Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Retour kleding....hoe netjes pak jij in

+6
Flippin' Bitch
Jeanette
_Summer
Silver
girli
Flower_L
10 plaatsers

Ga naar beneden

Retour kleding....hoe netjes pak jij in Empty Retour kleding....hoe netjes pak jij in

Bericht  Flower_L do 22 nov 2012 - 9:08

Heb lading bij wehkamp besteld, en deel gaat weer terug. Sommige dingen zaten al verfroemeld in verpakking...maar sommige dingen krijg ik met geen mogelijkheid netjes in de bijbehorende verpakking. Zoals een bikini.

Ik probeer altijd wel beetje netjes in te pakken....jij?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Retour kleding....hoe netjes pak jij in Empty Re: Retour kleding....hoe netjes pak jij in

Bericht  girli do 22 nov 2012 - 9:09

Als ik iets retour stuur, doe ik het altijd zo netjes mogelijk.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Retour kleding....hoe netjes pak jij in Empty Re: Retour kleding....hoe netjes pak jij in

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 9:29

Ik vouw het ook altijd netjes op, zodat er zo min mogelijk kreukels/vouwen ontstaan. Maar ik ga er geen half uur aan besteden hoor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Retour kleding....hoe netjes pak jij in Empty Re: Retour kleding....hoe netjes pak jij in

Bericht  Silver do 22 nov 2012 - 9:35

Ik probeer het altijd zo netjes mogelijk weer in de originele vouwen te vouwen. Ik vind het wel altijd moeilijk als er van dat papierfolie bij zit om dat er netjes tussen te doen. Dat komt nooit op de goeie plaats.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Retour kleding....hoe netjes pak jij in Empty Re: Retour kleding....hoe netjes pak jij in

Bericht  Flower_L do 22 nov 2012 - 9:48

Ik ben ook te ongeduldig...en ruk alles open...met gevolg dat ik niet meer weet hoe het erin zat smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Retour kleding....hoe netjes pak jij in Empty Re: Retour kleding....hoe netjes pak jij in

Bericht  _Summer do 22 nov 2012 - 9:57

Ik pak het zo goed mogelijk weer in. Ik doe het in de originele verpakking, alleen krijg ik die soms niet meer dicht. Dus dan laat ik het gewoon open, maar leg de kleding zo in de doos dat het er niet kan uitvallen onderweg.
_Summer
_Summer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 105
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Retour kleding....hoe netjes pak jij in Empty Re: Retour kleding....hoe netjes pak jij in

Bericht  Jeanette do 22 nov 2012 - 10:45

Ik probeer het zo goed mogelijk te doen, alleen lukt me dat nooit. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Retour kleding....hoe netjes pak jij in Empty Re: Retour kleding....hoe netjes pak jij in

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 22:56

Ik pak het zo netjes mogelijk weer in.

Toen ik nog bij een warenhuis werkte, kwamen er heel veel mensen met kleding gewoon 'er in gemikt' retour brengen. Zo niet netjes!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Retour kleding....hoe netjes pak jij in Empty Re: Retour kleding....hoe netjes pak jij in

Bericht  Flippin' Bitch vr 23 nov 2012 - 1:22

Ik vouw het op en plak de verpakking weer dicht.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Retour kleding....hoe netjes pak jij in Empty Re: Retour kleding....hoe netjes pak jij in

Bericht  Mouse10 vr 23 nov 2012 - 1:47

Ik doe het niet zo netjes, wil er snel weer vanaf zijn en heb twee linkerhanden. Zodra het is teruggestuurd, zal het sowieso weer opnieuw worden opgevouwd, denk ik. Ik doe het wel altijd weer terug in de plastics waar het in zat, maar meestal zijn die half stuk.
Mouse10
Mouse10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Retour kleding....hoe netjes pak jij in Empty Re: Retour kleding....hoe netjes pak jij in

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 2:13

Ik vouw het wel op maar daar is ook alles mee gezegd. Hup die doos in en weg er mee. Als ze het weer verkopen moeten ze het toch opnieuw inpakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Retour kleding....hoe netjes pak jij in Empty Re: Retour kleding....hoe netjes pak jij in

Bericht  Snoes vr 23 nov 2012 - 2:26

Ik doe dat ook altijd heel netjes. Al is het niet altijd even gemakkelijk om het weer in de verpakking te krijgen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Retour kleding....hoe netjes pak jij in Empty Re: Retour kleding....hoe netjes pak jij in

Bericht  Rush vr 23 nov 2012 - 2:28

Ik pas H&M altijd bij m`n ouders en dan laat ik het m`n moeder weer netjes opvouwen en in de zakjes doen Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Retour kleding....hoe netjes pak jij in Empty Re: Retour kleding....hoe netjes pak jij in

Bericht  Eris vr 23 nov 2012 - 2:52

Ik vouw het altijd netjes op.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Retour kleding....hoe netjes pak jij in Empty Re: Retour kleding....hoe netjes pak jij in

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum