Zelf ijs maken
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zelf ijs maken
Ik heb nog een ijsmachine staan. Lijkt me wel leuk om iets voor kerst te doen. Heb van die bakjes van een soort koek met aan de binnenkant chocolade. Kan wel gewoon ijs kopen maar zelf maken is ook erg lekker natuurlijk .
Iemand die hier zelf ijs maakt?
Iemand die hier zelf ijs maakt?
Gast- Gast
Re: Zelf ijs maken
Mijn ijsmachine staat ergens bij mijn ouders denk ik..
Ik maakte vooral sorbetijs, bijv. suikerwater + aardbeien door de staafmixer en erin.. Roomijs heb ik me nooit aan gewaagd haha..
Ik maakte vooral sorbetijs, bijv. suikerwater + aardbeien door de staafmixer en erin.. Roomijs heb ik me nooit aan gewaagd haha..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik doe altijd maar wat
Melk en slagroom, suiker, eitje en smaak (vanille bende, chocola etc) Ik weet niet hoe 't allemaal echt moet eigenlijk..
Melk en slagroom, suiker, eitje en smaak (vanille bende, chocola etc) Ik weet niet hoe 't allemaal echt moet eigenlijk..
Gast- Gast
Zelf ijs maken
Wie doet dit weleens en wat maak je dan?
Ik heb vorige week een ijsmachine gekocht en ik wil hem snel uitproberen
Ik heb vorige week een ijsmachine gekocht en ik wil hem snel uitproberen
Gast- Gast
het lijkt me erg leuk zon ijsmachine, maar ik vraag me af of je hem veel gaat gebruiken en is het ijs echt lekkerder dan in de winkel?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb er eentje gehad en die gebruikte ik weleens ja. Vond het ijs ook lekker! Alleen nu loop ik vast, ik heb het te lang niet gedaan haha! Wil vanavond wel beginnen met ijs maken, anders heb ik niet genoeg tijd. Moet toch voor 6 personen ijs maken.
Gast- Gast
Ik ben jaloers! Ik wil ook heel graag een ijsmachine
Sue- Fluisteraar
- Aantal berichten : 108
Punten : 129
Registratiedatum : 14-08-11
Ik heb de spullen in huis (witte bastardsuiker, slagroom, melk, vanillesuiker en eieren) dus ik ga het komende week eens proberen. Ik begin natuurlijk met het makkelijkste :-)
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Zelf sushi maken
» Zelf sla dressing maken!
» zelf kaassouffle maken
» Zelf shoarmapizza maken
» Zelf zeepketting maken
» Zelf sla dressing maken!
» zelf kaassouffle maken
» Zelf shoarmapizza maken
» Zelf zeepketting maken
Pagina 1 van 1