Wat vind jij van jezelf als persoon?
+13
SoGood
Ugly Betty
Chocolate Cookie
Prosecco
ButterflyEffect
rapa nui
Blond
smooch
Sugarfall
Lotus
Bliss
Jeanette
Sweety
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat vind jij van jezelf als persoon?
Ik ben niet zo tevreden over mezelf. Ik ben constant moe, waardoor ik bijna altijd chagerijnig en kribbig ben. M'n directe omgeving vind dat -terecht- niet leuk. Maar hoe vroeg ik ook ga slapen, ik blijf moe wat vaak ook hoofdpijn met zich mee brengt en mijn humeur dus niet ten goede komt.
Wel kan ik echt super lief zijn. Ik ben echter al zo vaak teleurgesteld door mensen dat ik weinig vertrouwen meer heb ik mensen en ook snel teleurgesteld ben. Dat betekend dat mensen het snel bij mij kunnen verbruiden en dan ben ik alles behalve lief meer.
Al met al denk ik dat ik een ontzettend moeilijk persoon ben. Ik zou daar graag verandering in willen brengen, maar ik weet gewoon niet hoe.
Wel kan ik echt super lief zijn. Ik ben echter al zo vaak teleurgesteld door mensen dat ik weinig vertrouwen meer heb ik mensen en ook snel teleurgesteld ben. Dat betekend dat mensen het snel bij mij kunnen verbruiden en dan ben ik alles behalve lief meer.
Al met al denk ik dat ik een ontzettend moeilijk persoon ben. Ik zou daar graag verandering in willen brengen, maar ik weet gewoon niet hoe.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Eens met Lilith, al zou ik wel wat minder kunnen moederen.. Ik ben gigantisch zorgzaam en dat lijkt me best wel eens irritant, maar ik krijg er nooit nare reacties op en als ik er naar vraag vinden ze het ook niet erg..
Zit dus meer tussen mijn oren, denk ik../
Zit dus meer tussen mijn oren, denk ik../
Gast- Gast
Ik vind dat best een moeilijke vraag. Ik denk dat ik goed ben om mensen te laten denken dat ik best wel blij ben met mezelf. Maar das eigenlijk helemaal niet waar. Er zijn dagen dat ik wel kan denken: Hmm vandaag ben ik oke. Maar niet van: Hee das n leuke meid! Als ik in de spiegel kijk. Met sommige dingen ben ik dan ook zo onzeker dat ik daarvoor bij de psycholoog moet zijn.
Enigzins vind ik mezelf oke omdat ik mijn 'ziekte' een beetje beter plekje heb kunnen geven, daardoor minder last heb en dus wat beter in mijn vel zit.
Maar mijn uiterlijk. Ik ben er nooit blij mee. Als ik foto's van mezelf zie heb ik nooit het idee dat ik het zelf ben.
Dus ja nee ik ben niet echt blij nog met mezelf. Hopelijk gaat dat dus veranderen!
Enigzins vind ik mezelf oke omdat ik mijn 'ziekte' een beetje beter plekje heb kunnen geven, daardoor minder last heb en dus wat beter in mijn vel zit.
Maar mijn uiterlijk. Ik ben er nooit blij mee. Als ik foto's van mezelf zie heb ik nooit het idee dat ik het zelf ben.
Dus ja nee ik ben niet echt blij nog met mezelf. Hopelijk gaat dat dus veranderen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
De laatste 2 jaar ben ik tevreden met mezelf, daarvoor was ik altijd erg onzeker en had ik last van faalangst. Nog steeds ben ik niet haantje de voorste, maar het belemmert mij niet meer. Ik mag nog wel wat assertiever worden, maar verder ben ik wel tevreden. Ik ben zorgzaam, lief, meestal vrolijk, hou erg van gezelligheid.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat ik mezelf best een hele fijne vriendin zou vinden. Ik ben alleen minder aardig voor mezelf en daar heb ik op dit moment best last van.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dit heb ik ook, alleen het laatste gedeelte niet.Maple schreef:Ik vind mezelf een instabiel persoontje. Als ik goed in mijn vel zit dan vind ik mezelf een fijne persoonlijkheid die goed en ook inhoudelijk met anderen over van alles kan praten, voor wie het leven één groot feest is en die gezellig is in de omgang, en waar je ook mee kunt lachen, maar ook iemand bij wie je problemen veilig zijn en die goed kan luisteren.
Maar over het algemeen ben ik erg onzeker over mezelf. Onzeker over hoe ik overkom naar anderen, er min of meer van overtuigd dat ik toch de moeite niet waard ben, het niet waard ben om je problemen mee te delen omdat ik toch niet weet wat erop te zeggen en wat te doen, iemand die continu leuk probeert te zijn met alleen maar flauwe grappen, iemand die niet serieus kan zijn en het inlevingsvermogen heeft van een platgemepte ééndagsvlieg.
Diep van binnen wéét ik dat dit gevoel onterecht is, maar juist omdat ik me zo voel, straal ik dit waarschijnlijk ook uit. Voila, cirkeltje compleet.
Gast- Gast
Ik ben wel tevreden met mezelf, zoals Lilith zegt heb ik in het verleden ook de tip gekregen om naar jezelf te kijken alsof je een goede vriendin bent en dan ben je opeens een stuk minder kritisch. Sommige eigenschappen zijn irritant (bijvoorbeeld dat ik snel het idee kan hebben dat mensen denken dat ik iets niet kan wanneer ze tips geven) maar ik heb ook een heleboel goede eigenschappen en zou prima bevriend kunnen zijn met mezelf.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik vind mezelf wel prima. Ik ben heel makkelijk in de omgang, spontaan en ik heb geen moeite om op mensen af te stappen. Daarbij heb ik voor mensen die ik lief heb veel over. Wat ik krijg, geef ik terug. Maar aan de andere kant kan ik ook lui zijn, egoistisch en ik ben niet altijd de meest betrouwbare en attenste. Maar dat zijn verbeterpunten, en ook punten die alleen af en toe boven komen drijven bij mensen die dicht bij me staan.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Na een paar jaar flink met mezelf aan de slag te zijn geweest moet ik zeggen dat ik nu blij ben met mijzelf en dat ik mezelf eindelijk kan accepteren hoe en wie ik ben en dat geeft een boel rust. Tuurlijk, er zijn altijd wel wat verbeterpuntjes, maar volgens mij hou je dat altijd zoals dat ik soms nog wel TE lief ben. Ik voel me een stuk zelfverzekerder en dat voelt goed!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Ik vind mezelf een leuk persoon over het algemeen. Sociaal, open, slim, ik heb humor, ben open minded en ik heb een brede interesse. Hoewel ik best zeker daarover ben, voel ik me soms onzeker over hoe anderen mij zien. Ik heb namelijk het idee dat ik het niet altijd over kan brengen. Soms houd ik me teveel op de achtergrond of ik pieker teveel waardoor het er niet echt uit komt.
Ook zeg ik altijd alles wat in me opkomt als het over mezelf gaat, en daardoor kan ik soms ook snel vertellen dat ik bijvoorbeeld niet lekker ben. Maar ook als ik heel enthousiast over iets ben . Ik kan me voorstellen dat anderen dat misschien ook niet altijd hoeven te weten ;-)
Ook zeg ik altijd alles wat in me opkomt als het over mezelf gaat, en daardoor kan ik soms ook snel vertellen dat ik bijvoorbeeld niet lekker ben. Maar ook als ik heel enthousiast over iets ben . Ik kan me voorstellen dat anderen dat misschien ook niet altijd hoeven te weten ;-)
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vind je jezelf mooi?
» Vind jij jezelf interessant?
» Vind jij jezelf slim?
» Wat vind je het mooiste aan jezelf?
» Wat vind je het mooiste aan jezelf?
» Vind jij jezelf interessant?