Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb pijn! (even klagen hoor)

3 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 7:12

Bah, gisteren is mijn verstandskies rechtsonder verwijderd. Wat een hel! Ik heb toen ik jonger was wel eerder bij de tandarts kiezen laten trekken (i.v.m. een te kleine kaak), maar dat was lang niet zo erg. Wat erg, die druk op je kaak! Ik dacht dat mijn onderkaak zou losbreken van mijn bovenkaak of zo.
En nu heb ik pijn Sad
En in februari mag ik weer voor links, en dan gaat zowel boven als onder eruit. Het is nog maar afwachten wanneer rechtsboven eruit mag, die is nog niet door, dus daar kan niet zoveel mee nu.
Ik heb vanmiddag een uur over twee boterhammen gedaan.

Zo, ik moest even klagen hoor. Heel irritant, de hele tijd die zeurende pijn. En ik heb wel paracetamol voorgeschreven gekregen (met codeïne of zo), maar ik heb het idee dat dat niet echt helpt. Maar ik wil ook niet zomaar een ibuprofen innemen als ik deze pijnstiller voorgeschreven heb gekregen...

Jullie nog iets te klagen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 7:36

Hoeveel paracetamol heb je gehad? Je kan best een ibuprofen nemen als je nog geen hoge dosis paracetamol hebt gehad. Iboprufen werkt niet alleen pijnstillend, maar ook ontstekingsremmend. En dat doet een paracetamol niet. Die is alleen tegen koorts en pijn.

Ik hoop dat de pijn snel over gaat. Heb je niet het idee dat het een vreselijkere ervaring lijkt omdat je het bewuster mee hebt gemaakt? Ik heb het gevoel dat toen mijn andere 6(!) kiezen getrokken waren, mijn beleving anders was omdat ik jonger was :P Nu ben ik mij veel bewuster van alles wat die man doet, waardoor ik er meer tegen op ga zien.
Ik heb nog 3 verstandskiezen. Helaas! 2 onder en weer 1 boven. Daar had ik een dubbele zitten. Vreselijk! Ik poets ze echt overdreven veel. Moet er niet aan denken dat ze eruit moeten... :affraid:

Mijn zeur voor vandaag is... Niks eigenlijk. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  xxDila vr 19 nov 2010 - 7:38

Niets te zeuren,

wel een melding..
Ik heb wel vaker paracetamol codeine + ibuprofen gehad. Nooit iets van gemerkt of nare reacties op gehad hoor! =)
En ojaaa wat heb jij een leuk plaatjee! =)
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 7:42

Beterschap Sushi! Ik weet uit ervaring dat je daar wel even last van kan hebben..

Ik wil ook klagen. Ik heb buikpijn. Sinds gisteravond. Heb gister samen met mijn zusje ergens een frietje gegeten en vandaag hadden we allebei buikpijn, dus ik denk dat de frietjes niet helemaal goed waren. Is niet fijn, heb zelden buikpijn en vind het echt vervelend Sad

Iemand een tip wat ik tegen buikpijn kan doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 8:10

Gekje, je zou best eens gelijk kunnen hebben dat ik nu meer tegen februari opzie omdat ik dit inderdaad heel bewust heb meegemaakt. Dingen die je hebt meegemaakt toen je jonger was herinner je je inderdaad veel minder goed volgens mij.
Ik denk dat ik voordat ik ga slapen nog maar een ibuprofen inneem. Mijn moeder zei: "Ah, dan neem je toch twee ibuprofen!" Maar dat durf ik ook weer niet, ik denk ook dat ééntje genoeg is. Ibuprofen is echt een wondermiddel.

xxDila, haha leuk plaatje he! I love Jack McFarland! Very Happy

Auxo, wat naar dat je buikpijn hebt! Lijkt me inderdaad dat die patat niet helemaal goed was, als je zusje er ook last van heeft. Hopelijk trekt het snel weg!
Tsja, tips tegen buikpijn heb ik niet echt geloof ik. Ben je ook misselijk? Bij mij helpt (een klein beetje) cola altijd erg goed tegen misselijkheid. Misschien dat dat ook bij buikpijn helpt?
En anders even lekker onder de douche gaan staan of in bad gaan. Warme kruik erop kan misschien ook wel helpen. En warm drinken, thee bijvoorbeeld. En het belangrijkste (dat merk ik bij mezelf nu ook): afleiding! Vanochtend deed ik niet zo veel en toen dacht ik alleen maar: "Au, au, au, au!" En nu, tijdens het forummen en dergelijke merk ik al veel minder van de pijn omdat ik dan aan andere dingen denk.
Beterschap in ieder geval!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Lejow vr 19 nov 2010 - 8:23

Oh bah, dat is inderdaad echt niet fijn!
Gewoon een ibu innemen en proberen wat koude dingen te eten, dat verdoofd een beetje!!

Ik heb ze toen alle 4 tegelijk onder narcose weg laten halen.. Was geen pretje, maar het was er wel in 1 keer uit!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 8:25

Lejow schreef:Oh bah, dat is inderdaad echt niet fijn!
Gewoon een ibu innemen en proberen wat koude dingen te eten, dat verdoofd een beetje!!

Ik heb ze toen alle 4 tegelijk onder narcose weg laten halen.. Was geen pretje, maar het was er wel in 1 keer uit!
Oh goeie Lejow! Ik heb inderdaad nog ijsjes liggen. Raketjes!

Wow, allevier tegelijk?! Waarom?
Hoe lang duurde het dan wel niet voordat je weer normaal kon eten?
Ik dacht juist altijd dat ze het bewust in twee (of in mijn geval drie) keer deden, zodat je dan nog kan kauwen aan de andere kant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  xxDila vr 19 nov 2010 - 8:28

Haha ik ook! Geweldig hoe hij acteert! Laughing
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 8:29

xxDila schreef:Haha ik ook! Geweldig hoe hij acteert! Laughing
Heb jij ook alle afleveringen gezien van W&G?
Ik weet ook precies uit welke aflevering mijn plaatje is en kan hele stukken naspelen hahaha! clown

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  xxDila vr 19 nov 2010 - 8:37

Sushi schreef:
xxDila schreef:Haha ik ook! Geweldig hoe hij acteert! Laughing
Heb jij ook alle afleveringen gezien van W&G?
Ik weet ook precies uit welke aflevering mijn plaatje is en kan hele stukken naspelen hahaha! clown

Helaas helaasss nog niet alles. Maar ik ben er wel druk mee bezig. Nog niet zo heel lang geleden hiermee "besmet"! Haha Laughing
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 8:41

Sushi schreef:Gekje, je zou best eens gelijk kunnen hebben dat ik nu meer tegen februari opzie omdat ik dit inderdaad heel bewust heb meegemaakt. Dingen die je hebt meegemaakt toen je jonger was herinner je je inderdaad veel minder goed volgens mij.
Ik denk dat ik voordat ik ga slapen nog maar een ibuprofen inneem. Mijn moeder zei: "Ah, dan neem je toch twee ibuprofen!" Maar dat durf ik ook weer niet, ik denk ook dat ééntje genoeg is. Ibuprofen is echt een wondermiddel.

xxDila, haha leuk plaatje he! I love Jack McFarland! Very Happy

Auxo, wat naar dat je buikpijn hebt! Lijkt me inderdaad dat die patat niet helemaal goed was, als je zusje er ook last van heeft. Hopelijk trekt het snel weg!
Tsja, tips tegen buikpijn heb ik niet echt geloof ik. Ben je ook misselijk? Bij mij helpt (een klein beetje) cola altijd erg goed tegen misselijkheid. Misschien dat dat ook bij buikpijn helpt?
En anders even lekker onder de douche gaan staan of in bad gaan. Warme kruik erop kan misschien ook wel helpen. En warm drinken, thee bijvoorbeeld. En het belangrijkste (dat merk ik bij mezelf nu ook): afleiding! Vanochtend deed ik niet zo veel en toen dacht ik alleen maar: "Au, au, au, au!" En nu, tijdens het forummen en dergelijke merk ik al veel minder van de pijn omdat ik dan aan andere dingen denk.
Beterschap in ieder geval!

Ben niet super misselijk. Soms een beetje. Ben in ieder geval blij dat ik net wat heb kunnen eten, had ik nog niet veel gedaan vandaag. Zo maar eens lekker warm douchen ja, en dan lekker onder de wol. Moet morgen gewoon werken, dus dan hoop ik wel dat het over is. smile

Bedankt in ieder geval, jij ook beterschap!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 8:43

xxDila schreef:
Sushi schreef:
xxDila schreef:Haha ik ook! Geweldig hoe hij acteert! Laughing
Heb jij ook alle afleveringen gezien van W&G?
Ik weet ook precies uit welke aflevering mijn plaatje is en kan hele stukken naspelen hahaha! clown

Helaas helaasss nog niet alles. Maar ik ben er wel druk mee bezig. Nog niet zo heel lang geleden hiermee "besmet"! Haha Laughing
Heerlijk juist! Nog zoveel voor jou "nieuwe" afleveringen te bekijken! Wat een genot moet dat zijn! Ben je helemaal bij seizoen 1 begonnen? En waar zit je nu ongeveer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 8:43

Auxo schreef:
Ben niet super misselijk. Soms een beetje. Ben in ieder geval blij dat ik net wat heb kunnen eten, had ik nog niet veel gedaan vandaag. Zo maar eens lekker warm douchen ja, en dan lekker onder de wol. Moet morgen gewoon werken, dus dan hoop ik wel dat het over is. smile

Bedankt in ieder geval, jij ook beterschap!

Goedzo! Lekker onder de wol. Slaap maar lekker en knap snel op!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  xxDila vr 19 nov 2010 - 9:26

Sushi schreef:
xxDila schreef:
Sushi schreef:
xxDila schreef:Haha ik ook! Geweldig hoe hij acteert! Laughing
Heb jij ook alle afleveringen gezien van W&G?
Ik weet ook precies uit welke aflevering mijn plaatje is en kan hele stukken naspelen hahaha! clown

Helaas helaasss nog niet alles. Maar ik ben er wel druk mee bezig. Nog niet zo heel lang geleden hiermee "besmet"! Haha Laughing
Heerlijk juist! Nog zoveel voor jou "nieuwe" afleveringen te bekijken! Wat een genot moet dat zijn! Ben je helemaal bij seizoen 1 begonnen? En waar zit je nu ongeveer?

Jup... Ik keek toevallig bij een vriendin gewoon op tv. En ik lag helemaal dubbel. En zij heeft een paar van die dvd-boxen. Ik ben pas bij de derde cd van seizoen 1, haha. Dus ik moet nog heeel heeel veeel! Maar stiekem kijk ik ook wel eens op tv of internet wat verder.. En alles is gewoon hilarisch. Ik heb nog niet één keer gehad dat ik NIET moest lachen. Laughing
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 9:33

Haha heerlijk he!
Ik kan ook zo hard lachen om de bloopers!

Trouwens, ik heb een nieuwe verslaving: How I Met Your Mother.
Als je W&G leuk vindt, dan vind je HIMYM ook leuk! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  xxDila vr 19 nov 2010 - 9:40

Die ken ik al! Ook geweldig Very Happy
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 9:42

Haha I love Barney! Ik moest natuurlijk meteen een HIMYM-onderschrift hebben... Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  xxDila vr 19 nov 2010 - 9:46

Haha, geweldig! Laughing
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 9:49

Haha Barney ook altijd met zijn "legendary!" Hahahah! Of: "SUIT UP!"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 10:07

Oh Sushi, ik leef met je mee... Mad Vreselijk die (verstands)kiezen!

Ik heb nu een jaar geleden mijn beide bovenste verstandskiezen laten trekken en nu begint de tandarts over de onderste. En aangezien de onderste pijnlijker schijnen te zijn, kijk ik er niet bepaald naar uit.. Neutral

Inmiddels al wat verdoving ingenomen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 10:09

Wat bijzonder Youandi, dat bij jou de bovenste er tegelijk uit zijn gegaan. Ik dacht echt altijd dat het eerst links (of rechts) was en dan de andere kant.
Ik heb inmiddels een ietsjepietsje minder pijn gelukkig.
Mijn kaakchirurg zei inderdaad ook dat onder naarder is dan boven. Ik kan het verder niet vergelijken aangezien dit de eerste keer was dat ik een verstandskies liet verwijderen. Ik kan het niet vergelijken denk ik met de gewone kiezen van me die getrokken zijn....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 4:01

Hoe is het nu met je, Sushi? Nog veel last?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 22:48

Hee, wat lief dat je dat vraagt!

Het gaat al een stuk beter maar het is nog steeds gevoelig, maar dat lijkt me niet meer dan normaal.
Ik heb gisteren nog wel een ibuprofennetje ingenomen. Eten rechts gaat nog steeds niet echt lekker dus ik kauw alles links, ook heel irritant, maar dat zal ik nog even moeten doen.
Maar verder gaat het prima eigenlijk! Ik merk dat de pijn minder wordt, dus dat is erg fijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 5:24

Eerst dacht ik ook 'Hoe dit gaat aflopen...', want ik had allemaal verhalen gehoord van dat er nooit aan twee kanten tegelijk getrokken kan/mag worden. Maar mijn tandarts zei dat het kon.. en het ging gelukkig ook goed hoor! Even een dagje vloeibaar gegeten en daarna was het al snel goed.

Maar die onderste twee.. heb ik er liever niet tegelijk uit. Brr!!

Fijn dat het bij jou al minder pijn doet! Een wond in je mond heelt ook vrij snel he.. Dat scheelt!




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 7:48

Sushi schreef:Hee, wat lief dat je dat vraagt!

Het gaat al een stuk beter maar het is nog steeds gevoelig, maar dat lijkt me niet meer dan normaal.
Ik heb gisteren nog wel een ibuprofennetje ingenomen. Eten rechts gaat nog steeds niet echt lekker dus ik kauw alles links, ook heel irritant, maar dat zal ik nog even moeten doen.
Maar verder gaat het prima eigenlijk! Ik merk dat de pijn minder wordt, dus dat is erg fijn!

Fijn om te lezen! Het is inderdaad normaal dat het even gevoelig blijft, maar vervelend is het wel smile Hoop dat je snel weer normaal kan eten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb pijn! (even klagen hoor) Empty Re: Ik heb pijn! (even klagen hoor)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum