Retour bestelling Bonprix
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Retour bestelling Bonprix
Onlangs heb ik kleren besteld bij Bonprix. Helaas is het allemaal te groot, te klein of te lelijk om te houden. Nu wil ik het terug sturen maar ik zie op de site staan dat de hygiënezegel dan niet verbroken mag zijn. Bedoelen ze daarmee de plastic zakjes waar de kleren inzitten? Want die moet je toch openmaken, anders kun je niks passen? :S
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Retour bestelling Bonprix
Het gaat denk ik om de plakker die je vind in onderbroekjes e.d. Wij hebben nog nooit problemen gehad met het retour zenden naar Bonprix.
Gast- Gast
Dank je voor je reactie! Ik zie alleen net dat de bestelling toch al langer geleden is dan ik dacht en dat ik dus niet meer terug mag sturen Hopelijk kan ik er dan iemand anders blij mee maken
Novalee- Kletskop
gewoon terug sturen, ik was ook eens te laat en niks geen problemen ermee
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Idd gewoon terug sturen alsof je neus bloed!
En het gaat inderdaad om die plastic strips die in ondergoed en dergelijke zitten.
En het gaat inderdaad om die plastic strips die in ondergoed en dergelijke zitten.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Hoeveel dagen ben je te laat?
Als het maar om een aantal dagen gaat zou ik het ook gewoon terug sturen, meestal doen ze niet zo moeilijk. Ik stuur ook wel eens retouren iets te laat op Als je het niet gaat dragen is het anders zonde van het bedrag dat je er aan uit gegeven hebt!
Als het maar om een aantal dagen gaat zou ik het ook gewoon terug sturen, meestal doen ze niet zo moeilijk. Ik stuur ook wel eens retouren iets te laat op Als je het niet gaat dragen is het anders zonde van het bedrag dat je er aan uit gegeven hebt!
Muppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 89
Registratiedatum : 15-02-11
Op de factuur staat 16 december, al zou ik toch echt zweren dat ik het pas later heb ontvangen. Zou dat nog kunnen als de retourtermijn 14 dagen is? M'n vriend zei ook dat ik het gewoon nog terug moest sturen.
Novalee- Kletskop
Novalee schreef:Op de factuur staat 16 december, al zou ik toch echt zweren dat ik het pas later heb ontvangen. Zou dat nog kunnen als de retourtermijn 14 dagen is? M'n vriend zei ook dat ik het gewoon nog terug moest sturen.
Oh makkelijk! De factuurdatum is je besteldatum, niet je ontvangen datum overigs En daar kan bij Bonprix soms nog wel meer dan een week tussen zitten..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ah, oké! Ben ik dus toch niet gek, want ik had echt in m'n hoofd dat ik het op woensdag de 21e had ontvangen en dat kan dan dus ook kloppen Thanks!
Novalee- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Gehele H&M Bestelling Retour -> wel/geen verz.k. betalen?
» Bonprix
» Bonprix
» bonprix vraagje
» wat is de levertijd bij bonprix?
» Bonprix
» Bonprix
» bonprix vraagje
» wat is de levertijd bij bonprix?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: