Zaterdagavond - kletstopic!
+16
Sjaantje
Roze Roos
Lady4
Bosjesvrouw
Petteflet
Silver
Jeanette
Lavendel
Zininzon
smooch
Kabouter
Caroow
Lotus
Suus
Zwerver
Zwoesj
20 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Zaterdagavond - kletstopic!
Caroow schreef:Minella schreef:Caroow, wat rot! Meestal helpt extra drinken bij mij wel goed, en comfortabele kleding. Hopelijk is het niet glad en doe je er niet té lang over, wel rot om elke keer te moeten lopen, lijkt me.
Normaal neem ik vaak een wiskey, kan je lekker van ontspannen, maar dat is niet echt slim zo voor het werk.
En lopen is meestal niet zo erg, als het niet glad of donker is.
Ik blijf nog even lekker doorzeuren, comfortabele kleding gaat niet lukken, mijn werkkleding is alles behalve comfortabel, mijn werkbroek is zoo hoog, tot mijn navel
edit: Nee het is niet fijn werken, maar ik kan me niet ziekmelden, dat moet voor 12 uur smiddags, en toen had ik het nog niet. En het zou ook wel vervelend worden, elke maand een paar dagen ziek. Dus maar even doorzetten..
Ow bah, doe dan iig heel comfortabel ondergoed aan
Gast- Gast
Kun je niet met de fiets caroow? Of een fiets lenen van iemand als je die niet hebt?
Laatst aangepast door Lavendel op za 11 dec 2010 - 7:08; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Kabouter schreef:smooch schreef:Zo Caroow, is een flinke wandelig dan.
Tip voor je buikpijn heb ik niet, maar is het straks wel fijn werken als je buikpijn hebt?
Ik moet zo verplicht mee naar een verjaardag waar mijn vriend en ik allebei geen zin in hebben. Maja zijn vriend is ook op zijn verjaardag geweest. Eigenlijk is het niet echt een vriend, hij kwam vroeger als kind vaak bij hun over de vloer en hebben u nauwelijks contact. Hij is zo apart, wil lekker thuis blijven of naar de film.
Mijn vriend ligt lekker te snurken op de bank, hij is gisteren wezen stappen. Laat hem wel liggen haha ben ik zogenaamd de tijd vergeten en dan is het al te laat voor die verjaardag. Gemeen he
Of je valt gewoon ook "per ongeluk" in slaap?!
LOL, ik ga er naast liggen.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Lavendel schreef:Kun je niet met de fiets caroow? Of een fiets lenen van iemand als je die niet hebt?
Ik kan wel ergens een fiets lenen, maar dan moet ik vanavond laat terug fietsen in mijn eentje, en dat vind ik niet zo fijn. Dus gewoon even tandjes op elkaar en doorlopen, als ik mezelf zielig ga vinden wordt het alleen maar vervelender.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ook geen bus die die kant op gaat Caroow? Wat voor werk doe je eigenlijk dat je zulke sexy werkkleding mag dragen?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Ook geen bus die die kant op gaat Caroow? Wat voor werk doe je eigenlijk dat je zulke sexy werkkleding mag dragen?
Ik werk bij de grote gele M. Dus behalve die sexy broek mag ik ook nog een pet op. Jeej.
Caroow- Lady Post-a-lot
Moet je achter de counter (zo noemen ze die toch) of sta je ook met een headset op
Argh onze bovenbuurman bedenkt net dat het wel leuk is om de muur kapot te boren geloof ik daar gaat mn rustige zaterdagavond!
Argh onze bovenbuurman bedenkt net dat het wel leuk is om de muur kapot te boren geloof ik daar gaat mn rustige zaterdagavond!
Zwoesj- Ratel
Ik ben gaar, want ben door omstandigheden 24 uur op mijn werk geweest. En nu heb ik echt geen energie meer over. Ik was vandaag toch niet van plan om te gaan stappen, want moet morgen weer aan de bak. Volgend weekend vrij, dus dat haal ik dan dubbel en dwars in!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Zwoesj schreef:Moet je achter de counter (zo noemen ze die toch) of sta je ook met een headset op
Dat deed onze buurman vorige week, ik dacht dat de boor bij ons er weer zou uitkomen. Heel irritant!
En ik sta overal, meestal bij het tweede raam, daar waar je je eten krijgt zegmaar, en dan heb ik wel een headset op.
Mijn buikpijn is inmiddels zo goed als over! De douche, pittezak, chocola, thee en pijnstillers hebben hun werk gedaan!
Caroow- Lady Post-a-lot
Heey hallo, ik hoopte al op een gezellig kletstopic, moet mezelf vanavond helaas alleen vermaken. Vriend is weg met zijn korps, en ik heb morgen weer dagdienst stage dus lekker bij vriendinnen gaan zitten en op stap is geen optie. Zijn er meer die vanavond alleen thuis zitten? Kunnen we met z'n allen zielig doen
Werkze Caroow
Werkze Caroow
Laatst aangepast door BurnedFlower op za 11 dec 2010 - 7:44; in totaal 2 keer bewerkt
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Dat is vervelend Caroow, dat je zo'n last van buikpijn hebt. Ik heb dat ook altijd heel erg, ben er altijd ziek van. Werkze in ieder geval, ik hoop dat je pijnstillers nog gaan werken.
Ik heb een nieuwe hobby gevonden, zit op www.allesvoorniks.nl gratis samples aan te vragen. Zitten best leuke dingen tussen als je goed zoekt.
Ik heb een nieuwe hobby gevonden, zit op www.allesvoorniks.nl gratis samples aan te vragen. Zitten best leuke dingen tussen als je goed zoekt.
Gast- Gast
Wat heb je tot nu toe allemaal al op de kop getikt Auxo?
Zwoesj- Ratel
Ik zit ook zielig in mijn remy thuis haha. Nou ben ik ook echt te gaar, dus vind het een keer niet erg om niks te gaan ondernemen.
Ik ga aan mijn wandeling beginnen, veel plezier allemaal vanavond!
Caroow- Lady Post-a-lot
Jeanette schreef:Ik zit ook zielig in mijn remy thuis haha. Nou ben ik ook echt te gaar, dus vind het een keer niet erg om niks te gaan ondernemen.
Haha, ja ik ook, net nog geslapen op de bank, zat gtst herhaling van gister te kijken maar dat heb ik niet gehaald, nu poging 2
Silver- Ratel
Haha, herkenbaar! Heb ik ook zo vaak; denk ik lekker een filmpje te gaan kijken, val ik in slaap en heb dan de helft niet gezien.
Komt er nog wat leuks op tv toevallig?
Komt er nog wat leuks op tv toevallig?
Goedenavond,
Ik meld mij ook maar even hier. Verveel me dood! Zou vanavond uit eten gaan met een vriendinnetje, maar ze is ziek. Vriend is werken en kind is bij de oppas, dus heb een avond voor mezelf..Maar daar heb ik nu helemaal geen zin in. Blegghhh!
Heb een girosschotel besteld, maar die is echt SMERIG! Bah bah bah, zit nu dus aan de chocola . Zo maar even pizzaatje in de oven gooien ofzo.
@caroow: Pfhoe he dat is een eind lopen. Wel fijn dat je buikpijn weg is. Werkze vanavond!
Ik meld mij ook maar even hier. Verveel me dood! Zou vanavond uit eten gaan met een vriendinnetje, maar ze is ziek. Vriend is werken en kind is bij de oppas, dus heb een avond voor mezelf..Maar daar heb ik nu helemaal geen zin in. Blegghhh!
Heb een girosschotel besteld, maar die is echt SMERIG! Bah bah bah, zit nu dus aan de chocola . Zo maar even pizzaatje in de oven gooien ofzo.
@caroow: Pfhoe he dat is een eind lopen. Wel fijn dat je buikpijn weg is. Werkze vanavond!
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Jeanette ik weet niet wat je leuk vind? Maar is ik hou van holland er niet meer? Ik kijk nu nog even shortie gtst van as maandag
Balen petteflet, eetsmakelijk dan maar
Balen petteflet, eetsmakelijk dan maar
Silver- Ratel
Caroow schreef:Ik ga aan mijn wandeling beginnen, veel plezier allemaal vanavond!
Werkze!
Zwoesj; Een hoop al eigenlijk. Proefpakketjes van o.a. Neutral en Nivea en een leuk prentenboekje. Ben er nu maar mee gestopt, de postbode zal wel gek van mij worden.
Gast- Gast
Ik ga op aanraden van Auxo zometeen Bruce Almighty aanzetten, misschien is dat wat Jeanette?.
Vriendlief is gehaktballetjes voor bij de film aan het fabriceren jummie!
ben ook gelijk die website aan het uitpluizen, erg leuk!
Vriendlief is gehaktballetjes voor bij de film aan het fabriceren jummie!
ben ook gelijk die website aan het uitpluizen, erg leuk!
Zwoesj- Ratel
Auxo, heb je zoveel gekocht/ op de kop getikt?, leuk toch! haha.. wij worden toch ook gek van de postbode's door die stakingen....
Silver- Ratel
BurnedFlower schreef:Auxo, heb je zoveel gekocht/ op de kop getikt?, leuk toch! haha.. wij worden toch ook gek van de postbode's door die stakingen....
14 dingen vanavond Maar ja, dan moeten ze maar niet zo'n site maken met gratis dingen eigenlijk. En inderdaad, stakingen zijn ook niet fijn.
Zwoesj, goed dat je het nog even zegt, ik zet hier SBS ook meteen even op!
Gast- Gast
Op welke zender komt die? Ben te lui om tv gids uit te pluizen
Owh SBS dus, na de lotto
Owh SBS dus, na de lotto
Laatst aangepast door BurnedFlower op za 11 dec 2010 - 7:57; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
Hmm Zwoesj, kun je niet een aantal gehaktballetjes deze kant op rollen? Klinkt lekker.
Ga zo maar even filmpje uitzoeken op onze digitale tv. Maar eens Ushi en Loesie kijken. Is de laatste aflevering en vind dat altijd wel erg leuk.
Verder hopen dat het snel morgenochtend is, want dan kan ik nog een zwangerschapstest doen.. Spannend!
Ga zo maar even filmpje uitzoeken op onze digitale tv. Maar eens Ushi en Loesie kijken. Is de laatste aflevering en vind dat altijd wel erg leuk.
Verder hopen dat het snel morgenochtend is, want dan kan ik nog een zwangerschapstest doen.. Spannend!
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Zaterdagavond kletstopic
» Zaterdagavond-kletstopic
» Blabla vuurwerk. En zaterdagavond kletstopic!
» Zaterdagavond en ...
» Zaterdagavond
» Zaterdagavond-kletstopic
» Blabla vuurwerk. En zaterdagavond kletstopic!
» Zaterdagavond en ...
» Zaterdagavond
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: