Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oud & Nieuw

+3
Rovine
Polly
Atelier Madame
7 plaatsers

Ga naar beneden

Oud & Nieuw Empty Oud & Nieuw

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 11:13

Aangezien ik deze zomer niet op vakantie ga, wil ik rond kerst en oud en nieuw iets speciaals doen. Ik ben al wezen zoeken, maar de plekken waar ik wil zijn met O&N wil iedereen zijn en dat kost zoveel geld dat ik de droom al bijna heb laten varen ergens buiten Nederland te zijn met O&N.

Hebben jullie nog tips? Zelf had ik Paris en NY in gedachten. Maar wie niet, haha. En ik ga echt geen 3000 dollar neertellen voor een week. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oud & Nieuw Empty Re: Oud & Nieuw

Bericht  Atelier Madame za 9 jul 2011 - 12:28

Londen? Ben Ik ongeveer 3 jaar geleden geweest met de jaarwisseling. Was mooi met vuurwerk, apart sfeertje in de stad.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud & Nieuw Empty Re: Oud & Nieuw

Bericht  Polly zo 10 jul 2011 - 21:09

Ik ben een paar jaar geleden met Oud & Nieuw in Parijs geweest, en dat was oersaai. Je kunt vrijwel geen kroeg in, want overal moet je kaarten reserveren à 50 euro of zo. Er was geen vuurwerk, alleen een paar sneue lichtjes op de Eiffeltoren. Londen lijkt me veel leuker!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud & Nieuw Empty Re: Oud & Nieuw

Bericht  Rovine zo 10 jul 2011 - 21:14

Ik ben vorig jaar naar Engeland geweest, op bezoek bij vrienden. Om 12 uur stonden we bij de WC's van de tienerdisco. laughcry

Maar wel een geweldige nacht gehad, al was het maar vanwege die zatte Britten. Weinig vuurwerk gezien, maar zo in het buitenland is de jaarwisseling sowieso wel speciaal.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud & Nieuw Empty Re: Oud & Nieuw

Bericht  Polly zo 10 jul 2011 - 21:16

Ik ben dit jaar trouwens met Oud & Nieuw in Spanje geweest. We zaten in de bergen in het zuiden en het was hartstikke gezellig. Toen we de tv aan wilden zetten om af te tellen met de druiven, was er een probleem met de satelliet. We hoorden na een tijdje het vuurwerk buiten en hebben toen maar besloten om het een uur later te vieren, samen met Londen en Portugal.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud & Nieuw Empty Re: Oud & Nieuw

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 21:43

Ik ben met oud en nieuw op de Malediven geweest (hoefde ik niet zelf te betalen haha, was met mijn ouders mee :P ) Heb oud en nieuw op de Dominicaanse republiek gevierd (same story als hierboven). En ben met oud en nieuw op Curacao geweest (2009/2010 samen met mijn vriend, we waren er toen 4 weken voor 1500 euro inclusief ticket Very Happy )

Verder ben ik een keer tussen kerst en oud en nieuw in Londen geweest maar dat is echt helemaal niets voor mij. Het was overal zo druk, je kon niet eens normaal lopen op straat, overal stonden rijen voor winkels etc. Plus dat het net dat jaar ontzettend koud was en we om het uur ergens binnen moesten gaan zitten om warm te worden.

Stedentrip met oud en nieuw is dus niet voor mij weggelegd :P

Twee meiden uit mijn klas zijn naar Stockholm geweest met oud en nieuw en hebben echt een hele leuke tijd gehad en leuke verhalen. Misschien is dat iets? (Met ryanair naar Stockholm skavska en dan met de bus naar Stockholm). Hotel Colonial is een schattig hotelletje in het centrum en niet duur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oud & Nieuw Empty Re: Oud & Nieuw

Bericht  Sterre zo 10 jul 2011 - 22:02

Polly schreef:Ik ben een paar jaar geleden met Oud & Nieuw in Parijs geweest, en dat was oersaai. Je kunt vrijwel geen kroeg in, want overal moet je kaarten reserveren à 50 euro of zo. Er was geen vuurwerk, alleen een paar sneue lichtjes op de Eiffeltoren. Londen lijkt me veel leuker!

+1, haha! We stonden toen bij de Sacre Coeur waar je een uitzicht had over de hele stad. Wel gezellig, het stond daar helemaal vol met toeristen die champagne en sterretjes bij zich hadden, net als wij. De jaarwisseling zelf was alleen een deceptie, 3 vuurpijlen boven de hele stad en de Eifeltoren deed wat 'ie elk uur doet; knipperende lampjes. Joechei!


Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud & Nieuw Empty Re: Oud & Nieuw

Bericht  Sterre zo 10 jul 2011 - 22:03

Berlijn schijnt trouwens wel heel leuk te zijn, net als Londen inderdaad.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud & Nieuw Empty Re: Oud & Nieuw

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 22:32

Ik wil heel misschien naar Kuala Lumpur met O&N dit jaar maar dat hangt een beetje van de ticketprijzen af en hoe mijn leven er dan uitziet dus ik doe nog niets met die gedachte. Ik weet wel dat wij bizar veel vuurwerk zelf afsteken hier in NL en dat dat in het buitenland niet gebeurd. In Londen bv word wel op een centraal punt vuurwerk afgestoken dus als je dat wilt zien moet je je daar even in verdiepen waar je dan heen moet enzo. NYC zou ik sowieso niet kiezen. Veels te druk en veels te koud.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oud & Nieuw Empty Re: Oud & Nieuw

Bericht  Zonnetje ma 11 jul 2011 - 8:53

Sterre schreef:Berlijn schijnt trouwens wel heel leuk te zijn, net als Londen inderdaad.

Ik ben een keer in Berlijn geweest met oud op nieuw en dat was echt heel leuk. We stonden vlakbij de Brandenburger Tor en er speelden daar allemaal bandjes. Er was echt een goede sfeer.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud & Nieuw Empty Re: Oud & Nieuw

Bericht  Zora ma 11 jul 2011 - 9:01

Aahwww dat klinkt echt leuk Sterre!

Ik ben twee jaar geleden met O&N in Zweden geweest. Men, dat was saai. Om 12u oorverdovend uurwerk van 5 minuten wat wel erg pretty was... en daarna was het de rest vd nacht doodstil Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud & Nieuw Empty Re: Oud & Nieuw

Bericht  Sjaantje ma 11 jul 2011 - 9:08

Zusje schreef:Ik wil heel misschien naar Kuala Lumpur met O&N dit jaar maar dat hangt een beetje van de ticketprijzen af en hoe mijn leven er dan uitziet dus ik doe nog niets met die gedachte. Ik weet wel dat wij bizar veel vuurwerk zelf afsteken hier in NL en dat dat in het buitenland niet gebeurd. In Londen bv word wel op een centraal punt vuurwerk afgestoken dus als je dat wilt zien moet je je daar even in verdiepen waar je dan heen moet enzo. NYC zou ik sowieso niet kiezen. Veels te druk en veels te koud.

Was dat niet op Trafalgar Square?? Of vergis ik me? Ik ben 8 jaar geleden in Londen geweest met Oud en Nieuw maar we zaten in een hotel erg ver van het centrum af (verkeerde boeking, dus omgeboekt naar een luxer hotel Very Happy ) en ons werd al geadviseerd niet naar het vuurwerk te gaan omdat er geen taxi's terug te krijgen zouden zijn.
Ik vond Oud en Nieuw in Londen dus niet echt geweldig! Misschien juist wel omdat ik zo gewend ben om te genieten van alle vuurwerk in NL (hoewel dat van mij eigenlijk ook wel wat minder mag hoor) maar om 00.05 hadden ik en *** op de hotelkamer echt zoiets van 'ehm tja, zullen we maar gaan slapen?'
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud & Nieuw Empty Re: Oud & Nieuw

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum