Zaterdagavond - kletstopic!
+16
Sjaantje
Roze Roos
Lady4
Bosjesvrouw
Petteflet
Silver
Jeanette
Lavendel
Zininzon
smooch
Kabouter
Caroow
Lotus
Suus
Zwerver
Zwoesj
20 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Zaterdagavond - kletstopic!
Ja ik ga wel even wat oefeningen doen... ben toch home alone laat me raden, werk je in de zorg?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Haha jaa Jij ook zeker?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
as a mather of fact jaaaa Ik doe nog opleiding verzorgende IG en loop stage in een verpleeghuis, en werk ernaast als helpende in verzorgingshuizen. En wat doe jij?
Silver- Ratel
Ik werk als woonbegeleider met verstandelijke gehandicapten. Erg leuk werk! Jij doet dan meer verzorgen, pff knap hoor, dat is niet echt mijn ding. Bij mijn clienten houd ik daarop meer toezicht en met het wassen helpen met de haren haha.
Ik was een poosje geleden naar We Will Rock You geweest en vond die Marjolein Teepen echt onwijs goed. Nu kwam ik er achter dat zij mee had gedaan aan 'Op zoek naar Evita' enkele jaren geleden. Nu ben ik daar wat filmpjes aan van het kijken en vond dit echt een geweldig optreden.
Ik was een poosje geleden naar We Will Rock You geweest en vond die Marjolein Teepen echt onwijs goed. Nu kwam ik er achter dat zij mee had gedaan aan 'Op zoek naar Evita' enkele jaren geleden. Nu ben ik daar wat filmpjes aan van het kijken en vond dit echt een geweldig optreden.
Zo ik zit ook eindelijk even op mijn kont... Vannacht maar 3 uurtjes geslapen en vandaag van 9 tot 6 de deur uit geweest. Even rondje NL gedaan... Nee da's overdreven, t was ongeveer Nijmegen-Utrecht-Den Bosch-Nijmegen. Na het eten de mini-kerstboom opgezet en nu even lekker ongegeneerd bankhangen.
Tv staat aan maar moet ondertussen toch even bijlezen hier want ben al een paar dagen amper online geweest *afkickverschijnselen*
En... vandaag over 8 weken zit ik met mijn snufferd in de sneeuw! Whiehoeoeoeoe!
Tv staat aan maar moet ondertussen toch even bijlezen hier want ben al een paar dagen amper online geweest *afkickverschijnselen*
En... vandaag over 8 weken zit ik met mijn snufferd in de sneeuw! Whiehoeoeoeoe!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje, gewoon wezen touren met de trein of door storingen? Ik heb namelijk weleens half Nederland gehad omdat er tussen Oss-Den Bosch iemand voor de trein was gesprongen. Waar ga je heen op wintersport?
haha, ja ik zit idd in de echte zorg van wassen en aankleden, en leer nu voor dat kleine stukje meer.. Het is heel erg dankbaar werk, soms krijg je wel eens tegengestribbelde mensen, en soms is het zo zielig dat ze van voren niet weten dat ze van achteren leven, maar de dankbaarheid van de familie doet het hem dan wel weer.
En het gekke was, donderdag zat ik er nog aan te denken om te stoppen met de opleiding, en dat terwijl ik vandaag gehoord heb, dat ik niet onmisbaar kan zijn op de afdeling.
Ja, ze kan wel goed zingen, ik zit ik hou van holland te kijken, vind wel leuk nu mis ik me vriend niet zo heel erg
Sjaantje, dat is wel kort, en drukke dag dus, wel leuk allemaal gehad? hehe succes met bijlezen en bijkomen.. oef, jij hebt het over de sneeuw nu denk ik weer ik wil oooooooooook en dan te bedenken dat mijn vriend met zijn vrienden op wintersport gaat ZONDER mij! *mag niet vrij vragen ivm school* sorry moest even een zielig momentje creëren... :face:
En het gekke was, donderdag zat ik er nog aan te denken om te stoppen met de opleiding, en dat terwijl ik vandaag gehoord heb, dat ik niet onmisbaar kan zijn op de afdeling.
Ja, ze kan wel goed zingen, ik zit ik hou van holland te kijken, vind wel leuk nu mis ik me vriend niet zo heel erg
Sjaantje, dat is wel kort, en drukke dag dus, wel leuk allemaal gehad? hehe succes met bijlezen en bijkomen.. oef, jij hebt het over de sneeuw nu denk ik weer ik wil oooooooooook en dan te bedenken dat mijn vriend met zijn vrienden op wintersport gaat ZONDER mij! *mag niet vrij vragen ivm school* sorry moest even een zielig momentje creëren... :face:
Silver- Ratel
Ik ben even een sigaretje roken en even lekker voor de buis hangen. Tot straks!
BurnedFlower, dat is wel heel fijn om te horen. Zit je nog steeds te twijfelen of heb je er weer zin in? Ik hoop het laatste. Ik vind werken in de zorg sowieso leuk. Geen dag is hetzelfde. En natuurlijk heb ik ook weleens momenten dat ik ze achter het behang wil plakken. De clienten bij mijn werk hebben diverse problematieken. Velen zijn nu erg dementerende aan het raken, maar er zijn er ook met een verslavingsproblematiek. Erg divers dus. Maar het is wel heerlijk werk.
Nee ik was gelukkig gewoon met de auto Lekker muziekje aan, lekker meezingen, ik vind autorijden heeeeeeerlijk
Ik ga op wintersport naar Oostenrijk, ergens in de buurt van Salzburg geloof ik. Maar omdat ik in een rolstoel zit, is het aangepast: zitskiën. En ik moest om 11u ergens in de buurt van Utrecht zijn voor de passing, ging daar om kwart voor 12 weer weg en besloot in Schijndel te gaan shoppen bij Camping Sport De Wit. Daarna weer naar huis (vlakbij Nijmegen) dus vandaar ook dat ik zei 'ongeveer Nijmegen-Utrecht-Den Bosch-Nijmegen. Haha als ik de échte bestemmingen had opgenoemd had volgens mij niemand geweten waar ik was geweest
Anyway, ik ga dus zitskiën, heb het één keer eerder gedaan, ook in Oostenrijk, en ik vond het GE-WEL-DIG! Vandaar dat ik zo blij ben dat ik dit jaar weer mee kan (was namelijk bijna niet doorgegaan). De zitski moest dus vandaag bij mij gepast worden om te zien of hij nog aangepast moest worden, maar het viel mee. Ik zat best goed!
Vind het dus ook wel echt jammer dat de sneeuw in NL nu weg is... ik vond het wel heerlijk die witte wereld!
Ik ga op wintersport naar Oostenrijk, ergens in de buurt van Salzburg geloof ik. Maar omdat ik in een rolstoel zit, is het aangepast: zitskiën. En ik moest om 11u ergens in de buurt van Utrecht zijn voor de passing, ging daar om kwart voor 12 weer weg en besloot in Schijndel te gaan shoppen bij Camping Sport De Wit. Daarna weer naar huis (vlakbij Nijmegen) dus vandaar ook dat ik zei 'ongeveer Nijmegen-Utrecht-Den Bosch-Nijmegen. Haha als ik de échte bestemmingen had opgenoemd had volgens mij niemand geweten waar ik was geweest
Anyway, ik ga dus zitskiën, heb het één keer eerder gedaan, ook in Oostenrijk, en ik vond het GE-WEL-DIG! Vandaar dat ik zo blij ben dat ik dit jaar weer mee kan (was namelijk bijna niet doorgegaan). De zitski moest dus vandaag bij mij gepast worden om te zien of hij nog aangepast moest worden, maar het viel mee. Ik zat best goed!
Vind het dus ook wel echt jammer dat de sneeuw in NL nu weg is... ik vond het wel heerlijk die witte wereld!
Vlak onder nijmegen... dan ben ik benieuwd in welk dorp jij woont aangezien je zegt dat wij de bestemmingen niet kennen haha
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik woon in Kuuk
nja, gewoon Cuijk dus...
Edit: woon jij ook hier in de buurt dan?
nja, gewoon Cuijk dus...
Edit: woon jij ook hier in de buurt dan?
Ik twijfel niet meer, het is wel echt mijn ding... Ik zit alleen straks over de rekentoets in, gezien mijn rekenen niet echt goed is. Ik had gewoon een ongelooflijke dip, incl. winterdepressie. Maar heb iedereen incl. me vriend heel erg ongerust gemaakt door dat nieuws te melden dat ik wou stoppen.
In een verpleeghuis is elke dag anders, en ik zit op de PG afdeling soms ook wel leuk hoor. Situatie vandaag: Een man roept steeds "Jongens! jongens!" vrouw reageert erop: "heeft hij nou die koeien nog niet bij elkaar?" Ik kon samen met collega's het lachen niet meer inhouden......
In een verpleeghuis is elke dag anders, en ik zit op de PG afdeling soms ook wel leuk hoor. Situatie vandaag: Een man roept steeds "Jongens! jongens!" vrouw reageert erop: "heeft hij nou die koeien nog niet bij elkaar?" Ik kon samen met collega's het lachen niet meer inhouden......
Silver- Ratel
Half ik woon momenteel boven Nijmegen
Zwoesj- Ratel
BurnedFlower schreef:haha, ja ik zit idd in de echte zorg van wassen en aankleden, en leer nu voor dat kleine stukje meer.. Het is heel erg dankbaar werk, soms krijg je wel eens tegengestribbelde mensen, en soms is het zo zielig dat ze van voren niet weten dat ze van achteren leven, maar de dankbaarheid van de familie doet het hem dan wel weer.
@BurnedFlower: balen dat je niet mee kan skiën het is zooooooo leuk! Weet niet hoe vaak jij het al gedaan hebt, ik pas één keer op een open dag op een borstelbaan, 1 dagje in SnowWorld Landgraaf en dan één week vakantie in de échte sneeuw. En het is verslavend! Mag je best even zielig over doen hoor, mijn vakantie zou ook bijna niet doorgaan en ik voelde me ook echt zielig. Maar ik zal aan je denken als ik op de piste sta
Haha dat je iedereen aan het schrikken hebt gemaakt over stoppen met je opleiding... Maar ik neem aan dat je dat op dat moment écht zo voelde, anders zeg je zoiets niet zomaar. Moet je nog lang? Of is het einde in zicht? Hoop voor je dat je je er nog goed doorheen slaat ook met die rekentoets erbij. Zou ik ook bang van worden :S
Zwoesj schreef:Half ik woon momenteel boven Nijmegen
Oh da's ook niet zover... Tenzij je met 'boven Nijmegen' Zwolle ofzo bedoelt
Sjaantje schreef:Zwoesj schreef:Half ik woon momenteel boven Nijmegen
haha nee zover erboven nou ook weer niet
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Sjaantje schreef:Zwoesj schreef:Half ik woon momenteel boven Nijmegen
Ja nou maak je mij nieuwsgierig...
Sjaantje schreef:
@BurnedFlower: balen dat je niet mee kan skiën het is zooooooo leuk! Weet niet hoe vaak jij het al gedaan hebt, ik pas één keer op een open dag op een borstelbaan, 1 dagje in SnowWorld Landgraaf en dan één week vakantie in de échte sneeuw. En het is verslavend! Mag je best even zielig over doen hoor, mijn vakantie zou ook bijna niet doorgaan en ik voelde me ook echt zielig. Maar ik zal aan je denken als ik op de piste sta
Haha dat je iedereen aan het schrikken hebt gemaakt over stoppen met je opleiding... Maar ik neem aan dat je dat op dat moment écht zo voelde, anders zeg je zoiets niet zomaar. Moet je nog lang? Of is het einde in zicht? Hoop voor je dat je je er nog goed doorheen slaat ook met die rekentoets erbij. Zou ik ook bang van worden :S
Ik ben paar keer wezen skieën in snowworld, en 1 keer in Rucphen met kamp, geen idee hoe het daar heet haha... Ja mijn vriend is vaker al echt op wintersport geweest. Ik ben nog nooit op wintersport geweest. Maar ooit komt ook mijn tijd Ach ik had even een zielig momentje, ik denk als we eenmaal in die week zitten dat ik het wel even zwaar **** zal vinden. Maar een week is zomaar om toch? Jaa denk dan maar even aan mij...
Nou ik zag het allemaal niet meer zitten, er was een situatie voorgevallen en wist niet hoe ik moest handelen, er kwam een ervaring van vroeger naar boven en ik wist niet hoe ik mezelf hier uit moest redden, was zo depressief en wou voor alles weg lopen. Ik ga per feb. naar het examenjaar en dan moet ik nog 40 weken en dan ben ik klaar, dus als ik feb 2012 klaar ben, en slaag dan ga ik op wintersport
Silver- Ratel
Sjaantje schreef:Zwoesj schreef:Sjaantje schreef:Zwoesj schreef:Half ik woon momenteel boven Nijmegen
Ja nou maak je mij nieuwsgierig...
Haha tegen Arnhem aan dus net erboven
Zwoesj- Ratel
Aaaaargh! Ik ben bezig met mijn stage verslag. Ik kom er maar niet door heen en ben ondertussen op de laptop steeds wat anders aan het doen!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
wc-eend schreef:Aaaaargh! Ik ben bezig met mijn stage verslag. Ik kom er maar niet door heen en ben ondertussen op de laptop steeds wat anders aan het doen!
Ik kan je alleen maar succes wensen, ben je nu bezig met reflecties dan?
Silver- Ratel
wc-eend schreef:Aaaaargh! Ik ben bezig met mijn stage verslag. Ik kom er maar niet door heen en ben ondertussen op de laptop steeds wat anders aan het doen!
Zoals stiekem forummen zeker
Ja! Dinsdag heb ik eindbeoordeling. Ik ben heel benieuwd...zal wel niet heel positief zijn ivm afwezigheid.BurnedFlower schreef:wc-eend schreef:Aaaaargh! Ik ben bezig met mijn stage verslag. Ik kom er maar niet door heen en ben ondertussen op de laptop steeds wat anders aan het doen!
Ik kan je alleen maar succes wensen, ben je nu bezig met reflecties dan?
Ja inderdaad, vind forummen een stuk leuker dan stomme stage verslagen!Sjaantje schreef:wc-eend schreef:Aaaaargh! Ik ben bezig met mijn stage verslag. Ik kom er maar niet door heen en ben ondertussen op de laptop steeds wat anders aan het doen!
Zoals stiekem forummen zeker
Ik weet niet hoe het komt, maar nieuwe forum vind ik echt gezellig. Ik ben nu nog verslaafder !
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
BurnedFlower, áls het dan eindelijk februari 2012 is en je bent op ski-vakantie, dan heb je het ook wel écht verdiend vind ik En ja het zal best even *** zijn als het die week is dat je vriend weg is. Ik heb dit jaar overgeslagen wegens familie-omstandigheden en in die week dat 'de rest' weg was vond ik het best even vervelend. Maar goed, het was op dat moment mijn eigen keuze om thuis te blijven dus ik had er ook wel vrede mee. Dat is wel lastig, als je meegaat met een georganiseerde reis omdat alles is aangepast, ben je afhankelijk van precies die ene week dat de organisatie die reis gepland heeft. Dus ik zou zeggen: verwen jezelf in die week dat je vriend weg is met iets leuks!
En wat je vertelde over je reactie om overal voor weg te lopen, herkenbaar... Het is waarschijnlijk je eerste ingeving geweest en nu het allemaal wat bezonken is en je weer wat positieve feedback hebt gehad, kun je de zaak weer helderder bekijken. Stoer dat je toch niet zomaar opgeeft! Ik wil je in ieder geval succes wensen met de rest van je opleiding
En wat je vertelde over je reactie om overal voor weg te lopen, herkenbaar... Het is waarschijnlijk je eerste ingeving geweest en nu het allemaal wat bezonken is en je weer wat positieve feedback hebt gehad, kun je de zaak weer helderder bekijken. Stoer dat je toch niet zomaar opgeeft! Ik wil je in ieder geval succes wensen met de rest van je opleiding
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Zaterdagavond kletstopic
» Zaterdagavond-kletstopic
» Blabla vuurwerk. En zaterdagavond kletstopic!
» Zaterdagavond en ...
» Zaterdagavond
» Zaterdagavond-kletstopic
» Blabla vuurwerk. En zaterdagavond kletstopic!
» Zaterdagavond en ...
» Zaterdagavond
Pagina 4 van 7
Permissies van dit forum: