Slaan
Pagina 1 van 1
Slaan
Jip hier is het weer zover. Mijn kleine dreumes heeft weer wat nieuws en ik ben elke keer de pineut.
Nee even serieus.
Als S zijn zin niet krijgt of boos is en ik wil hem troosten of wat dan ook, krijg ik per direct een klap in mijn gezicht.
Oh en tegenwoordig doet hij het met zijn vuistjes. (vuistje maken heeft hij geleerd bij een liedje alleen gebruikt hij het verkeerd nu:bounce: )
Ik word en een beetje moedeloos van. Ik heb echt alles uit de kast gehaald en uit geprobeerd. Een tik terug doet hem niks, negeren ook dat maakt geen indruk want hij blijft het gewoon doen, en op de gang of in de hoek zetten vind hij prachtig !
Wat kan ik nu nog doen ?????
Hij doet het niet alleen bij mij maar ook bij opa en oma en papa.
Ik benoem steeds dat het niet mag omdat hij mama dan pijn doet en leer hem aaien. Ik krijg wel een kusje dat is heel lief van hem
Maar op de een of andere manier heeft hij het nog niet helemaal door.
Tell me wie heeft hier de geniale tip !
Nee even serieus.
Als S zijn zin niet krijgt of boos is en ik wil hem troosten of wat dan ook, krijg ik per direct een klap in mijn gezicht.
Oh en tegenwoordig doet hij het met zijn vuistjes. (vuistje maken heeft hij geleerd bij een liedje alleen gebruikt hij het verkeerd nu:bounce: )
Ik word en een beetje moedeloos van. Ik heb echt alles uit de kast gehaald en uit geprobeerd. Een tik terug doet hem niks, negeren ook dat maakt geen indruk want hij blijft het gewoon doen, en op de gang of in de hoek zetten vind hij prachtig !
Wat kan ik nu nog doen ?????
Hij doet het niet alleen bij mij maar ook bij opa en oma en papa.
Ik benoem steeds dat het niet mag omdat hij mama dan pijn doet en leer hem aaien. Ik krijg wel een kusje dat is heel lief van hem
Maar op de een of andere manier heeft hij het nog niet helemaal door.
Tell me wie heeft hier de geniale tip !
Gast- Gast
Re: Slaan
Gewoon vol blijven houden wat je nu doet (vertellen dat hij het niet mag enz) behalve het terugslaan dan, dat is mijn inziens bijna nooit goed.
Ik denk dat hij het op den duur wel doorkrijgt.
Ik denk dat hij het op den duur wel doorkrijgt.
Gast- Gast
Plakband, of een dwangbuis
Nee, gewoon volhouden met nee zeggen... Hij leert het vanzelf.
Gast- Gast
Onze oudste mept nog steeds... Papa, opa en oma, babybroertje en mij. Je doet er niks aan, hoort echt bij de leeftijd (empathie is nog niet ontwikkeld, verbaal zijn ze nog geen helden). Alleen consequent nee blijven zeggen (en verder geen aandacht aan besteden, anders is het veel te leuk heb ik gemerkt). Hopelijk is het bij jullie sneller over
Gast- Gast
Heerlijke fase, ik heb hem hier extreem gehad omdat hij een broer had waar hij veel ruzie mee maakte. Maar gewoon consequent blijven dat is eigenlijk het enige wat goed werkt. Blijven zeggen dat het niet lief is, dat het mama pijn doet en dat je dat dus niet leuk vind.
Gast- Gast
Bij mijn gastouder kindje zei ik altijd op hele strenge toon, Nee dat mag niet en zette hem daarna op de grond en liep ik weg, dat was het ook meteen afgelopen met het optillen/knuffelen of wat dan ook. Als hij dan weer naar me toe kwam was het weer goed, als hij het weer deed dan zette ik hem weer op de grond enz.
Het ging vrij snel vanzelf weer over, gewoon ook een fase!
Het ging vrij snel vanzelf weer over, gewoon ook een fase!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Lilith schreef:
Plakband, of een dwangbuis
Nee, gewoon volhouden met nee zeggen... Hij leert het vanzelf.
YES dat ik daar nog niet eerder op ben gekomen
Gast- Gast
Bedankt !
Als ik hem op schoot heb en hij slaat mij dan zet ik hem meteen weer weg !
Nou ik ga opzoek maar mijn grote portie geduld en dan maar hopen dat deze fase weer snel weg is wahahahaha
Als ik hem op schoot heb en hij slaat mij dan zet ik hem meteen weer weg !
Nou ik ga opzoek maar mijn grote portie geduld en dan maar hopen dat deze fase weer snel weg is wahahahaha
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: