Waarvoor kun je dit vlees vervangen in iets vegetarisch?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waarvoor kun je dit vlees vervangen in iets vegetarisch?
Ik zoek ivm een dieet een vegetarische vervanging voor de volgende vleessoorten:
- Bief tartaar
- vis (naar keuze)
- biefstuk
Wie heeft er tips? Ik dacht zelf aan een groentenburger (niet gepaneerd) ter vervanging van de biefstuk, vegetarisch gehakt ter vervanging van bier tartaar (hoewel je dat "los" moet eten en niet ergens doorheen doen, misschien niet zo lekker dan) en voor vis dan maar een andere soort vleesvervanger, tofu ofzo? maar dat is volgens mij ook niet lekker om zo los te eten.
- Bief tartaar
- vis (naar keuze)
- biefstuk
Wie heeft er tips? Ik dacht zelf aan een groentenburger (niet gepaneerd) ter vervanging van de biefstuk, vegetarisch gehakt ter vervanging van bier tartaar (hoewel je dat "los" moet eten en niet ergens doorheen doen, misschien niet zo lekker dan) en voor vis dan maar een andere soort vleesvervanger, tofu ofzo? maar dat is volgens mij ook niet lekker om zo los te eten.
Gast- Gast
Re: Waarvoor kun je dit vlees vervangen in iets vegetarisch?
Waarom moet het perse een vervanger zijn van de dingen die je noemt? Zijn het bepaalde gerechten?
Je kunt ook eens helemaal vegetarisch koken, dat is soms zelfs nog makkelijker dan iets willen vervangen.
Je kunt ook eens helemaal vegetarisch koken, dat is soms zelfs nog makkelijker dan iets willen vervangen.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, het gaat om het ziekenhuisdieet wat ik wil gaan proberen. Ik eet altijd vegetarisch, dus moet die dingen even voor iets anders vervangen.
Gast- Gast
Gewoon iets nemen met weinig calorieën
Dus misschien wat meer groente, of eens een ei (als dat binnen het dieet past)
Dus misschien wat meer groente, of eens een ei (als dat binnen het dieet past)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
De bieftartaar vervangen door sojabonen in ketjap? Sojabonen een nacht laten weken, een half uurtje koken, afgieten en bakken met ketjap en scherpe kruiden. Ook heel lekker door de stampot.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Koolhydraatarm en vegetarisch eten
» Vegetarisch
» Wraps (vegetarisch)
» Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is
» Koolhydraatarm en vegetarisch eten
» Vegetarisch