Oud en Nieuw
+64
Qiara
bolus26
VeryCherry
Inge
Joli86
Dikkie Dik
Parisienne
Caroow
Frappuccino
Japie
Amber-
Petteflet
pinklady85
Zonnetje
SoezieQ
tess05
Verona
studiebol
Chloe
Ploen
Flippin' Bitch
Silva
minoessepoes
Cherique
Rouxxxe
Sterre
Oasis
Lotus
Winegum
Toet
Eris
Fayebella
Sarah1985
iloverocknroll1984
_DoI
Monnie
Snoes
mzcharlotte
lente
Blond
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Rovine
Cow
Bliss
Makamba
momo
BJA
silly-one
_Inge_
InweCulnamo
Zora
Try
patjuhhh
Roze Roos
Aziraphale
Arwyn
Jeanette
Bosjesvrouw
nina
Zwoesj
Nouska
Suus
me-girl
68 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Oud en Nieuw
Wij gaan rond 20.00 uur naar vrienden, om onder t genot van een hapje en 'ik ben bang heel veel' drankjes een dobbelspel te doen met cadeautjes. om 00.00 naar buiten, vuurwerk kijken, en ik denk daarna denk ik lekker stappen...
Oh en onze hond gaat 'logeren' bij mijn zus, zij blijven thuis.
Oh en onze hond gaat 'logeren' bij mijn zus, zij blijven thuis.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Mijn plannen zijn ondertussen: om 18.00 uur naar een vriendin waar meerdere mensen zijn. Iedereen kookt iets, dus hebben we een aantal gangen diner. Dan om 0.00 uur vuurwerk en naar een feestje in de stad.
Iedereen een fijne jaarwisseling!
Iedereen een fijne jaarwisseling!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Eerst oliebollen en appelflappen bakken, hapjes maken.
In de avond komen er verschillende buren en vrienden langs en na 00.00uur nog even kijken waar we heen gaan.
Fijne jaarwisseling allemaal
In de avond komen er verschillende buren en vrienden langs en na 00.00uur nog even kijken waar we heen gaan.
Fijne jaarwisseling allemaal
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan naar mijn ouders en mijn broertje en schoonzusje komen ook Nieuwjaarsdag gaan we 's avonds eten bij mijn ouders en komt mijn zusje op tv bij de BZT-show, dus zijn we verplicht te kijken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
wij gaan naar vrienden tenminste als mn vriend weer grieploos is
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb er eigenlijk niet zoveel zin in. Heb niks gepland, behalve gourmetten met m'n vriend en ik ben bang dat het weer zo'n dertien in een dozijn avond wordt
Gast- Gast
Ik ga 's avonds naar mijn vader en na 00.00 uur met vrienden naar een feest.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ga om 6 uur/half 7 naar een vriend. Daar zitten we vanavond met 22 personen. We gaan eerst lekker hapjes en patat eten en daarna stevig aan de drank. Om 12 uur gaan sommige naar huis en anderen blijven daar. Rond 1 uur/half 2 gaan we naar een groot feest in het dorp
Gast- Gast
Ik moet zelf werken tot 23.00
Mijn man blijft gewoon thuis, heeft nog wat vrienden uitgenodigd dus ik weet niet of die nog langs komen...
We hebben in ieder geval ee nstel vrienden verderop waar we na 0.00 evne langs gaan. Daarna komen mijn ouders nog langs..
De hond van mijn ouders is ook bij ons, dus die komen ze na 0.00 weer ophalen. Omdat zij verderop naar familie gaan en hem niet mee kunnen nemen. Hij is nog maar 4 maand, dus ze wilden ook liever niet alleen laten.
Dan snel naar bed, want om 7.00 gaat de wekker weer want dan moet ik en mijn man weer werken
Mijn man blijft gewoon thuis, heeft nog wat vrienden uitgenodigd dus ik weet niet of die nog langs komen...
We hebben in ieder geval ee nstel vrienden verderop waar we na 0.00 evne langs gaan. Daarna komen mijn ouders nog langs..
De hond van mijn ouders is ook bij ons, dus die komen ze na 0.00 weer ophalen. Omdat zij verderop naar familie gaan en hem niet mee kunnen nemen. Hij is nog maar 4 maand, dus ze wilden ook liever niet alleen laten.
Dan snel naar bed, want om 7.00 gaat de wekker weer want dan moet ik en mijn man weer werken
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Wij gaan gezellig naar vrienden van ons.... Die wonen bij ons aan het eind van de straat dus lekker makkelijk te voet. Misschien dat we nog de stad in gaan na 12-en maar dat zien we nog wel
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Voor het eerst in jaren heb ik eigenlijk niks gepland staan. Meestal ging ik altijd met vriendinnen op stap. Dus vandaag maar eens even kijken wat het wordt, nu het erop aankomt heb ik eigenlijk toch niet zoveel zin om thuis te blijven.
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in oud en nieuw! Vriendlief moet werken vannacht en we hebben net een katje en die wil ik niet alleen laten.
Vriendinnen heb ik hier nog niet echt(woon hier nog niet heel erg lang) en de familie van mijn vriend hebben het niet op katten (zijn moeder heeft er een panische angtst voor) dus ik zal waarschijnlijk film gaan kijken.
Dit klinkt wel allemaal triest haha. Maar ik ga straks chocola of iets halen en ik heb al een fles Hoegaarden Rose klaarstaan!
Vriendinnen heb ik hier nog niet echt(woon hier nog niet heel erg lang) en de familie van mijn vriend hebben het niet op katten (zijn moeder heeft er een panische angtst voor) dus ik zal waarschijnlijk film gaan kijken.
Dit klinkt wel allemaal triest haha. Maar ik ga straks chocola of iets halen en ik heb al een fles Hoegaarden Rose klaarstaan!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Haha (Tegenover de bios?) ga je daar heen? Daar ben ik vorig jaar ook geweest, maar dit jaar weet ik het nog niet. Wie ken je daar?Sterre schreef:Er komen wat vrienden bij ons thuis eten en borrelen. Daarna gaan we naar een feestje in de stad van een vriend, die met een groep vrienden in een werfkelder elk jaar een feest geven. Gewoon lekker in mijn eigen stad vieren dit jaar, dat vind ik wel fijn!
Gast- Gast
Wij gaan zo richting Brabant. Daar woont mijn moeder samen met haar vriend en mijn stiefzusjes zijn er ook.
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
=)Try schreef:Ik ga het weer eens lekker ouderwets thuis vieren en daar heb ik echt zin in Het is al weer een paar jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan.
Mijn vriend is ook in NL dus we gaan samen naar mijn moeder, waar mijn vader ook naartoe komt met mijn hondje (ouders zijn gescheiden), mijn jongere zusje is er waarschijnlijk ook bij en dan gaan we gezellig een film kijken/tv/whatever, doen misschien een spelletje, allemaal onder het genot van hapjes en drankjes, en dan aftellen, proosten met champagne om 12 uur, de straat op om vuurwerk af te steken/kijken en de buren een gelukkig nieuwjaar te wensen Ik denk dat mijn vriend en ik nog een wandelingetje zullen maken en dan richting bed ofzo? Ik kijk er echt heel erg naar uit!
Gast- Gast
Snowflake schreef:Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in oud en nieuw! Vriendlief moet werken vannacht en we hebben net een katje en die wil ik niet alleen laten.
Vervelend joh dat je vriend nu nachtdienst heeft! Was er eerst ook wel bang voor, maar gelukkig heeft hij net als ik dagdiensten morgen! Dus we kunnen elkaar morgenochtend uit bed sleuren!
Hoop dat je nog een beetje een gezellig oud& nieuw heb. Zijn er nog buren of zo thuis??
Wij zijn het eeerst in ons nieuwe huis/nieuwe buurt dus ben erg benieuwd hoe het hier gaat!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
SleepingBeauty schreef:Snowflake schreef:Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in oud en nieuw! Vriendlief moet werken vannacht en we hebben net een katje en die wil ik niet alleen laten.
Vervelend joh dat je vriend nu nachtdienst heeft! Was er eerst ook wel bang voor, maar gelukkig heeft hij net als ik dagdiensten morgen! Dus we kunnen elkaar morgenochtend uit bed sleuren!
Hoop dat je nog een beetje een gezellig oud& nieuw heb. Zijn er nog buren of zo thuis??
Wij zijn het eeerst in ons nieuwe huis/nieuwe buurt dus ben erg benieuwd hoe het hier gaat!
Ja hij moet zelfs 4 uur eerder beginnen. Is de derde nacht op rij dat hij 12 uur achter elkaar werkt...
Daarna hebben we wel samen een paar dagen vrij gelukkig.
Maar baal er echt wel van.
We hebben niet veel contact met buren, sowieso zijn de buren hier niet zo van het veel contact hebben etc.
Ik heb wat chocola gehaald, een fles drank en wat leuke films! Dus het komt vast wel goed haha.
Jullie moeten dus weer vroeg op haha.
Bevalt je werk trouwens?
Fijne jaarwisseling!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Wij gaan straks naar de buren. Eerst nog ff rustig aan doen met mn rug.
Dan om 0.00 uur mn hondje wat lekkers geven en dan vuurwerk kijken.
Daarna naar de kroeg!
Hopelijk kan ik dan wel even een dansje doen..
Dan om 0.00 uur mn hondje wat lekkers geven en dan vuurwerk kijken.
Daarna naar de kroeg!
Hopelijk kan ik dan wel even een dansje doen..
Gast- Gast
Ik heb al besloten dat ik volgend jaar in een warm land zit met de feestdagen. Heb er echt een enorme hekel aan.
En waarom? Ik weet het niet..
Vanavond hebben we hapjes thuis. En verder...ik weet het niet.
En waarom? Ik weet het niet..
Vanavond hebben we hapjes thuis. En verder...ik weet het niet.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Dames ik wens jullie een hele fijne avond en natuurlijk een heel gelukkig nieuwjaar!! (vond het nog te vroeg om er een topic voor te openen, die eer is aan de gene die om 12 uur online is)
Ik ga feesten!! :geek:
Ik ga feesten!! :geek:
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Nieuw fototopic!
» Oud & Nieuw
» ik ben nieuw!