Oud en Nieuw
+64
Qiara
bolus26
VeryCherry
Inge
Joli86
Dikkie Dik
Parisienne
Caroow
Frappuccino
Japie
Amber-
Petteflet
pinklady85
Zonnetje
SoezieQ
tess05
Verona
studiebol
Chloe
Ploen
Flippin' Bitch
Silva
minoessepoes
Cherique
Rouxxxe
Sterre
Oasis
Lotus
Winegum
Toet
Eris
Fayebella
Sarah1985
iloverocknroll1984
_DoI
Monnie
Snoes
mzcharlotte
lente
Blond
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Rovine
Cow
Bliss
Makamba
momo
BJA
silly-one
_Inge_
InweCulnamo
Zora
Try
patjuhhh
Roze Roos
Aziraphale
Arwyn
Jeanette
Bosjesvrouw
nina
Zwoesj
Nouska
Suus
me-girl
68 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Oud en Nieuw
Ik ben bij mijn ouders Mijn vriend is met vrienden ergens in een hotel van een familielid van een vriend ofzo
Gast- Gast
Wij gaan lekker naar de kroeg, heel de avond eten en drinken voor €30. Kind aanhuis daar dus eigenlijk vier ik het thuis
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Wij vliegen naar Engeland, waar we slapen bij vrienden. Zo ontwijken we een beetje het gezeur van iedereen die overal heenwil en wij hebben een speciaal iets. Of het nou de lokale pub wordt of een hip feest (misschien gaan we naar Blackpool), speciaal is het toch wel!
Voor mij wordt het ook de 1e keer vliegen.
Voor mij wordt het ook de 1e keer vliegen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vier het samen met mijn beste vriendin in Londen We gaan er n weekje heen en lekker shoppen enzo
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Geen idee nog! ik moet in ieder geval werken tot 23.00
Weet niet wat mijn man wil gaan doen, dan sluit ik me daarna daar wel bij aan
Vervolgens denk ik dat we niet al te laat in bed liggen, want om 6.00 gaat de wekker weer, voor een dagje werken!
Weet niet wat mijn man wil gaan doen, dan sluit ik me daarna daar wel bij aan
Vervolgens denk ik dat we niet al te laat in bed liggen, want om 6.00 gaat de wekker weer, voor een dagje werken!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Werken tot 23.00 uur en daarna gewoon naar huis om bij man en kind te zijn en eventueel anderen die nog willen komen.
Gast- Gast
Mijn beste vriendinnetje heeft een appartement gekocht, dus daar gaan we het vieren met nog een stel vrienden. Een een paar flessen campagne natuurlijk
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou moeten werken van 7:00 tot ongeveer 17:00, maar dat is niet meer nodig.
Verder ga ik 's avonds eten met de familie van mijn vriend, daar het nieuwe jaar inluiden en vuurwerk kijken. Ze wonen buitenaf ( boerderij ) en je kan het vuurwerk vanuit de stad dan heel mooi overzien. Daarna lekker naar huis en slapen, ik ga niet stappen dit jaar.
Tenminste, zo denk ik er nu over. Dat kan eventueel nog veranderen, maar dan wordt het wel het café en ga ik niet tot in de vroege ochtend door met feesten en drinken zoals ik jaren heb gedaan.
Verder ga ik 's avonds eten met de familie van mijn vriend, daar het nieuwe jaar inluiden en vuurwerk kijken. Ze wonen buitenaf ( boerderij ) en je kan het vuurwerk vanuit de stad dan heel mooi overzien. Daarna lekker naar huis en slapen, ik ga niet stappen dit jaar.
Tenminste, zo denk ik er nu over. Dat kan eventueel nog veranderen, maar dan wordt het wel het café en ga ik niet tot in de vroege ochtend door met feesten en drinken zoals ik jaren heb gedaan.
Gast- Gast
Ik weet het nog niet.. Mn vriendinnen hebben allemaal een relatie (op één na, maar die is nu ook flink aan het daten) en die gaan allemaal met stelletjes zitten enzo! Kan wel met een collega en een vriendin van haar mee naar Amsterdam of ik ga het bij mn ouders vieren en bij mij thuis vuurwerk kijken (heb mooi uitzicht). Weet het nog niet, denk er nog ff over na. Ga met kerst ook al stappen en ben dit weekend en vorig weekend ook al geweest. Mn geldvoorraad is ook niet oneindig helaas
Gast- Gast
Gezellig met vrienden bij elkaar. Doen we ieder jaar, en steeds bij iemand anders. Misschien 's nachts nog naar een feestje op dorp, maar dat zien we dan altijd wel, als het gezellig is blijven we lekker zitten ;-)
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben gewoon lekker thuis. Lekker eten, hapjes 's avonds en tv/film kijken of een spel doen of zo. Om 00:00 de straat op om vuurwerk te kijken en mensen hier in de buurt nieuwjaar te wensen. Meestal gaan we dan nog even naar mijn tante waar meer mensen van de familie zijn. Daar blijven we even hangen en dan niet al te laat naar huis en lekker slapen.
Ik ga eigenlijk nooit meer uit met Oud & Nieuw, heb dat jaren gedaan maar heb daar nu geen zin meer in. Ben graag thuis.
Ik ga eigenlijk nooit meer uit met Oud & Nieuw, heb dat jaren gedaan maar heb daar nu geen zin meer in. Ben graag thuis.
Gast- Gast
Mijn grote wens is om O&N warm en gezellig met veel lieve mensen door te brengen. Ik heb alleen geen familie met wie ik het kan doorbrengen. Iemand een tip/suggestie?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Wij vieren het met onze vriendengroep. In totaal zijn we dit jaar met 22 geloof ik. We hebben een zaaltje gehuurd, de traiteur komt langs en dan maken we er met al onze vrienden een geweldige avond/nacht van.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Heb eigenlijk nog geen idee waar we het gaan vieren. Meestal gaan we oudjaarsdag overdag met vriendinnen oliebollen en kniepertjes bakken, de mannen gaan dan carbit schieten. (lekker oubollig, haha, wel gezellig!) Moet nieuwjaarsdag wel werken, 6.45u, vroeg op dus!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Wij vieren het dit jaar in Nederland. Ik blijf tot een uur of 1 bij mijn ouders, daarna gaan we met vrienden op stap.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
me-girl schreef:Laat ik bij mij zelf beginnen..
Dit jaar vier ik het bij mijn ouders samen met mijn vriend..
Afgelopen jaar bij mijn vriend gevierd, en zo wisselen we het elk jaar af!
hier het zelfde!
Gast- Gast
Ik ga met een groepje vrienden van m'n studietijd in Berkeley oud & nieuw vieren in Brussel dit jaar. Vorig jaar hebben we dat voor het eerst gedaan in München (met een iets andere samenstelling van de groep, dat wel) en dat beviel goed, dus dit jaar Brussel
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Dit jaar gaan we naar een vriendin van ons toe, waar vermoedelijk nog wel meer mensen aanwezig zullen zijn.
Wat de invulling zal worden, geen idee. Iig lekker eten/kletsen. Zij gaan daarna nog de stad in, als ze kaarten kunnen krijgen, maar wij gaan dan lekker naar huis toe met de fiets.
@ Bliss, het is in DH, dus je bent van harte welkom om ook te komen!
Overigens hebben wij ook een kitten waarvan we niet weten hoe ze zal reageren, maar we zetten ze in de woonkamer met de muziek vrij hard en enkele lampen aan. Daarnaast wat bachbloesem-spul en dan komt 't vanzelf wel goed!
Wat de invulling zal worden, geen idee. Iig lekker eten/kletsen. Zij gaan daarna nog de stad in, als ze kaarten kunnen krijgen, maar wij gaan dan lekker naar huis toe met de fiets.
@ Bliss, het is in DH, dus je bent van harte welkom om ook te komen!
Overigens hebben wij ook een kitten waarvan we niet weten hoe ze zal reageren, maar we zetten ze in de woonkamer met de muziek vrij hard en enkele lampen aan. Daarnaast wat bachbloesem-spul en dan komt 't vanzelf wel goed!
Gast- Gast
overdag gaan we altijd naar carbid schieten. En savonds zitten we bij een hele groep groot vuur buiten. En dan gaan we met zijn allen naar de sporthal waar een feest is
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Wij zitten tot 23.00 bij vrienden thuis, lekker bijkletsen met hapjes. Daarna gaan we naar het centrum om nieuwjaar te vieren in de kroeg.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Het ligt nog niet vast maar waarschijnlijk wordt het of bij mijn ouders met de familie. Of bij een vriendin thuis.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik weet het nog niet, voorheen bleef ik altijd tot 00:30 thuis en daarna gingen we met onze hele vriendengroep met een bus ergens heen om te stappen.
Vorig jaar ben ik voor het eerst voor 12 uur al thuis weggegaan, omdat ik ieder jaar vervoer mote regelen naar mijn vriend en dit nogal lastig is na 12 uur.
Alleen ik ben bang voor vuurwerk En aangezien onze groep uit 30 met oud&nieuw zeer puberale jongens bestaat lijkt me het niet zo'n goed idee dat dit jaar weer te doen.
Ik denk er dus nog even overna, ga sowieso stappen.
Vorig jaar ben ik voor het eerst voor 12 uur al thuis weggegaan, omdat ik ieder jaar vervoer mote regelen naar mijn vriend en dit nogal lastig is na 12 uur.
Alleen ik ben bang voor vuurwerk En aangezien onze groep uit 30 met oud&nieuw zeer puberale jongens bestaat lijkt me het niet zo'n goed idee dat dit jaar weer te doen.
Ik denk er dus nog even overna, ga sowieso stappen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Volgens mij ben ik 1 van de enige die niks aan O&N doet? Ik heb er echt helemaal niks mee.. Het liefste ga ik ook gewoon vroeg naar bed
Ik moet die avond werken tot half 7, daarna naar huis en ik denk dat ik lekker niks ga doen met mijn vriend en de katten. Misschien dat er nog iets last minute gaat gebeuren, maar ik denk het niet.
Ik moet die avond werken tot half 7, daarna naar huis en ik denk dat ik lekker niks ga doen met mijn vriend en de katten. Misschien dat er nog iets last minute gaat gebeuren, maar ik denk het niet.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Nieuw fototopic!
» Oud & Nieuw
» ik ben nieuw!
» Oud en nieuw fototopic
» Nieuw fototopic!