Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij dit dragen?

+30
Bolleke
Flippin' Bitch
Rosa
Sayuri
loura
Mizz_S
TGR
SoGood
RYW
Susan
Triesje1983
Phileine
Monte
Zwerver
Arwyn
_Lana_
loesje
Sugarfall
PapillonRose
papilon
Verde
Error
Suus
Summerlovin
Jeanette
Polly
TukTuk
Melis_je
Koffieleut
SnowWhite
34 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:36

Melis_je schreef:Je onthield me die andere foto ook al Very Happy Waarom is de jurk dan lelijk? Heb je hem nog wel aan?

Haha ik vind het wel leuk met een zwarte legging en een vestje, dus meer iets voor de winter waarin ik hem weleens heb gedragen ja. Hij is lelijk omdat het de lelijkste jurk was die ik zag hangen in de winkel. Ik was er zo door geobsedeerd, dat ze dat uberhaupt dachten te verkopen dat ik het wel moest passen... En toen had ik hem aan en wilde ik hem gewoon... Tis een soort hobbezak met zakken aan de zijkant die ook nogeens naar buiten komen. En dan roze met nog allerlei kleurtjes, beetje druk printje... Beter kan ik hem niet omschrijven geloof ik haha.

Welke andere foto onthield ik je...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Melis_je za 4 jun 2011 - 4:41

De Canyon-foto met de witte hoed. Je hebt hem dus gekocht omdat hij groots, roze en afschuwelijk was? Van zakken-naar-buiten heb ik wel een beeld, het klinkt heel Didi.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:44

Melis_je schreef:De Canyon-foto met de witte hoed. Je hebt hem dus gekocht omdat hij groots, roze en afschuwelijk was? Van zakken-naar-buiten heb ik wel een beeld, het klinkt heel Didi.

Haha ja zoiets en hij was van de HenM. Ik kan mijn leestekens nog altijd niet vinden op mijn nieuwe pc grr. Maar goed, ik onthield hem je niet, ik had alleen mijn telefoon en daarmee kreeg ik hem niet geplaatst. Nogal offtopic, sorry Marin!, maar hierbij dan alsnog

/knip

En het is geen witte hoed, vind hem niet op mijn avatar lijken verder haha. Mss maak ik wel zo´n foto op mijn volgende vakantie Idea.


Laatst aangepast door Zusje op za 4 jun 2011 - 4:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Melis_je za 4 jun 2011 - 4:47

Het is wel een heel gave foto! Je ziet eerst jou en daarna pas dat gigantische gat. Ik heb een keer een strikje gepast. Het was een jurk, maar tegelijkertijd een enorme cadeaustrik. Heel erg leuk, ik had hem dolgraag willen hebben maar ik was met een niet zo excentrieke vriendin die me die 70 euro heeft bespaard.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:50

Melis_je schreef:Het is wel een heel gave foto! Je ziet eerst jou en daarna pas dat gigantische gat. Ik heb een keer een strikje gepast. Het was een jurk, maar tegelijkertijd een enorme cadeaustrik. Heel erg leuk, ik had hem dolgraag willen hebben maar ik was met een niet zo excentrieke vriendin die me die 70 euro heeft bespaard.

Ach ja en zo zeg ik, iedereen kan weleens denken ´wat gaaaaf´. Tja wat moet je met een strik haha. Maar toch zou het zo leuk kunnen staan als je het dan aan hebt. Ik draag de jurk ook niet zo veel maar ik ben sowieso niet echt van de jurkjes. Als je hem had gekocht, had je hem dan veel gedragen denk je(vraagteken)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:50

Persoonlijk zou ik het ook never dragen. Vind hem niet mooi. Maar een omhoog kruipend shirt vind ik misschien nog wel erger.

Ik vind het jammer dat je een beetje maling aan je uiterlijk hebt gekregen sinds je aangekomen bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:53

Puuc schreef:

Ik vind het jammer dat je een beetje maling aan je uiterlijk hebt gekregen sinds je aangekomen bent.

Dat is dan ook helemaal niet waar. Toen ik 17 was en maatje 34 ging ik ook in m'n pyjama naar school in Amerika (want dat was daar heel erg gewoon). Maar liep ik er ook wel eens heel erg verzorgd bij. Dat heeft er niets mee te maken met het feit dat ik aangekomen ben, want laatst heb ik ook een fabulous dress gekocht. Ik hou gewoon van 5 dagen in de week slobberen en misschien 2 mooi aankleden. Het interesseert me verder gewoon niet, en als ik me er prima in voel, dan ben ik daar al blij mee. En ik ben dus inderdaad niet zo'n type dat speciaal make up op gaat doen wanneer ze naar de supermarkt gaat, zoals mijn zusje wel doet. Prima, maar zo ben ik niet. Ik hou van gemak, maar gemak is niet perse onverzorgd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Melis_je za 4 jun 2011 - 4:54

Nee. Het was wel een gelegenheidsjurkje. Ik heb best veel gelegenheidsjurkjes en deze zou vanwege de omvang heel moeilijk te combineren zijn als het iets kouder was. Naar een normaal feestje is zoiets opvallends maar één keer leuk en naar een bruiloft trek je dan meer aandacht dan het bruidspaar, dus waarschijnlijk had ik hem alleen thuis aangetrokken tijdens filmavondjes met mezelf. Dus ik ben wel blij dat ik de ervaring van het passen heb, zonder de jurk te kopen.
*sorry voor alle off-topics*
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:56

Een opkruipend truitje is wel onverzorgd Marin, sorry. En make up, ik kan niet voor je zusje praten, doe ik eerder voor mezelf op dan speciaal om naar de supermarkt te gaan. Voor mij is dat een onderdeel van verzorging maar ik zeg niet perse dat dat voor jou moet zijn. Mijn zusje draagt nooit make up maar ziet er wel altijd verzorgd uit. En dat kan prima in een spijkerbroek en een shirt zolang het maar de juiste maat is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:57

Haha klinkt als een grappig jurkje in ieder geval maar ik kan me voorstellen dat je hem niet koopt voor je filmavondjes Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:59

M'n zusje draagt dat omdat ze toute stad kent, en bang is dat mensen haar veroordelen op haar uiterlijk.
Ben het wel met je eens dat een opkruipend truitje niet echt netjes staat, maar ja, niets aan te doen en morgen trek ik een andere aan. Ik kan er gewoon echt niet zo veel mee zitten wat andere van me denken. Daarom was ik dus benieuwd of ik echt gek ben dat ik zo'n broek naar buiten aantrek, of dat er meerdere mensen zijn die dat zouden doen. En er zijn dus meerdere mensen. Niet iedereen en ik snap best dat er mensen zijn die het spuuglelijk vinden, maar ik was dus benieuwd of ik de enige zou zijn. Nee dus.

En geeft niets van alle off topics trouwens, klets gerust door :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 5:03

Ik denk dat je minder mensen zult vinden als je je complete outfit zo omschreven had in het begin haha. Als ik een truitje aan heb dat blijkt op te kruipen dan is een ander truitje in ieder geval zo gepakt... Maar wat tout stad van mij denkt boeit me ook niet veel, zolang ik zelf maar vind dat ik er verzorgd bijloop. Smaak is weer iets anders en daar zal niet iedereen hetzelfde over denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Zwoesj za 4 jun 2011 - 5:51

Ik kan er niets aan doen, vind het vreselijk om te zien, en zou het dus ook nooit aandoen. Vanmiddag zaten vriend en ik nog op het terras, en zagen we iemand ermee lopen. Eerste wat mijn vriend zei: Zelfs al zou je het als pyama hebben, dan nog zou ik hem ritueel verbranden.
Kon hem geen ongelijk geven. Buiten het feit om dat het degene die hem aanhad ook echt niet stond, vind ik het niet iets flatterends eigenlijk.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Shisha za 4 jun 2011 - 6:34

Mijn smaak is het niet dus ik zou hem op straat niet dragen. Misschien voor thuis op de bank. Maar het gaat er om wat jij er van vindt toch? Als jij hem wel leuk vindt en je jezelf er lekker in voelt gewoon dragen!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  RYW za 4 jun 2011 - 7:19

Guattari hier.smile Ik zou het nooit aantrekken buiten de deur, maar dat is ook omdat ik niet veel broeken draag en als ik al een broek draag is het een skinny en dan is dit natuurlijk wel het andere uiterste. Ik geef ook veel om hoe ik eruitzie en ik me hier verre van prettig in voelen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 7:20

Kan ik net zo goed mijn pyama broek aan doen na buiten, een dikke nee van mijn kant dus! Zou er NOOOOIT in lopen, zowel binnen als buiten niet..afschuwelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  luisa za 4 jun 2011 - 8:18

Ik zag dergelijke broeken vandaag nog bij de Zara. Was wel echt een pyjama stofje, hoewel uiteraard niet zo bedoeld.
Maar ik vind voornamelijk het model lelijk, daarom zou ik deze broek dus nooit aan doen.
Ben overigens wel van de relaxte lekker zittende kleding. Ga ook gewoon in een trainingsbroek of joggingbroek boodschappen doen hoor. Als jij hem leuk vind moet je hem gewoon aandoen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 8:56

Toevallig zag ik iemand vandaag met zo'n broek lopen. En eerlijk? Ik vond het niet lelijk. En het moet vast heel erg lekker zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 9:10

Marin schreef:
Jen_ schreef:Ik denk ook Marin, dat er mooiere dingen zijn die jouw figuur beter flatteren eigenlijk! Very Happy Niet zoiets!

Oh maar daar gaat het me totaal niet om. Het staat me onwijs onflatteus, en m'n dikke buik popt er ook nog eens steeds bovenuit omdat dit shirtje opkrult. Dat kan me helemaal niet schelen joh. Het is zo'n chille broek dat ik gewoon geen zin heb om iets anders aan te trekken als ik toch de hele dag thuis zit, dus wanneer ik boodschappen ga doen mezelf niet in een spijkerbroek hoef te wurmen. Daar gaat het me om, niet of ik er flatteus uit zie, want dat weet ik ook wel dat ik dat niet zie en dat interesseert me op zo'n moment echt helemaal niets. Het gaat niet zozeer om hoe IK er uit zie in die broek, maar of die broek uberhaupt naar buiten valt te dragen. Maar dat doe ik gewoon :P

Aha. Ik dacht, zet het even, omdat je toen zo'n leuk topic had geopend, over wat jou goed zou staan (niet sarcastisch bedoeld van mij)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 9:11

Zoiets als Smikkell wil ik ook, volgens mij zit het heerlijk, en dan met mooie slippertjes en een aansluitende top met lange ketting erboven I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Bolleke za 4 jun 2011 - 9:18

"een iemand" moest zijn, iemand zonder "een". Wilde 2 dingen tegelijk typen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 5:36

Ik was vandaag in de stad en ik zag ineens werkelijk overal meiden/vrouwen met die broeken! Ook in de jumpsuit versie.. En toch vind ik het nog steeds net een pyjama Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 5:40

Jen_ schreef:
Marin schreef:
Jen_ schreef:Ik denk ook Marin, dat er mooiere dingen zijn die jouw figuur beter flatteren eigenlijk! Very Happy Niet zoiets!

Oh maar daar gaat het me totaal niet om. Het staat me onwijs onflatteus, en m'n dikke buik popt er ook nog eens steeds bovenuit omdat dit shirtje opkrult. Dat kan me helemaal niet schelen joh. Het is zo'n chille broek dat ik gewoon geen zin heb om iets anders aan te trekken als ik toch de hele dag thuis zit, dus wanneer ik boodschappen ga doen mezelf niet in een spijkerbroek hoef te wurmen. Daar gaat het me om, niet of ik er flatteus uit zie, want dat weet ik ook wel dat ik dat niet zie en dat interesseert me op zo'n moment echt helemaal niets. Het gaat niet zozeer om hoe IK er uit zie in die broek, maar of die broek uberhaupt naar buiten valt te dragen. Maar dat doe ik gewoon :P

Aha. Ik dacht, zet het even, omdat je toen zo'n leuk topic had geopend, over wat jou goed zou staan (niet sarcastisch bedoeld van mij)

Oh dat snap ik hoor, Jen smile Ik hoef er alleen niet altijd leuk uit te zien, dat bedoel ik meer. Snap je? Soms wel, soms niet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Phileine zo 5 jun 2011 - 21:44

Nou, ik heb Marin gezien in haar bloemetjesbroek en ik vind hem erg leuk staan smile Het zal vast niet bij iedereen staan, maar bij jou wel en je voelt je er zichtbaar prettig in. Dat is wat telt Wink Ik vond het erg leuk om je te zien trouwens!
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 22:17

Haha ja ik vond het zo leuk dat ik je tegenkwam en je direct herkende! Ik dacht ook nog 'oh shit nou heb ik net de beruchte broek aan' hahaha. Vandaag weer trouwens :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit dragen? - Pagina 5 Empty Re: Zou jij dit dragen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum