Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Instelling toetsenbord NL < -- >VS

2 plaatsers

Ga naar beneden

Instelling toetsenbord NL < -- >VS Empty Instelling toetsenbord NL < -- >VS

Bericht  Pien ma 30 mei 2011 - 6:06

Wij hebben sinds anderhalve week een nieuwe laptop, een heerlijk ding en we zijn er super blij mee! Het enige nadeel is de instelling van het toetsenbord, deze staat op VS maar springt steeds zelf terug naar NL, gevolg, we hebben iedere keer verkeerde leestekens en moeten hem tijdens een uurtje laptoppen zo'n 5 keer terug zetten. Ben nu bezig met teksten uit te typen en het irriteerd me nu zo erg dat ik het wil oplossen. Mijn man is er niet dus die kan me niet helpen.

Heb al bij configuratiescherm gekeken en daar de instelling aangepast maar ook dat is maar van korte duur!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Instelling toetsenbord NL < -- >VS Empty Re: Instelling toetsenbord NL < -- >VS

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 6:10

Control Shift smile

(En als ie dan toch terug springt, moet je de hele computer opnieuw installeren, waarschijnlijk is het bij de installatie dan verkeerd ingesteld)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Instelling toetsenbord NL < -- >VS Empty Re: Instelling toetsenbord NL < -- >VS

Bericht  Zora ma 30 mei 2011 - 7:22

Control Shift idd. Je kunt ook (als 'ie toch steeds terugspringt) die hele NL instelling verwijderen. Voor zover ik weet heb je die helemaal niet nodig.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Instelling toetsenbord NL < -- >VS Empty Re: Instelling toetsenbord NL < -- >VS

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 7:25

Ik druk inderdaad heel de dag op 'ctrl shift'. Het zou fijn zijn als die instellingen voorgoed zo zouden blijven staan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Instelling toetsenbord NL < -- >VS Empty Re: Instelling toetsenbord NL < -- >VS

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 7:27

Zora schreef:Control Shift idd. Je kunt ook (als 'ie toch steeds terugspringt) die hele NL instelling verwijderen. Voor zover ik weet heb je die helemaal niet nodig.

Ik kan de é alleen maken met de NL instelling, op de Engelse instelling niet. Maar mijn Engels is Brits en niet Amerikaans, en het is ook een Britse laptop (daar gekocht), en dus zijn de toetsen sowieso wat anders, misschien ligt dat daaraan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Instelling toetsenbord NL < -- >VS Empty Re: Instelling toetsenbord NL < -- >VS

Bericht  Zora ma 30 mei 2011 - 7:35

Denk dat dat dan aan je laptop ligt inderdaad, want mijn laptop staat nooit op NL. Ik heb die instelling volgens mij laatst zelfs verwijderd smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Instelling toetsenbord NL < -- >VS Empty Re: Instelling toetsenbord NL < -- >VS

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 10:45

Configuratiescherm, deel over toetsenbord openen. Daar klikken op toetsenborden wijzigen, dan de standaardinvoertaal selecteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Instelling toetsenbord NL < -- >VS Empty Re: Instelling toetsenbord NL < -- >VS

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum