Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vreemde instelling toestsenbord (enter)

2 plaatsers

Ga naar beneden

vreemde instelling toestsenbord (enter) Empty vreemde instelling toestsenbord (enter)

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 6:30

wie kan me helpen, ik heb weer eens een computerprobleem. Als ik nu op enter druk, komt er een schermpje voor van het windows mobiliteitscentrum, in plaats van dat ik een regeltje in mijn tekstvlak omlaag ga. Als ik ctrl+enter in druk, dan ga ik wel gewoon een regeltje naar beneden. Hoe krijg ik mijn enter weer normaal?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde instelling toestsenbord (enter) Empty Re: vreemde instelling toestsenbord (enter)

Bericht  Vanilla Queen wo 12 okt 2011 - 8:27

Misschien naar "start" gaan dan rechtermuisklik op "computer" in het menu en op beheren klikken. Daarna op aparatenbeheer klikken, daarna dubbelklik op toetsenborden. Rechtermuisklik op MCIR-toetsenbord en stuurprogramma bijwerken en daarna "op mijn computer naar... " drukken en de zooi bijwerken.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

vreemde instelling toestsenbord (enter) Empty Re: vreemde instelling toestsenbord (enter)

Bericht  Susan wo 12 okt 2011 - 9:37

O ja, dat heb ik ook wel eens, ik start dan altijd mijn hele computer opnieuw op.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: