Retour Zalando
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Retour Zalando
Hoelang duurde het bij jou dat je het geld terug had op je rekening als je iets terugstuurt bij Zalando?
Ik had van de week voor het eerst iets daar besteld, maar ik heb het toch teruggestuurd. Nou vroeg ik mij af hoelang het ongeveer duurt voordat het weer op je rekening staat.
Ik had van de week voor het eerst iets daar besteld, maar ik heb het toch teruggestuurd. Nou vroeg ik mij af hoelang het ongeveer duurt voordat het weer op je rekening staat.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Retour Zalando
Volgens mij max 2 weken ofzo? Weet het niet precies meer misschien iets langer. Vond de retourservice wel heel fijn iig.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Even up, ik heb nl nog een vraagje over retouren bij Zalando.
Ik had van de week een bestelling gedaan van €160,-. Vandaag binnen gehad en ik houd artikelen met een bedrag van in totaal €135,-. Nu moet ik toch eerst gewoon €160,- overmaken binnen 2 weken en dan maakt Zalando het retourbedrag weer terug over toch? Kan iemand mij dit bevestigen of anders uitleggen als het niet klopt...
Ik had van de week een bestelling gedaan van €160,-. Vandaag binnen gehad en ik houd artikelen met een bedrag van in totaal €135,-. Nu moet ik toch eerst gewoon €160,- overmaken binnen 2 weken en dan maakt Zalando het retourbedrag weer terug over toch? Kan iemand mij dit bevestigen of anders uitleggen als het niet klopt...
Cheesegirl- Ratel
Ik zou dan 135 overmaken maar wel pas nadat de retouren verwerkt zijn:) dus dat je een mail krijgt dat ze die artikelen ontvangen hebben:)
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Dus eerst de retour opsturen en dan pas het resterende bedrag overmaken? Is het retouren bij Zalando binnen 2 weken geregeld dan? Anders ben je te laat met betalen...AngelNyn schreef:Ik zou dan 135 overmaken maar wel pas nadat de retouren verwerkt zijn:) dus dat je een mail krijgt dat ze die artikelen ontvangen hebben:)
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:Dus eerst de retour opsturen en dan pas het resterende bedrag overmaken? Is het retouren bij Zalando binnen 2 weken geregeld dan? Anders ben je te laat met betalen...AngelNyn schreef:Ik zou dan 135 overmaken maar wel pas nadat de retouren verwerkt zijn:) dus dat je een mail krijgt dat ze die artikelen ontvangen hebben:)
Ja volgens mij was het bij mij de vorige keren binnen enkele dagen geregeld.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik zou het inderdaad ook zo doen. Is bij mij de vorige keer goed gegaan. Retour was bij mij ook binnen een paar dagen geregeld.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Soortgelijke onderwerpen
» H&M Retour --> zakjes
» Wehkamp retour
» Retour bestelling Bonprix
» Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt
» Retour kleding....hoe netjes pak jij in
» Wehkamp retour
» Retour bestelling Bonprix