Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar.

+3
Rush
Linnie1985
Susan
7 plaatsers

Ga naar beneden

Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar. Empty Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar.

Bericht  Lady4 zo 28 okt 2012 - 7:00

Ik merkte net, bij het typen van reactie, dat mijn leestekens door elkaar zijn geraakt. Wanneer ik bijvoorbeeld een vraagteken wil plaatsen, krijg ik een =. Of wanneer ik shift 9 indruk voor haakje openen, krijg ik ) haakje sluiten.

Wie weet hoe ik dit kan resetten. Ik ben mijn vraagteken kwijt, dus kan die even niet achter de vorige zin plaatsen..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar. Empty Re: Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar.

Bericht  Susan zo 28 okt 2012 - 7:01

Dan moet je je toetsenbord op Verenigde Staten zetten, waarschijnlijk staat het nu op Nederland.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar. Empty Re: Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar.

Bericht  Linnie1985 zo 28 okt 2012 - 7:02

Dan moet je je toetsenbord op een andere taal zetten. Als hij op nl staat, moet je hem op engels zetten en andersom.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar. Empty Re: Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar.

Bericht  Rush zo 28 okt 2012 - 7:02

Ctrl en shift tegelijk indrukken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar. Empty Re: Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar.

Bericht  Dribbel zo 28 okt 2012 - 7:02

ctrl + shift tegelijk indrukken.
Dribbel
Dribbel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 137
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar. Empty Re: Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar.

Bericht  Lady4 zo 28 okt 2012 - 7:04

()?<>

Thanks mensen! Heb de ctrl/shift functie gedaan.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar. Empty Re: Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar.

Bericht  SleepingBeauty zo 28 okt 2012 - 7:29

Die ga ik onthouden. Heb dat ook nog al eens.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar. Empty Re: Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar.

Bericht  mzcharlotte di 13 nov 2012 - 9:08

Ik wist dat de oplossing ergens op dit forum te vinden was. Hoe kan dat toetsenbord toch ineens ontregeld zijn?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar. Empty Re: Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar.

Bericht  Rush di 13 nov 2012 - 19:37

mzcharlotte schreef:Ik wist dat de oplossing ergens op dit forum te vinden was. Hoe kan dat toetsenbord toch ineens ontregeld zijn?
Door per ongeluk ctrl shift in te drukken tijdens het typen Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar. Empty Re: Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar.

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 21:17

Rush schreef:
mzcharlotte schreef:Ik wist dat de oplossing ergens op dit forum te vinden was. Hoe kan dat toetsenbord toch ineens ontregeld zijn?
Door per ongeluk ctrl shift in te drukken tijdens het typen Wink
Haha precies!

Op m'n werk druk ik regelmatig een bepaalde toetscombinatie per ongeluk in (geen idee welke, dat heb ik nog steeds niet kunnen ontdekken) waardoor ik dan ineens in Aziatische tekens typ. Dan moet ik het programma waar ik dat heb afsluiten en weer opnieuw opstarten en dan is het opgelost. Maar als ik nu eens wist welke toetscombinatie dat veroorzaakt, dan kan ik gewoon die intoetsen om het terug te zetten. Het is in ieder geval iets met spatie en ctrl o.i.d.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar. Empty Re: Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum