Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zelf geboortekaartje maken... tips!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Zelf geboortekaartje maken... tips! Empty Zelf geboortekaartje maken... tips!

Bericht  yes1984 di 31 mei 2011 - 6:09

Hallo dames,

Ik heb een heel leuk geboortekaartje zelf gemaakt. Alleen in de verkeerde volgorde. De kaart was af, en toen keek bij de prijzen: € 2,30 per kaartje exclusief enveloppen. Dat vind ik wel erg veel... Embarassed

Wie van jullie kent een site waar je leuke kaarten zelf kunt maken, voor een betaalbare prijs?
Alvast bedankt!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf geboortekaartje maken... tips! Empty Re: Zelf geboortekaartje maken... tips!

Bericht  Roxy89 di 31 mei 2011 - 6:30

Waarmee heb je het kaartje gemaakt? Als je hem hebt ontworpen met de pc zou je eens op www.drukland.nl kunnen kijken. Daar heb ik zelf ook onze verhuiskaartjes besteld voor een leuke prijs.
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf geboortekaartje maken... tips! Empty Re: Zelf geboortekaartje maken... tips!

Bericht  PapillonRose di 31 mei 2011 - 7:31

Ik heb het kaartje gemaakt bij baby-cards.nl en daar was ik dacht ik 80 euro kwijt voor 44 kaartjes, inclusief roze enveloppen (anders was het nog iets goedkoper geweest met standaardenveloppen).

Ik heb daar een kaartje uit de collectie als basis genomen en aangepast naar mijn wensen. Maar volgens mij kun je ook vanuit een blanco kaartje helemaal zelf je gang gaan als ik het me goed herinner.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf geboortekaartje maken... tips! Empty Re: Zelf geboortekaartje maken... tips!

Bericht  Dolphinne di 31 mei 2011 - 8:46

Ik heb de kaartjes zelf ontworpen (met photoshop) en ze daarna bij een drukker laten afdrukken. Hebben ze bij de copy-shop laten drukken.
Prijs weet ik alleen niet meer :$.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf geboortekaartje maken... tips! Empty Re: Zelf geboortekaartje maken... tips!

Bericht  Petteflet wo 1 jun 2011 - 0:28

Ik heb via Poobies.nl een kaartje ontworpen en zou hier 180 euro voor moeten betalen (incl. enveloppen). Nu heb ik gevraagd bij de drukker of zij dat kaartje kunnen namaken. Ik hoef dan alleen maar een printscreen te maken van het kaartje en zij gaan het dan verder verwerken. Dit scheelt dan de helft! Ik ben overigens uitgegaan van 70 kaartjes.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf geboortekaartje maken... tips! Empty Re: Zelf geboortekaartje maken... tips!

Bericht  yes1984 wo 1 jun 2011 - 1:17

Petteflet schreef:Ik heb via Poobies.nl een kaartje ontworpen en zou hier 180 euro voor moeten betalen (incl. enveloppen). Nu heb ik gevraagd bij de drukker of zij dat kaartje kunnen namaken. Ik hoef dan alleen maar een printscreen te maken van het kaartje en zij gaan het dan verder verwerken. Dit scheelt dan de helft! Ik ben overigens uitgegaan van 70 kaartjes.

Ik heb ook een printscreen opgeslagen.
En wanneer ik deze dan op een andere site invoeg, is hij de klein, en wordt het niet mooi.
Wellicht heeft je drukker daar een foefje voor.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf geboortekaartje maken... tips! Empty Re: Zelf geboortekaartje maken... tips!

Bericht  Petteflet wo 1 jun 2011 - 3:02

yes1984 schreef:
Petteflet schreef:Ik heb via Poobies.nl een kaartje ontworpen en zou hier 180 euro voor moeten betalen (incl. enveloppen). Nu heb ik gevraagd bij de drukker of zij dat kaartje kunnen namaken. Ik hoef dan alleen maar een printscreen te maken van het kaartje en zij gaan het dan verder verwerken. Dit scheelt dan de helft! Ik ben overigens uitgegaan van 70 kaartjes.

Ik heb ook een printscreen opgeslagen.
En wanneer ik deze dan op een andere site invoeg, is hij de klein, en wordt het niet mooi.
Wellicht heeft je drukker daar een foefje voor.

"Mijn" drukker heeft alleen die printscreen nodig om te zien hoe het kaartje eruit ziet en zij gaat hem dan met hun programma helemaal namaken. Hierdoor hoef ik geen ontwerpkosten te betalen, aangezien ik het kaartje al helemaal zelf heb ontworpen.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf geboortekaartje maken... tips! Empty Re: Zelf geboortekaartje maken... tips!

Bericht  yes1984 wo 1 jun 2011 - 3:15

Petteflet schreef:
yes1984 schreef:
Petteflet schreef:Ik heb via Poobies.nl een kaartje ontworpen en zou hier 180 euro voor moeten betalen (incl. enveloppen). Nu heb ik gevraagd bij de drukker of zij dat kaartje kunnen namaken. Ik hoef dan alleen maar een printscreen te maken van het kaartje en zij gaan het dan verder verwerken. Dit scheelt dan de helft! Ik ben overigens uitgegaan van 70 kaartjes.

Ik heb ook een printscreen opgeslagen.
En wanneer ik deze dan op een andere site invoeg, is hij de klein, en wordt het niet mooi.
Wellicht heeft je drukker daar een foefje voor.

"Mijn" drukker heeft alleen die printscreen nodig om te zien hoe het kaartje eruit ziet en zij gaat hem dan met hun programma helemaal namaken. Hierdoor hoef ik geen ontwerpkosten te betalen, aangezien ik het kaartje al helemaal zelf heb ontworpen.

Zo, aardige drukker heb je ;-). Want ik denk dat in het namaken best veel tijd zit. Fijn dat je op deze wijze een betaalbaar kaartje krijgt wat naar de zin is!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf geboortekaartje maken... tips! Empty Re: Zelf geboortekaartje maken... tips!

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 3:51

Is het je al gelukt, Yes1984, met een ander programma? Ik kan zelf namelijk ook wel met photoshop overweg, dus wellicht dat ik je nog ergens mee kan helpen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf geboortekaartje maken... tips! Empty Re: Zelf geboortekaartje maken... tips!

Bericht  yes1984 wo 1 jun 2011 - 3:53

pompidom schreef:Is het je al gelukt, Yes1984, met een ander programma? Ik kan zelf namelijk ook wel met photoshop overweg, dus wellicht dat ik je nog ergens mee kan helpen?

Wat lief van je! Ik zal het weekend ook nog even photoshop trial downloaden.
Denk je dat het gaat lukken met print screens in photoshop?
Mocht het me niet lukken ga ik dat bij je aangeven!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf geboortekaartje maken... tips! Empty Re: Zelf geboortekaartje maken... tips!

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 4:34

yes1984, photoshop is best een moeilijk programma (vind ik). Waarom probeer je het niet in paint? Overigens heb ik het geboortjekaartje van weetjewel gemaakt, in photoshop, maar dat ging niet zonder slag of stoot smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf geboortekaartje maken... tips! Empty Re: Zelf geboortekaartje maken... tips!

Bericht  yes1984 wo 1 jun 2011 - 4:36

pompidom schreef:yes1984, photoshop is best een moeilijk programma (vind ik). Waarom probeer je het niet in paint? Overigens heb ik het geboortjekaartje van weetjewel gemaakt, in photoshop, maar dat ging niet zonder slag of stoot smile

ik heb een certificaat voor photoshop gehaald. Dus heb wel enige ervaring. Heb alleen het programma niet meer thuis. Ik ga wel even stoeien vind dat wel leuk! Al zal het geen gemakkelijke opdracht zijn ;-)
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf geboortekaartje maken... tips! Empty Re: Zelf geboortekaartje maken... tips!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum