die ze daar gebruiken minstens 1.80 zijn dus op normale mensen valt alles langer
Hmm, niet echt hoor.. Hangt er vanaf, ik ben zelf 1.81 (verhoudingsgewijs vooral lange benen) en ik heb juist vaak dat dingen korter vallen. Terwijl bij mijn zus van 1.70 de dingen eerder zitten zoals op de paspop..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Possom schreef:Je moet er wel rekening mee houden dat die modellen die ze daar gebruiken minstens 1.80 zijn dus op normale mensen valt alles langer
Hmm, niet echt hoor.. Hangt er vanaf, ik ben zelf 1.81 (verhoudingsgewijs vooral lange benen) en ik heb juist vaak dat dingen korter vallen. Terwijl bij mijn zus van 1.70 de dingen eerder zitten zoals op de paspop..
Inderdaad. Bij de H&M ben ik daar ook wel eens in getrapt voor een pyjamabroek. Bij het model hing die een heel stuk op de grond, maar bij mij hing hij er bijna 10cm boven en ik ben 1.80m. Dan zijn die modellen dat dus echt bij lange niet hoor! Die zijn eerder rond de 1.70 denk ik.
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Antibes schreef:Possom schreef:Je moet er wel rekening mee houden dat die modellen die ze daar gebruiken minstens 1.80 zijn dus op normale mensen valt alles langer ;)
Inderdaad. Bij de H&M ben ik daar ook wel eens in getrapt voor een pyjamabroek. Bij het model hing die een heel stuk op de grond, maar bij mij hing hij er bijna 10cm boven en ik ben 1.80m. Dan zijn die modellen dat dus echt bij lange niet hoor! Die zijn eerder rond de 1.70 denk ik.
Ik hou mezelf altijd voor dat mijn billen toch wat minder onder dat rokje vandaan zullen komen dan bij de modellen omdat ik maar 1.70 ben..
Nu ben ik wel heel benieuwd.. zouden ze dan expres extra korte versies maken voor de modellen? Dat zou wel lachen zijn :P
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Soortgelijke onderwerpen
» Zou jij dit dragen?
» wat te dragen
» Ga ik dit ooit dragen?
» Wat te dragen bij dit jurkje?
» Wat hierbij te dragen?
» wat te dragen
» Ga ik dit ooit dragen?