Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat als man te dragen op huwelijksfeest?

+4
Lejow
Tiara
Tiana
Star007
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Empty Wat als man te dragen op huwelijksfeest?

Bericht  Star007 za 21 jul 2012 - 9:46

Over 2 weken zijn wij s ' avonds uitgenodigd op het huwelijksfeest van vrienden van ons. We vinden het erg lastig om iets te vinden wat mijn vriend aan kan doen. Hebben jullie leuke tips voor een complete outfit ( met plaatjes)? Het hoeft niet te netjes.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Empty Re: Wat als man te dragen op huwelijksfeest?

Bericht  Tiana za 21 jul 2012 - 10:08

Donkere jeans met een overhemd?
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Empty Re: Wat als man te dragen op huwelijksfeest?

Bericht  Star007 za 21 jul 2012 - 10:11

Ja vraag me juist af, of een jeans wel kan. Of dat hij beter voor een witte ( welke schoenen dan ?) of zwarte chino kan gaan.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Empty Re: Wat als man te dragen op huwelijksfeest?

Bericht  Tiara za 21 jul 2012 - 10:14

Voor een avond zou ik wel een donkere spijkerbroek met overhemd doen met nette schoenen, tenzij anders in de uitnodiging staat. Vind een witte of gewone zwarte broek zelf niet zo mooi/netjes. Dan zou ik eerder voor een pak kiezen zonder colbert bijvoorbeeld.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Empty Re: Wat als man te dragen op huwelijksfeest?

Bericht  Tiana za 21 jul 2012 - 21:46

Star007 schreef:Ja vraag me juist af, of een jeans wel kan. Of dat hij beter voor een witte ( welke schoenen dan ?) of zwarte chino kan gaan.
Je zei zelf dat het niet te netjes hoeft te zijn. En een donker jeans vind ik voor alleen de avond netjes genoeg.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Empty Re: Wat als man te dragen op huwelijksfeest?

Bericht  Lejow za 21 jul 2012 - 21:52

Ik zou ook voor donkere jeans gaan met leuk overhemd/blouse (als ik eerlijk mag zijn heb ik geen idee wat nou het verschil is tussen een blouse en een overhemd haha)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Empty Re: Wat als man te dragen op huwelijksfeest?

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 22:46

Het overhemd / kledingstuk met knoopjes en een kraag
Blouse / [kleding] kledingstuk

Haha, erg duidelijk woordenboek :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Empty Re: Wat als man te dragen op huwelijksfeest?

Bericht  Lejow za 21 jul 2012 - 22:49

Pippa schreef:Het overhemd / kledingstuk met knoopjes en een kraag
Blouse / [kleding] kledingstuk

Haha, erg duidelijk woordenboek :nopompom:

Bwhaha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Empty Re: Wat als man te dragen op huwelijksfeest?

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 23:06

Voor mij is dit een blouse (de sportieve modellen dus)

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Arno-1

en dit een overhemd

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Images?q=tbn:ANd9GcTvM7ywR4BdBkI3EZ1SJJBQab6WfzBAb-fcrjih2h_udZ83Y9bUK2_vBexhwg

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Empty Re: Wat als man te dragen op huwelijksfeest?

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 10:15

Mijn vriend zou zich niet prettig vinden in een chino met nette schoenen, dus hij zou bijvoorbeeld een jeans met een blouse dragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Empty Re: Wat als man te dragen op huwelijksfeest?

Bericht  sanne-84 ma 23 jul 2012 - 10:17

Idd een mooie donkere jeans, niks mis mee. En blouse, met evt mooie blazer
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Empty Re: Wat als man te dragen op huwelijksfeest?

Bericht  Bazinga ma 23 jul 2012 - 10:32

Donkerblauwe spijkerbroek en een overhemd zou ik netjes vinden. Blazer kan wel, maar over 2 weken is 't best warm, geloof ik Wink Dan heeft-ie 'm aan voor 't nette en kan 't gelijk uit..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Empty Re: Wat als man te dragen op huwelijksfeest?

Bericht  sanne-84 ma 23 jul 2012 - 10:39

Of, is wel iets stoerder, een tshirt met giletje
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Empty Re: Wat als man te dragen op huwelijksfeest?

Bericht  minoessepoes ma 23 jul 2012 - 20:35

Mijn vriend heeft de laatste twee bruiloften een beige linnen broek aan gehad, maar wel een wat netter model. Ik vond een donkere spijkerbroek prima kunnen maar zijn vrouwelijke collgea's (waren bruiloften van collga's) waren dat niet met me eens. Ze hadden op de afdeling besproken wat ze aan zouden doen. Laatst waren we op het huwelijks feest van vrienden en toen hadden wel allem mannen een spijkerbroek aan met colbert, dus het ligt ook echt een beetje aan het soort bruiloft en het gezelschap.

Hij droeg de linnen broek de ene keer gecombineerd met een midden bruin zomer colbert en een wit overhemd en congnac kleurige riem en schoenen. De tweede keer met een licht blauw zomer colbert met een wit streepje, een wit overhemd en donker blauwe suede schoenen en riem. Beide zomer bruiloften en dan zou ik minder snel voor zwart kiezen.

Ik ben persoonlijk geen voorstander van een pantalon zonder colbert, ik zou eerder voor een casual broek gaan met een colbert en nooit anders om. En giletje met een t-shirt zou ik weer te casual vinden.

Ik zou denk ik als man gewoon een colbertje aan doen, nette schoenen en riem, een overhemd en colbert en dat colbert gewoon uit doen als het te warm wordt. Beter overdressed dan underdressed en een colbert is zo uitgetrokken.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Empty Re: Wat als man te dragen op huwelijksfeest?

Bericht  Ella ma 23 jul 2012 - 22:12

Ik zou ook voor een donkere jeans gaan en een overhemd
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als man te dragen op huwelijksfeest? Empty Re: Wat als man te dragen op huwelijksfeest?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum