Zaterdagavond kletstopic
+5
mzcharlotte
LadyHysteria
Lejow
Monte
Caroow
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zaterdagavond kletstopic
Goedenavond!
Ik verveel me echt enorm! Mijn vriend moet werken tot half twee en ik heb helemaal geen plannen voor vanavond. Ik ben te actief om tv te kijken en heb ook geen zin om te lezen. Ik ben blij als het zondag is, dan heb ik het weer druk
Hebben jullie nog spannende plannen voor vanavond of ook helemaal niks?
Ik verveel me echt enorm! Mijn vriend moet werken tot half twee en ik heb helemaal geen plannen voor vanavond. Ik ben te actief om tv te kijken en heb ook geen zin om te lezen. Ik ben blij als het zondag is, dan heb ik het weer druk
Hebben jullie nog spannende plannen voor vanavond of ook helemaal niks?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Zaterdagavond kletstopic
Ja ik ga zo wat drinken met een vriend en dan komt Bliss er ook bij en ga ik iets later met Bliss richting een 90's party waar mijn nichtje met haar vriend en zijn vrienden/ haar vriendinnen ook heen komen. Haar vriendinnen ken ik dan ook weer een beetje. Ook mijn neefje schijnt te komen met wat vrienden. Wordt vast gezellig dus . Heb je geen zin om de deur uit te gaan en alsnog iets te gaan doen?
Gast- Gast
Ah een 90's party, leuk!
Ja ik heb wel zin om iets te toen, maar geen idee wat. Mijn vrienden hebben allemaal een baan in de horeca, net als ik, dus spontaan iets gaan doen is meestal geen optie.
Ja ik heb wel zin om iets te toen, maar geen idee wat. Mijn vrienden hebben allemaal een baan in de horeca, net als ik, dus spontaan iets gaan doen is meestal geen optie.
Caroow- Lady Post-a-lot
Tegen de tijd dat ik daar zou zijn is het al bijna zondag
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik ben juist niet zo actief vanavond en daarom zit ik lekker tv te kijken(eerste ushi en dan ik hou van holland)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit nu voor Ushi, daarna lekker Ik hou van Holland. Lekker een televisie avond. Ik zit tegelijk wat te kijken naar jurkjes. Ik kan echt niets vinden en ik wil er met de kerst dit jaar toch wel graag mooi uit zien.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik zit nu voor Ushi, daarna lekker Ik hou van Holland. Lekker een televisie avond. Ik zit tegelijk wat te kijken naar jurkjes. Ik kan echt niets vinden en ik wil er met de kerst dit jaar toch wel graag mooi uit zien.
Ik heb op het andere forum nog op je gereageerd IK heb altijd als ik geen geld heb, zie ik zoveel leuke kleren, en als ik iets zoek kan ik niks leuks vinden.
Caroow- Lady Post-a-lot
Megara schreef:Wat is het hier stil. Gooi er eens een rel in.
Ga je gang zou ik zeggen
Ik heb een rustig avondje. Beetje forummen, beetje hyven, beetje twitteren, beetje Ajax - PSV kijken.
Gast- Gast
Caroow schreef:Brennuss schreef:Ik zit nu voor Ushi, daarna lekker Ik hou van Holland. Lekker een televisie avond. Ik zit tegelijk wat te kijken naar jurkjes. Ik kan echt niets vinden en ik wil er met de kerst dit jaar toch wel graag mooi uit zien.
Ik heb op het andere forum nog op je gereageerd IK heb altijd als ik geen geld heb, zie ik zoveel leuke kleren, en als ik iets zoek kan ik niks leuks vinden.
Ik heb ook op t andere forum gereageerd!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zit ook voor de tv ik hou van holland te kijken. Maar ik verveel me. Ik wilde eigenlijk met Lagom en Bliss naar de 90's party maar ik heb totaal geen geld dus ben ik een beetje aan huis verbonden :-(. Maar morgen ga ik gezellig naar mijn ouders!
Wat gebeurd er trouwens als je in een reactie 'post title' invult?
Gast- Gast
Balen dat je geen geld hebt vruchtenhagel. 90's party's zijn veel te leuk om te moeten missen.
Ik zit me ook een beetje te vervelen. Zou vanavond naar mijn vriend gaan maar ben niet helemaal lekker te pas, dus ik lig op bed met de tv aan en laptop erbij.
Ik zit me ook een beetje te vervelen. Zou vanavond naar mijn vriend gaan maar ben niet helemaal lekker te pas, dus ik lig op bed met de tv aan en laptop erbij.
Gast- Gast
Ik moet eigenlijk nog heel veel doen, maar krijg het niet voor elkaar vandaag. Dus dacht maar eens het nieuwe forum bekijken.
LadyHysteria- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 17
Registratiedatum : 20-11-10
Iemand ooit een high-tea in Antwerpen gedaan? Kan geen informatie vinden via google. Ik zoek een goed adresje!
Edit: wie ben/was jij LadyHysteria?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
zegmaar_ schreef:Iemand ooit een high-tea in Antwerpen gedaan? Kan geen informatie vinden via google. Ik zoek een goed adresje!
Ik was MyNickname, maar postte niet echt veel op het andere forum.
LadyHysteria- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 17
Registratiedatum : 20-11-10
Brennuss schreef:Ik zit nu voor Ushi, daarna lekker Ik hou van Holland. Lekker een televisie avond. Ik zit tegelijk wat te kijken naar jurkjes. Ik kan echt niets vinden en ik wil er met de kerst dit jaar toch wel graag mooi uit zien.
ik heb net een jurkje binnen gekregen voor kerst. Mijn man verklaarde me voor gek dat ik daar nu al (??) mee bezig was, maar ik ben dus niet de enige
Gast- Gast
Ik was in een sentimentele bui en heb net Love Actually gekeken. Lekker zitten snotteren op de bank met thee en chocola Nu even forummen en dan op tijd naar bed, want moet morgen weer heel vroeg op.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Ik was in een sentimentele bui en heb net Love Actually gekeken. Lekker zitten snotteren op de bank met thee en chocola Nu even forummen en dan op tijd naar bed, want moet morgen weer heel vroeg op.
ohw heerlijk vooral dat stukje met het kerstspel. Ik zit te wachten tot mijn vriend de melk komt halen hij heeft boodschappen vergeten te doen en komt zo de melk halen. Ik zit hier behoorlijk snotterend in de kamer.
whahaha ik vind deze emoticons wel grappig :zak: :mijter:
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik heb met een wijntje naar Ik hou van Holland gekeken. Ik vond het programma leuk, vind het nu steeds flauwer worden.
Verder krijg ik steeds meer pijn in mijn mond maar weiger ik nog een pijnstiller te nemen. En de arts van vanmiddag had een veel te geflatteerde foto op internet staan
Verder krijg ik steeds meer pijn in mijn mond maar weiger ik nog een pijnstiller te nemen. En de arts van vanmiddag had een veel te geflatteerde foto op internet staan
Eva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 115
Punten : 129
Registratiedatum : 17-11-10
Dromertje schreef:Brennuss schreef:Ik zit nu voor Ushi, daarna lekker Ik hou van Holland. Lekker een televisie avond. Ik zit tegelijk wat te kijken naar jurkjes. Ik kan echt niets vinden en ik wil er met de kerst dit jaar toch wel graag mooi uit zien.
ik heb net een jurkje binnen gekregen voor kerst. Mijn man verklaarde me voor gek dat ik daar nu al (??) mee bezig was, maar ik ben dus niet de enige
De mijne hangt ook al in de kast hor
Je kan niet vroeg genoeg beginnen. Maar ik twijfel nog een beetje en ga van de week nog even verder kijken voor wat orgineler.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
vruchtenhagel schreef:Ik zit ook voor de tv ik hou van holland te kijken. Maar ik verveel me. Ik wilde eigenlijk met Lagom en Bliss naar de 90's party maar ik heb totaal geen geld dus ben ik een beetje aan huis verbonden :-(. Maar morgen ga ik gezellig naar mijn ouders!
Het was idd jammer dat je er niet was. 18 December heb je een herkansing .
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Zaterdagavond-kletstopic
» Zaterdagavond - kletstopic!
» Blabla vuurwerk. En zaterdagavond kletstopic!
» Zaterdagavond en ...
» Zaterdagavond
» Zaterdagavond - kletstopic!
» Blabla vuurwerk. En zaterdagavond kletstopic!
» Zaterdagavond en ...
» Zaterdagavond
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: