Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarvoor kun je dit vlees vervangen in iets vegetarisch?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Waarvoor kun je dit vlees vervangen in iets vegetarisch? Empty Waarvoor kun je dit vlees vervangen in iets vegetarisch?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 1:57

Ik zoek ivm een dieet een vegetarische vervanging voor de volgende vleessoorten:
- Bief tartaar
- vis (naar keuze)
- biefstuk
Wie heeft er tips? Ik dacht zelf aan een groentenburger (niet gepaneerd) ter vervanging van de biefstuk, vegetarisch gehakt ter vervanging van bier tartaar (hoewel je dat "los" moet eten en niet ergens doorheen doen, misschien niet zo lekker dan) en voor vis dan maar een andere soort vleesvervanger, tofu ofzo? maar dat is volgens mij ook niet lekker om zo los te eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarvoor kun je dit vlees vervangen in iets vegetarisch? Empty Re: Waarvoor kun je dit vlees vervangen in iets vegetarisch?

Bericht  Zininzon di 31 mei 2011 - 3:10

Waarom moet het perse een vervanger zijn van de dingen die je noemt? Zijn het bepaalde gerechten?

Je kunt ook eens helemaal vegetarisch koken, dat is soms zelfs nog makkelijker dan iets willen vervangen.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarvoor kun je dit vlees vervangen in iets vegetarisch? Empty Re: Waarvoor kun je dit vlees vervangen in iets vegetarisch?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:18

Ja, het gaat om het ziekenhuisdieet wat ik wil gaan proberen. Ik eet altijd vegetarisch, dus moet die dingen even voor iets anders vervangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarvoor kun je dit vlees vervangen in iets vegetarisch? Empty Re: Waarvoor kun je dit vlees vervangen in iets vegetarisch?

Bericht  Zininzon di 31 mei 2011 - 4:20

Gewoon iets nemen met weinig calorieën Wink
Dus misschien wat meer groente, of eens een ei (als dat binnen het dieet past)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarvoor kun je dit vlees vervangen in iets vegetarisch? Empty Re: Waarvoor kun je dit vlees vervangen in iets vegetarisch?

Bericht  Melis_je di 31 mei 2011 - 20:04

De bieftartaar vervangen door sojabonen in ketjap? Sojabonen een nacht laten weken, een half uurtje koken, afgieten en bakken met ketjap en scherpe kruiden. Ook heel lekker door de stampot.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarvoor kun je dit vlees vervangen in iets vegetarisch? Empty Re: Waarvoor kun je dit vlees vervangen in iets vegetarisch?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum