Ik heb pijn! (even klagen hoor)
3 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)
Aaah ik moet eigenlijk mijn verstandskies rechts onder eruit laten halen omdat deze heel scheef ligt en zo mijn andere tanden scheef duwt.
Maar ik durf niet , ze mogen me best onder narcose doen en dan die kies eruit halen of wat dan ook. Want ik ben al vaak genoeg geopereerd (oke iets te vaak). Maar gewoon met een verdoving in m'n mond...hmm no tnx...bij mij moeten ze altijd bijspuiten met plaatselijke verdovingen. Maarja..denk dat ik vrij weinig keus ga hebben.
En je moet je mond dan zo lang open houden, dat kan ik bij de tandarts al niet eens
Maar ik durf niet , ze mogen me best onder narcose doen en dan die kies eruit halen of wat dan ook. Want ik ben al vaak genoeg geopereerd (oke iets te vaak). Maar gewoon met een verdoving in m'n mond...hmm no tnx...bij mij moeten ze altijd bijspuiten met plaatselijke verdovingen. Maarja..denk dat ik vrij weinig keus ga hebben.
En je moet je mond dan zo lang open houden, dat kan ik bij de tandarts al niet eens
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Arme jij! Vriendje heeft nu hetzelfde, die heeft er 4! laten verwijderen dinsdag en vergaat van de pijn. Inmiddels op aanraden van Marin proberen we diclofenac & paracetemol om de pijn te onderdrukken, maar er zit waarsg. een ontsteking in de kies die 8 hechtingen heeft!
Kusje erop
Kusje erop
Gast- Gast
Wow Minella, vier tegelijk! Ik wist niet dat dat mocht. Dan kan je toch echt een week lang niet normaal eten?
Ik heb nu zelfs nog last met kauwen aan de rechterkant. Kaakgewricht doet gelukkig geen pijn meer. (oei, even afkloppen?!) Maar de kiezen naast de wond zijn nog erg gevoelig en daar kauwen is dus nog niet echt een pretje. Maar ik merk wel dat het steeds beter gaat, dus dat is fijn.
Volgende keer moeten er twee uit, aarrrghh!
Ik heb nu zelfs nog last met kauwen aan de rechterkant. Kaakgewricht doet gelukkig geen pijn meer. (oei, even afkloppen?!) Maar de kiezen naast de wond zijn nog erg gevoelig en daar kauwen is dus nog niet echt een pretje. Maar ik merk wel dat het steeds beter gaat, dus dat is fijn.
Volgende keer moeten er twee uit, aarrrghh!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: