duur grapje datingsites
+6
Sweety
sanne-84
Rumble
Droopy28
Gizmo
muisje
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
duur grapje datingsites
ben ik eindelijk die hoge drempel over om een profiel aan te maken, kost het 27,95 per maand bij rp. Wist niet dat het zoo duur was dure grap ..ik hou het nog maar even bij kijken en evt als ik een leuk exemplaar zie betalen en mailen;)
muisje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 28
Punten : 50
Registratiedatum : 18-11-10
Re: duur grapje datingsites
Toen ik me inschreef bij RP heb ik niet betaald.
Ik kon alleen wel minder. Ik kon wel interesseberichtjes sturen, maar daar niet gewoon op terugmailen.
Gelukkig had ik een interesseberichtje gestuurd naar iemand die wel betaald lid was, en mij een berichtje terugstuurde met zijn e-mailadres. En diegene is nu al ruim twee jaar mn vriend
Ik kon alleen wel minder. Ik kon wel interesseberichtjes sturen, maar daar niet gewoon op terugmailen.
Gelukkig had ik een interesseberichtje gestuurd naar iemand die wel betaald lid was, en mij een berichtje terugstuurde met zijn e-mailadres. En diegene is nu al ruim twee jaar mn vriend
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Ik heb me ook altijd gratis lid gehouden daar.. Als iemand reageerde dan stuurde ik steeds interesse berichtjes terug en dan kreeg ik vanzelf een emailadres
Maar er zijn ook genoeg gratis datingsites!
Maar er zijn ook genoeg gratis datingsites!
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Op Knuz is alles gratis, misschien daar even kijken?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Inderdaad, je hebt ook geatis datingsites. Het is daar vaak alleen niet zo druk als oo rp, maar druk genoeg.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Badoo is ook gratis, weet niet of die actie nog geld maar als je je inschrijft op relatie.nl dan krijg je de eerste 3 maanden gratis. De site gaat pas 1 december online. Paiq is gratis en nextlover.nl is ook gratis.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Gizmo schreef:Toen ik me inschreef bij RP heb ik niet betaald.
Wat grappig Gizmo! Leuk.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
bij e-matching heb je als vrouw 3 dagen volledig lidmaatschap gratis. daarna is het 17.95
Gast- Gast
same story here! en wij zijn inmiddels al bijna 5 jaar samen
Overigens zie je in heel veel profielen op RP het e-mailadres op een creatieve mail toch wel genoemd. bijvoorbeeld: mijn mail is mijn voor en achternaam bij de hete mail.
nou dan weet je genoeg
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Als je dit al veel geld vindt, moet je al helemaal geen relatie aangaan! Maar die grap geldt misschien meer voor mannen dan voor vrouwen..!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als je dit al veel geld vindt, moet je al helemaal geen relatie aangaan! Maar die grap geldt misschien meer voor mannen dan voor vrouwen..!!
Tuurlijk, de kunst is natuurlijk er één te vinden die alles voor je betaald . Dan heb je die 27,95 er ook zo weer uit.
Gast- Gast
Laat je hem de eerste date betalen, heb je het er ook weer uit. Of je gaat met een aantal op proefdate, dan zeker.Twellie schreef:Smikkell schreef:Als je dit al veel geld vindt, moet je al helemaal geen relatie aangaan! Maar die grap geldt misschien meer voor mannen dan voor vrouwen..!!
Tuurlijk, de kunst is natuurlijk er één te vinden die alles voor je betaald . Dan heb je die 27,95 er ook zo weer uit.
Gast- Gast
Ik heb mijn lief leren kennen op Lexa, daar betaal je voor 3 maanden iets van rond de 30 euro? Ik ben in december 2 jaar met hem samen
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
+1
Ik kreeg ook om de zoveel tijd drie dagen gratis toegang als lid. Zo heb ik mijn vriend ook leren kennen.
Gast- Gast
Yasmin schreef:bij e-matching heb je als vrouw 3 dagen volledig lidmaatschap gratis. daarna is het 17.95
Mijn zusje schreef zich daar voor de lol in en had binnen een dag een jongen aan de haak geslagen. Daar is ze nu al ruim een jaar gelukkig mee en ze kon haar account gelijk weer opzeggen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
haha ja idd relatie is nog duurder maar toch..ik ga dan maar eens een kijkje nemen op de gratis sites tenzij ik op rp een geweldige voorbij zie komen:)
muisje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 28
Punten : 50
Op Paiq rond gaan kijken, zelfs als je niet zoekt komt je de juiste persoon tegen
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Datingsites
» datingsites
» Datingsites. Hoe kritisch ben jij?
» Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers
» Grapje van Google
» datingsites
» Datingsites. Hoe kritisch ben jij?
» Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers
» Grapje van Google
Pagina 1 van 1