Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

+4
Siem
Sarah1985
heartsdale
Herfstblaadjes
8 plaatsers

Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Herfstblaadjes do 24 mei 2012 - 9:04

Ik heb een paar weken geleden online kleding besteld en weer retour gestuurd. 1 artikel heb ik gehouden en de rest terruggestuurd, maar nu beweren zij dus dat ik 2 artikelen heb gehouden. Ze blijven aanmaningen sturen, zowel schriftelijk als via email. Ik heb ze al verschillende malen gemaild dat ik het heb teruggestuurd, maar dan duurt het heel lang voordat ik antwoord krijg en ze blijven volhouden en inmiddels krijg ik er ook aanmaningskosten bij.

Iemand een idee wat ik nu moet doen? Ik heb niet zo'n zin in een incassobureau, maar betalen wil ik natuurlijk ook niet.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  heartsdale do 24 mei 2012 - 9:07

Herfstblaadjes schreef:Ik heb een paar weken geleden online kleding besteld en weer retour gestuurd. 1 artikel heb ik gehouden en de rest terruggestuurd, maar nu beweren zij dus dat ik 2 artikelen heb gehouden. Ze blijven aanmaningen sturen, zowel schriftelijk als via email. Ik heb ze al verschillende malen gemaild dat ik het heb teruggestuurd, maar dan duurt het heel lang voordat ik antwoord krijg en ze blijven volhouden en inmiddels krijg ik er ook aanmaningskosten bij.

Iemand een idee wat ik nu moet doen? Ik heb niet zo'n zin in een incassobureau, maar betalen wil ik natuurlijk ook niet.

Bij wie was dit dan, ik heb namelijk nu ook zoiets meegemaakt bij Bon Prix, moet nu een formulier invullen dat mijn pakje kwijt is.
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 9:08

Om welk bedrijf gaat het en hoe heb je de kleding verpakt voor retourzending?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Herfstblaadjes do 24 mei 2012 - 9:09

Dit is bij esprit. Maar ze zijn niet het pakje kwijt, alleen 1 artikel, het pakje is gewoon aangekomen en waarschijnlijk zat het er ook gewoon in, maar hebben ze het niet goed opgeruimd of zo.

De kaartjes hangen er aan en die scannen ze dan denk ik, het zit in plastic zakjes met niets erop. Het is ook nog nooit fout gegaan.


Laatst aangepast door Herfstblaadjes op do 24 mei 2012 - 9:10; in totaal 1 keer bewerkt
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Sarah1985 do 24 mei 2012 - 9:10

Word jou woord tegen die van hun. Heb je een bewijs van de retour zending. Ik zou ze proberen te bellen. En volhouden dat je het terug gestuurd hebt

Waar heb je het besteld?

ik heb ook zoiets alleen dan met een kapot artikel. Zij beweerden dat ze niks ontvangen hadden. Ik had het retour bewijs en na veel gemail en gebel geloofden ze mij. Maar naar 2 maanden hebben Ze nog geen geld terug gestort
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 9:11

Wat idioot zeg. Ja, dan is het inderdaad het ene woord tegen het andere.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Herfstblaadjes do 24 mei 2012 - 9:12

Sarah1985 schreef:Word jou woord tegen die van hun. Heb je een bewijs van de retour zending. Ik zou ze proberen te bellen. En volhouden dat je het terug gestuurd hebt

Waar heb je het besteld?

ik heb ook zoiets alleen dan met een kapot artikel. Zij beweerden dat ze niks ontvangen hadden. Ik had het retour bewijs en na veel gemail en gebel geloofden ze mij. Maar naar 2 maanden hebben Ze nog geen geld terug gestort

Of hun woord tegen die van mij. Ik heb een bevestiging dat het pakje retour is gekomen alleen dan mist er dus 1 artikel. Heel irritant dit.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Siem do 24 mei 2012 - 9:48

Heb je ook al eens gebeld ipv te mailen en de situatie nogmaals uitgelegd. Misschien dat je dan beter geholpen wordt.. Verder weet ik ook niet wat ik je kan adviseren. Ik zelf maak altijd een kopie van het retourformulier zodat ik dat altijd nog kan overleggen evt.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 18:42

Kun je ze niet bellen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Minx do 24 mei 2012 - 19:18

Even bellen, ik heb esprit ooit ook moeten bellen was het retour formulier in vergeten te vullen. En dat was toen zo geregeld
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Herfstblaadjes do 24 mei 2012 - 19:49

Ja ik heb ze gebeld en ze zouden het uitzoeken, maar toen kreeg ik dus weer die mail. Ik heb gisteren het retourformulier en betalingsbevestiging van het andere artikel gemaild en dat ik echt niet ga betalen en met mijn telefoonnummer erbij als ze het niet snappen. Ik wacht die reactie af en dan ga ik nog maar eens bellen (betaald nummer, zucht).
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Siem vr 25 mei 2012 - 0:26

Ik zou gewoon even afwachten wat ze doen met je telefoontje die mailtjes worden automatisch verzonden. Hebben ze gezegd hoe lang het zou duren voordat ze het uitgezocht zouden hebben en bellen ze je dan terug?

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Paper Crown vr 25 mei 2012 - 1:17

Ik heb dit een keer bij Zalando gehad. Ik heb uiteindelijk betaald omdat ik geen zin had in welles nietes maar ik heb ze wel gebeld. Maanden terug.Ik was het eigenlijk vergeten tot ik vorige week een mailtje kreeg dat ze het blazertje gevonden hebben en dat ze mij 't geld gaan retour doen en het stond er vrijwel direct op. Goede service vond ik!

Ik zou dus bellen, en een mail sturen maar wel betalen. Anders blijven de kosten oplopen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Rush vr 25 mei 2012 - 1:19

Inderdaad CKC, om problemen te voorkomen kan je meestal beter eerst betalen en daarna alles in werk zetten om je gelijk te halen. Of om af te wachten.

Wel netjes van Zalando!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Paper Crown vr 25 mei 2012 - 1:23

Ja ik kreeg toen een jongen aan de lijn en hij zei, eens in de zoveel tijd gaan we de 'lost & found' spullen bekijken en dan kijken we of er zoiets toch is binnengekomen. Ik dacht echt, ja ja.. zeg maar doei tegen de €90,- want ze hadden 1 jurkje van €25.- wel gekregen maar de blazer dus niet. Was in januari al, dus ik verwachtte er niets meer van, maar dus toch!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Herfstblaadjes vr 25 mei 2012 - 2:29

Nou dat bellen ging goed zeg....ze kon op dit moment helaas niets doen want ze kon niets vinden, geen mails of aanmaningen niks. Ze sprak slecht nederlands en was erg wazig en ik kreeg er echt niets uit. Ze zei dat ze het uit zou zoeken en mij mailen. ik vroeg of ze de aanmaningen stop kon zetten ondertussen, maar dat kon "helaas op dit moment" ook niet...aargh.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Herfstblaadjes vr 25 mei 2012 - 2:31

Word ik gelijk daarna gebeld door iemand anders, ik het nog een keer uitgelegd en gezegd dat ik ze echt echt echt heb teruggestuurd en nou gaan ze weer kijken.

Volgns mij is het nu best een zootje daar, pffff. Ben benieuwd of ze ze nog vinden.

Ze heeft trouwens niet gezegd dat ik ze alsnog moet betalen, dus dat ga ik ook niet doen want ik betwijfel of ik dan het geld ooit nog terugkrijg.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Ella vr 25 mei 2012 - 7:50

Wat vervelend zeg. Hopelijk hebben ze het snel boven water
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Herfstblaadjes zo 27 mei 2012 - 1:04

Ze hebben het artikel als retour geboekt smile.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 1:43

Super!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 4:57

Fijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt Empty Re: Pakketje kleding retour, artikel ontbreekt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum