Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is

+4
sonly
Minx
Gizmo
Sarah1985
8 plaatsers

Ga naar beneden

Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is Empty Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is

Bericht  Sarah1985 wo 20 apr 2011 - 7:23

Ik moet zaterdag voor 6 mensen koken en wil een penne schotel maken, de vlees variant is heel simpel. Maar hoe moet ik een vegetarisch variant maken, ik kom niet verder dan penne ui/champion/tomaat. Iemand nog lekkere ideeen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is Empty Re: Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 7:46

Gewoon dat wat je zegt. Of met wat meer groenten er bij (courgette is lekker). En wat kaas. Of vegetarische gehaktballetjes. Of vegetarisch gehakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is Empty Re: Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is

Bericht  Sarah1985 wo 20 apr 2011 - 8:27

is het niet te kaal dan?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is Empty Re: Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is

Bericht  Gizmo wo 20 apr 2011 - 8:48

Genoeg vegetarische recepten met penne: http://www.ah.nl/recepten/zoek?rq=penne+vegetarisch Very Happy
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is Empty Re: Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is

Bericht  Minx wo 20 apr 2011 - 10:36

Wat extra groenten idd of je kan ook vegetarisch gehakt halen. Maar net wat je wil. Vegetarisch is voor je gevoel wat kaler omdat het vlees ontbreekt maar je merkt er verder weinig van.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is Empty Re: Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is

Bericht  sonly do 21 apr 2011 - 10:14

Ik heb dinsdag bij iemand penne gegeten met een sausje met vegetarisch gehakt. Je proeft echt bijna geen verschil met gewoon gehakt. Dan heb je ook nog een beetje vleesstructuur.

Of idd gewoon met lekker veel groente!
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is Empty Re: Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is

Bericht  ekjir@M wo 4 mei 2011 - 6:17

Fusili met 4 soorten kaas

Fusili koken en een courgette en rode paprika bakken in de koekenpan. De monchou, tuinkruidenkaas en dana blue in stukjes snijden.

Als de fusili en de courgette en paprika gaar zijn alles in een ovenschaal doen met een zakje geraspte kaas en paneermeel erover en dan in de over op 200 graden tot de geraspte kaas goudbruin is.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is Empty Re: Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is

Bericht  blondje1313 wo 4 mei 2011 - 18:41

Als ik vegetarisch gehakt door de pastasaus doe is dat vooral voor mijn man (die wel vlees eet), voor mij als vegetariër hoeft dat echt niet, zo er liever extra groenten in doen (vind ik veel lekkerder smaken), maar daar houdt mijn man weer niet zo van.
Ik denk dat er redelijk wat vegetariërs zijn die niet persé een vleesvervanger (als in nepvlees) in hun eten hoeven te hebben.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is Empty Re: Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is

Bericht  Lavendel ma 9 mei 2011 - 1:14

Ik ben dan wel geen vegetarier maar eet heel weinig vlees. Het interesseert me echt niet wanneer er geen vlees in een gerecht zit. Dus voor een vegetarier hoef je volgens mij echt geen vleesvervanger te hebben. Ik weet niet wat je uiteindelijk gemaakt hebt maar cashewnootjes zijn ook erg lekker door pasta ( vooral icm groene pesto)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is Empty Re: Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is

Bericht  Sterre ma 9 mei 2011 - 1:33

Ik maak soms vegetarische pasta met aubergine, ui, knoflook, olijven, tomatensaus en een bolletje mozzarella er door. Vult ontzettend en is heerlijk!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is Empty Re: Help wat te koken voor iemand die vegetarisch is

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum