Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zaterdagavond - kletstopic!

+16
Sjaantje
Roze Roos
Lady4
Bosjesvrouw
Petteflet
Silver
Jeanette
Lavendel
Zininzon
smooch
Kabouter
Caroow
Lotus
Suus
Zwerver
Zwoesj
20 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Zaterdagavond - kletstopic! - Pagina 4 Empty Re: Zaterdagavond - kletstopic!

Bericht  Silver za 11 dec 2010 - 9:17

Ja ik ga wel even wat oefeningen doen... ben toch home alone Cool laat me raden, werk je in de zorg? angel
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jeanette za 11 dec 2010 - 9:18

Haha jaa angel Jij ook zeker?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Silver za 11 dec 2010 - 9:20

as a mather of fact jaaaa angel Ik doe nog opleiding verzorgende IG en loop stage in een verpleeghuis, en werk ernaast als helpende in verzorgingshuizen. smile En wat doe jij?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Jeanette za 11 dec 2010 - 9:26

Ik werk als woonbegeleider met verstandelijke gehandicapten. Erg leuk werk! Very Happy Jij doet dan meer verzorgen, pff knap hoor, dat is niet echt mijn ding. Wink Bij mijn clienten houd ik daarop meer toezicht en met het wassen helpen met de haren haha.

Ik was een poosje geleden naar We Will Rock You geweest en vond die Marjolein Teepen echt onwijs goed. Nu kwam ik er achter dat zij mee had gedaan aan 'Op zoek naar Evita' enkele jaren geleden. Nu ben ik daar wat filmpjes aan van het kijken en vond dit echt een geweldig optreden. Very Happy

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje za 11 dec 2010 - 9:28

Zo ik zit ook eindelijk even op mijn kont... Vannacht maar 3 uurtjes geslapen en vandaag van 9 tot 6 de deur uit geweest. Even rondje NL gedaan... Nee da's overdreven, t was ongeveer Nijmegen-Utrecht-Den Bosch-Nijmegen. Na het eten de mini-kerstboom opgezet en nu even lekker ongegeneerd bankhangen.
Tv staat aan maar moet ondertussen toch even bijlezen hier want ben al een paar dagen amper online geweest *afkickverschijnselen*

En... vandaag over 8 weken zit ik met mijn snufferd in de sneeuw! bounce Whiehoeoeoeoe!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Jeanette za 11 dec 2010 - 9:30

Sjaantje, gewoon wezen touren met de trein of door storingen? Ik heb namelijk weleens half Nederland gehad omdat er tussen Oss-Den Bosch iemand voor de trein was gesprongen. Waar ga je heen op wintersport?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Silver za 11 dec 2010 - 9:34

haha, ja ik zit idd in de echte zorg van wassen en aankleden, en leer nu voor dat kleine stukje meer.. Het is heel erg dankbaar werk, soms krijg je wel eens tegengestribbelde mensen, en soms is het zo zielig dat ze van voren niet weten dat ze van achteren leven, maar de dankbaarheid van de familie doet het hem dan wel weer.
En het gekke was, donderdag zat ik er nog aan te denken om te stoppen met de opleiding, en dat terwijl ik vandaag gehoord heb, dat ik niet onmisbaar kan zijn op de afdeling.
Ja, ze kan wel goed zingen, ik zit ik hou van holland te kijken, vind wel leuk nu mis ik me vriend niet zo heel erg Cool

Sjaantje, dat is wel kort, en drukke dag dus, wel leuk allemaal gehad? hehe succes met bijlezen en bijkomen.. Wink oef, jij hebt het over de sneeuw nu denk ik weer ik wil oooooooooook Sad en dan te bedenken dat mijn vriend met zijn vrienden op wintersport gaat ZONDER mij! *mag niet vrij vragen ivm school* sorry moest even een zielig momentje creëren... :face:
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Jeanette za 11 dec 2010 - 9:34

Ik ben even een sigaretje roken en even lekker voor de buis hangen. Tot straks!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette za 11 dec 2010 - 9:37

BurnedFlower, dat is wel heel fijn om te horen. Very Happy Zit je nog steeds te twijfelen of heb je er weer zin in? Ik hoop het laatste. Ik vind werken in de zorg sowieso leuk. Geen dag is hetzelfde. En natuurlijk heb ik ook weleens momenten dat ik ze achter het behang wil plakken. De clienten bij mijn werk hebben diverse problematieken. Velen zijn nu erg dementerende aan het raken, maar er zijn er ook met een verslavingsproblematiek. Erg divers dus. Maar het is wel heerlijk werk. Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje za 11 dec 2010 - 9:42

Nee ik was gelukkig gewoon met de auto Very Happy Lekker muziekje aan, lekker meezingen, ik vind autorijden heeeeeeerlijk Very Happy

Ik ga op wintersport naar Oostenrijk, ergens in de buurt van Salzburg geloof ik. Maar omdat ik in een rolstoel zit, is het aangepast: zitskiën. En ik moest om 11u ergens in de buurt van Utrecht zijn voor de passing, ging daar om kwart voor 12 weer weg en besloot in Schijndel te gaan shoppen bij Camping Sport De Wit. Daarna weer naar huis (vlakbij Nijmegen) dus vandaar ook dat ik zei 'ongeveer Nijmegen-Utrecht-Den Bosch-Nijmegen. Haha als ik de échte bestemmingen had opgenoemd had volgens mij niemand geweten waar ik was geweest Very Happy

Anyway, ik ga dus zitskiën, heb het één keer eerder gedaan, ook in Oostenrijk, en ik vond het GE-WEL-DIG! Vandaar dat ik zo blij ben dat ik dit jaar weer mee kan (was namelijk bijna niet doorgegaan). De zitski moest dus vandaag bij mij gepast worden om te zien of hij nog aangepast moest worden, maar het viel mee. Ik zat best goed!

Vind het dus ook wel echt jammer dat de sneeuw in NL nu weg is... ik vond het wel heerlijk die witte wereld! angel
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zwoesj za 11 dec 2010 - 9:45

Vlak onder nijmegen... dan ben ik benieuwd in welk dorp jij woont :P aangezien je zegt dat wij de bestemmingen niet kennen haha
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sjaantje za 11 dec 2010 - 9:46

Ik woon in Kuuk angel

nja, gewoon Cuijk dus... Very Happy

Edit: woon jij ook hier in de buurt dan?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Silver za 11 dec 2010 - 9:49

Ik twijfel niet meer, het is wel echt mijn ding... Ik zit alleen straks over de rekentoets in, gezien mijn rekenen niet echt goed is. Ik had gewoon een ongelooflijke dip, incl. winterdepressie. Maar heb iedereen incl. me vriend heel erg ongerust gemaakt door dat nieuws te melden dat ik wou stoppen.Embarassed

In een verpleeghuis is elke dag anders, en ik zit op de PG afdeling soms ook wel leuk hoor. Situatie vandaag: Een man roept steeds "Jongens! jongens!" vrouw reageert erop: "heeft hij nou die koeien nog niet bij elkaar?" Laughing Ik kon samen met collega's het lachen niet meer inhouden...... Embarassed
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Zwoesj za 11 dec 2010 - 9:50

Half smile ik woon momenteel boven Nijmegen smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje za 11 dec 2010 - 9:55

BurnedFlower schreef:haha, ja ik zit idd in de echte zorg van wassen en aankleden, en leer nu voor dat kleine stukje meer.. Het is heel erg dankbaar werk, soms krijg je wel eens tegengestribbelde mensen, en soms is het zo zielig dat ze van voren niet weten dat ze van achteren leven, maar de dankbaarheid van de familie doet het hem dan wel weer.
En het gekke was, donderdag zat ik er nog aan te denken om te stoppen met de opleiding, en dat terwijl ik vandaag gehoord heb, dat ik niet onmisbaar kan zijn op de afdeling.
Ja, ze kan wel goed zingen, ik zit ik hou van holland te kijken, vind wel leuk nu mis ik me vriend niet zo heel erg Cool

Sjaantje, dat is wel kort, en drukke dag dus, wel leuk allemaal gehad? hehe succes met bijlezen en bijkomen.. Wink oef, jij hebt het over de sneeuw nu denk ik weer ik wil oooooooooook Sad en dan te bedenken dat mijn vriend met zijn vrienden op wintersport gaat ZONDER mij! *mag niet vrij vragen ivm school* sorry moest even een zielig momentje creëren... :face:

@BurnedFlower: balen dat je niet mee kan skiën Sad het is zooooooo leuk! Weet niet hoe vaak jij het al gedaan hebt, ik pas één keer op een open dag op een borstelbaan, 1 dagje in SnowWorld Landgraaf en dan één week vakantie in de échte sneeuw. En het is verslavend! Mag je best even zielig over doen hoor, mijn vakantie zou ook bijna niet doorgaan en ik voelde me ook echt zielig. Maar ik zal aan je denken als ik op de piste sta Very Happy

Haha dat je iedereen aan het schrikken hebt gemaakt over stoppen met je opleiding... Maar ik neem aan dat je dat op dat moment écht zo voelde, anders zeg je zoiets niet zomaar. Moet je nog lang? Of is het einde in zicht? Hoop voor je dat je je er nog goed doorheen slaat ook met die rekentoets erbij. Zou ik ook bang van worden :S
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje za 11 dec 2010 - 9:56

Zwoesj schreef:Half smile ik woon momenteel boven Nijmegen smile

Oh da's ook niet zover... Tenzij je met 'boven Nijmegen' Zwolle ofzo bedoelt :P
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zwoesj za 11 dec 2010 - 9:58

Sjaantje schreef:

haha nee zover erboven nou ook weer niet :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje za 11 dec 2010 - 10:03

Zwoesj schreef:
Sjaantje schreef:

Ja nou maak je mij nieuwsgierig...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Silver za 11 dec 2010 - 10:05

Sjaantje schreef:
@BurnedFlower: balen dat je niet mee kan skiën Sad het is zooooooo leuk! Weet niet hoe vaak jij het al gedaan hebt, ik pas één keer op een open dag op een borstelbaan, 1 dagje in SnowWorld Landgraaf en dan één week vakantie in de échte sneeuw. En het is verslavend! Mag je best even zielig over doen hoor, mijn vakantie zou ook bijna niet doorgaan en ik voelde me ook echt zielig. Maar ik zal aan je denken als ik op de piste sta Very Happy

Haha dat je iedereen aan het schrikken hebt gemaakt over stoppen met je opleiding... Maar ik neem aan dat je dat op dat moment écht zo voelde, anders zeg je zoiets niet zomaar. Moet je nog lang? Of is het einde in zicht? Hoop voor je dat je je er nog goed doorheen slaat ook met die rekentoets erbij. Zou ik ook bang van worden :S

Ik ben paar keer wezen skieën in snowworld, en 1 keer in Rucphen met kamp, geen idee hoe het daar heet haha... Ja mijn vriend is vaker al echt op wintersport geweest. Ik ben nog nooit op wintersport geweest. Maar ooit komt ook mijn tijd smile Ach ik had even een zielig momentje, ik denk als we eenmaal in die week zitten dat ik het wel even zwaar **** zal vinden. Maar een week is zomaar om toch? Jaa denk dan maar even aan mij... angel

Nou ik zag het allemaal niet meer zitten, er was een situatie voorgevallen en wist niet hoe ik moest handelen, er kwam een ervaring van vroeger naar boven en ik wist niet hoe ik mezelf hier uit moest redden, was zo depressief en wou voor alles weg lopen. Ik ga per feb. naar het examenjaar en dan moet ik nog 40 weken en dan ben ik klaar, dus als ik feb 2012 klaar ben, en slaag dan ga ik op wintersport Cool
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Zwoesj za 11 dec 2010 - 10:06

Sjaantje schreef:
Zwoesj schreef:
Sjaantje schreef:

Ja nou maak je mij nieuwsgierig...

Haha tegen Arnhem aan smile dus net erboven
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Zwerver za 11 dec 2010 - 10:07

Aaaaargh! Ik ben bezig met mijn stage verslag. Ik kom er maar niet door heen en ben ondertussen op de laptop steeds wat anders aan het doen!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Silver za 11 dec 2010 - 10:09

wc-eend schreef:Aaaaargh! Ik ben bezig met mijn stage verslag. Ik kom er maar niet door heen en ben ondertussen op de laptop steeds wat anders aan het doen!

Ik kan je alleen maar succes wensen, ben je nu bezig met reflecties dan?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje za 11 dec 2010 - 10:10

wc-eend schreef:Aaaaargh! Ik ben bezig met mijn stage verslag. Ik kom er maar niet door heen en ben ondertussen op de laptop steeds wat anders aan het doen!

Zoals stiekem forummen zeker Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zwerver za 11 dec 2010 - 10:14

BurnedFlower schreef:

Ik kan je alleen maar succes wensen, ben je nu bezig met reflecties dan?
Ja! Dinsdag heb ik eindbeoordeling. Ik ben heel benieuwd...zal wel niet heel positief zijn ivm afwezigheid.
Sjaantje schreef:

Zoals stiekem forummen zeker Very Happy
Ja inderdaad, vind forummen een stuk leuker dan stomme stage verslagen!
Ik weet niet hoe het komt, maar nieuwe forum vind ik echt gezellig. Ik ben nu nog verslaafder !
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Sjaantje za 11 dec 2010 - 10:15

BurnedFlower, áls het dan eindelijk februari 2012 is en je bent op ski-vakantie, dan heb je het ook wel écht verdiend vind ik Very Happy En ja het zal best even *** zijn als het die week is dat je vriend weg is. Ik heb dit jaar overgeslagen wegens familie-omstandigheden en in die week dat 'de rest' weg was vond ik het best even vervelend. Maar goed, het was op dat moment mijn eigen keuze om thuis te blijven dus ik had er ook wel vrede mee. Dat is wel lastig, als je meegaat met een georganiseerde reis omdat alles is aangepast, ben je afhankelijk van precies die ene week dat de organisatie die reis gepland heeft. Dus ik zou zeggen: verwen jezelf in die week dat je vriend weg is met iets leuks!

En wat je vertelde over je reactie om overal voor weg te lopen, herkenbaar... Het is waarschijnlijk je eerste ingeving geweest en nu het allemaal wat bezonken is en je weer wat positieve feedback hebt gehad, kun je de zaak weer helderder bekijken. Stoer dat je toch niet zomaar opgeeft! Ik wil je in ieder geval succes wensen met de rest van je opleiding Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: