Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling

+6
Pompoen
Elodie
Tania
Aoi
Printje
Luce
10 plaatsers

Ga naar beneden

Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling Empty Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling

Bericht  Luce vr 26 jul 2013 - 0:34

Ik kwam toevallig op de site: www.krijgdekleertjes.nl, een website waar je kleding (speelgoed, etc) kunt ruilen. Mensen bieden daar hun spullen aan en je kunt daar een doos 'bestellen', wat je aanspreekt. Na 3 keer een doos van een ander te hebben gekregen, moet je zelf ook spullen aanbieden.

De regels zijn dat je mooie, normale kleding aanbiedt en dus niet verwassen spul en kapotte dingen. Ik heb me aangemeld omdat ik wel eens wilde weten wat het was. Nog niks 'besteld', omdat ik nog niks nodig heb, maar ik ga het zeker een keer proberen! Ik hoor er goede verhalen over van mensen die er al aan meedoen.

Dus, bij deze de tip smile
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling Empty Re: Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling

Bericht  Printje vr 26 jul 2013 - 0:37

Wat een goed initiatief zeg!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling Empty Re: Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling

Bericht  Aoi vr 26 jul 2013 - 0:43

Ik vind dat ook een goed initiatief! Heb zelf ook niks nodig maar ik heb altijd veel kleren te vergeven. Heb nu een paar adresjes die ze krijgen, maar mochten die niks meer nodig hebben, ga ik dit onthouden.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling Empty Re: Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling

Bericht  Tania vr 26 jul 2013 - 0:49

Wat een leuk idee, ik heb nog heel veel spulletjes liggen waarvan ik het zonde vind om weg te gooien maar het me te veel moeite is om te verkopen. Dan is dit wel een leuk idee.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling Empty Re: Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling

Bericht  Elodie vr 26 jul 2013 - 1:28

Leuk! Ga me aanmelden.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling Empty Re: Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling

Bericht  Pompoen vr 26 jul 2013 - 5:19

Ik heb me aangemeld maar ik vind het nog best lastig een beetje geschikte doos te vinden. Maar niettemin vind ik het wel een super initiatief. Ik wil proberen een doos te vinden en dan gelijk ook weer een doos er op te zetten zodat ik ook echt dat ruilen in stand houd. Vind het een heel goed idee in elk geval!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling Empty Re: Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling

Bericht  Minx vr 26 jul 2013 - 5:29

Heb hem door gestuurd naar mijn nichtje smile super leuk zo en goed initiatief
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling Empty Re: Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling

Bericht  LDJ vr 26 jul 2013 - 5:56

Wat een leuk en goed initiatief.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling Empty Re: Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling

Bericht  Shy vr 26 jul 2013 - 6:18

Ik ga ook is even kijken, ik vind de naam van de website geweldig Laughing 
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling Empty Re: Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling

Bericht  Takkie vr 26 jul 2013 - 7:48

Wat een leuk idee! Bedankt voor de tip!
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling Empty Re: Voor ouders met minder geld en/of duurzame instelling

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum