Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oud en Nieuw

+64
Qiara
bolus26
VeryCherry
Inge
Joli86
Dikkie Dik
Parisienne
Caroow
Frappuccino
Japie
Amber-
Petteflet
pinklady85
Zonnetje
SoezieQ
tess05
Verona
studiebol
Chloe
Ploen
Flippin' Bitch
Silva
minoessepoes
Cherique
Rouxxxe
Sterre
Oasis
Lotus
Winegum
Toet
Eris
Fayebella
Sarah1985
iloverocknroll1984
_DoI
Monnie
Snoes
mzcharlotte
lente
Blond
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Rovine
Cow
Bliss
Makamba
momo
BJA
silly-one
_Inge_
InweCulnamo
Zora
Try
patjuhhh
Roze Roos
Aziraphale
Arwyn
Jeanette
Bosjesvrouw
nina
Zwoesj
Nouska
Suus
me-girl
68 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Lotus zo 12 dec 2010 - 20:25

Ik ben dan nog op wintersport. Denk niet dat ik er iets aan ga doen. Vroeg naar bed waarschijnlijk. Ik zal het nieuwe jaar wel weer slapend ingaan.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 20:32

Ik heb werkelijk nog geen idee! Misschien maar gewoon weer naar mijn moeder ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Oasis zo 12 dec 2010 - 20:34

Ik vind kerst veel fijner en leuker dan Nieuwjaar, dus daar heb ik nog niet over nagedacht. Maar ik gok dat mijn vriend en ik het samen doorbrengen in ons huisje (waar we dan net een kleine week wonen), misschien dat er nog wat vrienden langskomen. Ik zie het wel! smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Sterre zo 12 dec 2010 - 21:30

Er komen wat vrienden bij ons thuis eten en borrelen. Daarna gaan we naar een feestje in de stad van een vriend, die met een groep vrienden in een werfkelder elk jaar een feest geven. Gewoon lekker in mijn eigen stad vieren dit jaar, dat vind ik wel fijn!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:15

Samen met mijn vriend, bij ons thuis, of bij vrienden, tot een uur of één (denk met een stuk of 15 mensen ofzo), samen eten, misschien wat bordspellen doen, lekkere hapjes maken, vuurwerk aansteken, cabaret kijken, alles door elkaar heen Very Happy En dan na enen gaan we naar een feestje in de stad, nog even lekker dansen bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:24

Ik blijf lekker thuis met m'n 2 mannen. Ik heb echt een hekel aan oud & nieuw

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Snoes ma 13 dec 2010 - 9:41

Wij moeten ook nog even kijken hoe we dat met onze kitten doen. Ik weet niet hoe ze zal reageren op vuurwerk e.d. Sowieso zullen we wel muziek aanzetten, of de tv, en dan maar hopen dat ze niet bang wordt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Rouxxxe ma 13 dec 2010 - 10:21

Ik vier het iig samen met m'n vriend, of bij vrienden van hem of we gaan naar mijn familie.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Cherique ma 13 dec 2010 - 10:24

Wij gaan naar Brabant. Ik moet de feestdagen goed indelen, want dat heb je met gescheiden ouders. Mn beste vriendinnetje woont er ook, dus dat gaat wel wat worden denk ik zo!
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 10:25

Nog geen idee, waarschijnlijk zijn we gewoon met z'n vieren thuis of bij mijn ouders hier om de hoek ? De andere ochtend moet ik om 07.00 werken dus laat zal het niet worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 22:25

Wij gaan altijd naar mijn tante toe. (paps, mams, ik, mijn vriend, zusje en haar vriend) en dan gaan we daar eten. Na het eten doen we cadeaus (wij doen niks met sinterklaas of kerst maar wij doen dat op oudjaarsavond) de ene keer doen we gewoon cadeaus voor iedereen of voor 1 persoon, dan weer surprise. Dit jaar hebben we 1 persoon getrokken waar we cadeaus voor kopen en daarna gaan we nog dobbelen. Dat gaat dus een gezellig avondje worden smile Meestal gaan mijn vriend en ik ook nog op stap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  minoessepoes ma 13 dec 2010 - 23:11

We krijgen allemaal vrienden over de vloer, dan ga ik samen met een vriend (die kok is) allemaal hapjes maken of iets dergelijks en dan met zijn alle eten. Dan zal er wel genoeg alcohol vloeien, we hebben hier nog een gruwelijk dure fles champagne liggen(cadeautje, maar wanneer drink je nou zoiets op???), dus die gaat om twaalf uur open. Een andere vriend van ons heeft gezegd voor het vuurwerk te zorgen en daarna gaan we Amsterdam in, welke kroeg we uiteindelijk zullen belanden weet ik nog niet!

Nieuwjaarsdag schrijf ik nu al af, ik verwacht dan met een kater in bed te liggen Embarassed
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Silva ma 13 dec 2010 - 23:39

Mijn vriend houdt gigantisch veel van vuurwerk, dus hij gaat met een stel vrienden vuurwerk afsteken, en een oude droger en magnetron opblazen haha. Vind ie geweldig Wink Bij die laatste twee wil ik ook wel bij zijn hihi.
Verder ga ik denk ik met mijn moeder en misschien ook wel bij mijn schoonmoeder oliebollen en appelflappen bakken en verder ga ik denk ik de avond een beetje af en aan met mn vriend mee vuurwerk afsteken, en dan weer 's langs een vriendin etc.
Verder na 12 uur hebben we een afterparty bij vrienden, super gezellig met een hele hoop mensen Very Happy
Jeeej! Ik heb dr zin in smile
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Flippin' Bitch di 14 dec 2010 - 0:03

We vieren het meestal met een groep vrienden. Misschien dat we naar DH gaan, bij vrienden thuis. We hebben nog niet concreet iets afgesproken.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Ploen di 14 dec 2010 - 0:21

-


Laatst aangepast door Ploen op ma 17 jan 2011 - 3:04; in totaal 1 keer bewerkt
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 2:00

Ik heb geen idee wat ik ga doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Chloe di 14 dec 2010 - 3:01

Ik ga dit jaar voor het eerst niet naar familie. Dit keer met een groep vrienden bij iemand thuis afgesproken, maar wat we precies gaan doen, daar zijn we nog niet uit.
Chloe
Chloe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 42
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  studiebol di 14 dec 2010 - 3:14

Er komen vrienden bij ons thuis denk dat we met een man of 15 zijn dus een gezellig groepje!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Verona di 14 dec 2010 - 3:14

Ik blijf thuis bij mijn ouders. Dit is het laatste keer oud & nieuw vieren als ik nog thuis woon en dan vind ik het wel toepasselijk om thuis te blijven. Er komen hier kennissen en familie en ik zorg voor al het eten. Mijn vriend heeft nachtdienst dus die is er helaas niet bij. Heb wel nu al zin in vuurwerk afsteken, i love it! Nieuwjaarsdag ga ik lekker uitslapen en daarna zie ik wel verder....
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  tess05 di 14 dec 2010 - 4:10

Ik vier het lekker thuis met mijn kinderen, eerst gaan we gourmetten en daarna gaan we bingo spelen heb de prijsjes al in huis. De 2 jongste zijn er nog te klein voor dus die gaan gewoon optijd naar bed.
tess05
tess05
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  SoezieQ di 14 dec 2010 - 9:54

Ik moet met Oud en Nieuw wel werken, op Oudjaarsdag vanaf 12:00 tot ongeveer 22:00, dan ga ik naar vrienden in Amersfoort waar we het met een groepje vieren.
Daar blijven mijn vriend en ik ook slapen (eigenlijk blijft iedereen slapen die daar komt) en de volgende dag moet ik weer om 15:00 werken. Daar zie ik wel tegen op Embarassed

We hebben voor iets van 500 euro aan (illegaal) vuurwerk, dus daar zal ik vast wel een tijdje mee bezig zijn Wink
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Nijkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 10:05

Wederom vier ik oudjaarsavond met mijn moeder en haar vriend. Dit jaar vier ik het in mijn oude dorp i.p.v. in mijn woning. Ik blijf ook slapen, want de volgende dag moet ik naar familie en aangezien deze allemaal in het dorp wonen, is het wel zo makkelijk om te blijven slapen in de nacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 10:27

Mijn vriendin + haar vriend en nog een ander stel hebben de 2 suite's in het Van der Valk Hotel gehuurd. Is een heel mooi hotel, net nieuw.
Wij vieren oud&nieuw daar, met een groep van ongeveer 10. Heb je prachtig uitzicht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 10:30

wolletjes schreef:Dit jaar gaan we naar een vriendin van ons toe, waar vermoedelijk nog wel meer mensen aanwezig zullen zijn.
Wat de invulling zal worden, geen idee. Iig lekker eten/kletsen. Zij gaan daarna nog de stad in, als ze kaarten kunnen krijgen, maar wij gaan dan lekker naar huis toe met de fiets.

@ Bliss, het is in DH, dus je bent van harte welkom om ook te komen!


Overigens hebben wij ook een kitten waarvan we niet weten hoe ze zal reageren, maar we zetten ze in de woonkamer met de muziek vrij hard en enkele lampen aan. Daarnaast wat bachbloesem-spul en dan komt 't vanzelf wel goed!

Aaaaw ik zou de muziek dan juist niet vrij hard zetten. Heb je die harde muziek en ook nog knallen. Dat lijkt mij persoonlijk geen goed idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Zonnetje di 14 dec 2010 - 10:40

Ik ga in ieder geval met mijn vriend naar wat vrienden van hem toe. Ik weet nog niet of we daar blijven of dat we het dorp in gaan, maar het wordt in ieder geval wel gezellig met wat lekkere hapjes, champagne, vuurwerk etc.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en Nieuw - Pagina 3 Empty Re: Oud en Nieuw

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum