Zaterdagavond - kletstopic!
+16
Sjaantje
Roze Roos
Lady4
Bosjesvrouw
Petteflet
Silver
Jeanette
Lavendel
Zininzon
smooch
Kabouter
Caroow
Lotus
Suus
Zwerver
Zwoesj
20 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Zaterdagavond - kletstopic!
Wil je trouwens aan je vriend vragen of hij zometeen voor mij ook wat te drinken pakt?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Okee bewijs is geleverd, je bent nu officieel tante-sidonia-kuif-vrij verklaard
Heb het mn vriend gevraagd, maar nu is hij zelf ook te lui geworden en wil hij mijn glas niet eens meer vullen
Leuke foto trouwens, lekker vrolijk
Heb het mn vriend gevraagd, maar nu is hij zelf ook te lui geworden en wil hij mijn glas niet eens meer vullen
Leuke foto trouwens, lekker vrolijk
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Dankje het was een gezellige middag in de mediamarkt, camera's uitproberen
Hoop dat тыквашка deze foto ook ziet, kan ze dat sidonia-idee uit haar hoofd halen ghehe.
Geloof dat ik maar eens richting bedje vertrek, voordat jullie nog gesnurk horen in mijn posts. Oeh morgen lekker uitslapen! Hoef pas om 15u de deur uit dus ik mag van mezelf heerlijk lang in m'n bedje blijven liggen. Ik ben echt een avondmens, ga liefst laat slapen en mijn bedje is 's morgens het lekkerst dus dan wil ik er nooit uit. Lastig...
Hoop dat тыквашка deze foto ook ziet, kan ze dat sidonia-idee uit haar hoofd halen ghehe.
Geloof dat ik maar eens richting bedje vertrek, voordat jullie nog gesnurk horen in mijn posts. Oeh morgen lekker uitslapen! Hoef pas om 15u de deur uit dus ik mag van mezelf heerlijk lang in m'n bedje blijven liggen. Ik ben echt een avondmens, ga liefst laat slapen en mijn bedje is 's morgens het lekkerst dus dan wil ik er nooit uit. Lastig...
Dan heb je mazzel dat je pas zo laat weg hoeft!
Ik denk dat ik dit glas ook leeg drink en dan naar mn bed toe ga, heeerlijk slapen!
Weltrusten, slaap lekker uit allemaal
Ik denk dat ik dit glas ook leeg drink en dan naar mn bed toe ga, heeerlijk slapen!
Weltrusten, slaap lekker uit allemaal
Zwoesj- Ratel
Truste! Enne Zwoesj: als jij eens langs Cuijk rijdt, moet je ook zwaaien he... Voor wat hoort wat...
Haha ja dat zal ik doen, zal zwaaien, toeteren, raam open doen en schreeuwen... Je zult me niet missen
Zwoesj- Ratel
Ben nog heel moe van gisteren en ga nu lekker slapen
Weltrusten iedereen!
Weltrusten iedereen!
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Zwoesj: ik kan niet wachten tot het zover is....
Welterusten Butterfly!
Welterusten Butterfly!
Goedenavond dames,
Er is weer voldoende gekletst zie ik.
Vandaag hebben mijn onderbuurman en ik een conflikt de wereld uitgeholpen. Vanmiddag uit het niets enorme herrie; muziek. De onderbuurman. Ik heb me niet bedacht en hem gekrabbeld dat hij nu eindelijk eens moet kappen en rekening moet houden met anderen. Waarop ik kreeg dat het weekend was en dat als ik hier niet tegenkon, dat ik dan maar op een eiland moest worden. Hij was voornamelijk 'boos', omdat ik hem hierover had gekrabbeld en niet naar hem toe was gekomen.
Ik heb toen een PB geschreven en hem een krabbel gestuurd met een smiley dat hij mail had. In de PB heb ik rustig uitgelegd dat ik al twee weken enorme last van hem heb na 22.00u doordeweeks. Dat deze last is omgezet in het niets meer van hem kunnen hebben. Elke dag als ik wil slapen, dan mag ik nog een rondje meezingen met zijn muziek en daarnaast als hij met iemand praat, dat ik het woordelings kan meekrijgen.
Zojuist kreeg hij terug dat hij mijn situatie snapte. Dat het hem ook verschrikkelijk leek, dat wanneer hij wilde slapen, ik nog een ronde muziek erin gooide en hij snapte ook dat ik daardoor nu heel erg geprikkeld reageerde. De afspraak staat dat hij erop gaat letten dat hij na 22.00u in de avond rustig/stiller gaat doen. En dat hij sowieso geen problemen/ruzie met mij wilde, wat ik ook niet met hem wil. Problem Solved!
Er is weer voldoende gekletst zie ik.
Vandaag hebben mijn onderbuurman en ik een conflikt de wereld uitgeholpen. Vanmiddag uit het niets enorme herrie; muziek. De onderbuurman. Ik heb me niet bedacht en hem gekrabbeld dat hij nu eindelijk eens moet kappen en rekening moet houden met anderen. Waarop ik kreeg dat het weekend was en dat als ik hier niet tegenkon, dat ik dan maar op een eiland moest worden. Hij was voornamelijk 'boos', omdat ik hem hierover had gekrabbeld en niet naar hem toe was gekomen.
Ik heb toen een PB geschreven en hem een krabbel gestuurd met een smiley dat hij mail had. In de PB heb ik rustig uitgelegd dat ik al twee weken enorme last van hem heb na 22.00u doordeweeks. Dat deze last is omgezet in het niets meer van hem kunnen hebben. Elke dag als ik wil slapen, dan mag ik nog een rondje meezingen met zijn muziek en daarnaast als hij met iemand praat, dat ik het woordelings kan meekrijgen.
Zojuist kreeg hij terug dat hij mijn situatie snapte. Dat het hem ook verschrikkelijk leek, dat wanneer hij wilde slapen, ik nog een ronde muziek erin gooide en hij snapte ook dat ik daardoor nu heel erg geprikkeld reageerde. De afspraak staat dat hij erop gaat letten dat hij na 22.00u in de avond rustig/stiller gaat doen. En dat hij sowieso geen problemen/ruzie met mij wilde, wat ik ook niet met hem wil. Problem Solved!
Gast- Gast
Goedeavond;)
Mooi dat je buurman het begrijpt.
Toen ik in een studio woonde had ik ook iemand boven me die keihard muziek draaide..en het was al best gehorig. Werd er ook gek van. Gelukkig kreeg ik snel een nieuwe woning;)
Mooi dat je buurman het begrijpt.
Toen ik in een studio woonde had ik ook iemand boven me die keihard muziek draaide..en het was al best gehorig. Werd er ook gek van. Gelukkig kreeg ik snel een nieuwe woning;)
_Inge_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10
Joehoeee!!
Ik ben weer terug hoor van de kroeg hahahaha.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Wat fijn dat het is opgelost Isa. Jullie hadden niet "Bonje met je buren"nodig? hahaha
Zwerver- Ratel
Leuk gehad?wc-eend schreef:
Mijn vriend is heel de dag uit geweest (een of ander event in Londen waar iedereen als kerstman verkleed de stad rondgaat), en net probeerde ik 'm te bellen voor een kletspraatje maar zat ie in de metro dus het was een beetje een gek en stom gesprek. Ik wacht nu dus nog even tot ie weer thuis is zodat we nog even kunnen bellen en dan ga ik lekker slapen, ben nu toch wel moe..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
wc-eend schreef:Wat fijn dat het is opgelost Isa. Jullie hadden niet "Bonje met je buren"nodig? hahaha
Nee! Ik heb Natas en John's tactieken uitgeprobeerd en het werkte. In een ruzie, waarbij een ander niet snapt waar het probleem ligt, altijd alles uitleggen.
Ik ga kijken of ze daar bij RTL nog mensen nodig zijn, want ik ben Goehoehoed!
Hoe was het in de kroeg?
Gast- Gast
Wat fijn Isa! Wel fijn dat het zo opgelost kon worden.
En hoe was het in de kroeg Wc-eend? Jezelf een beetje kunnen gedragen?
Ik ga zo mijn hondje maar eens uitlaten en duik dan lekker mijn bed in. Moet morgen om 12.30 uur weer gaan werken. En nu ben ik klaar wakker.. :face:
En hoe was het in de kroeg Wc-eend? Jezelf een beetje kunnen gedragen?
Ik ga zo mijn hondje maar eens uitlaten en duik dan lekker mijn bed in. Moet morgen om 12.30 uur weer gaan werken. En nu ben ik klaar wakker.. :face:
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb net ook nog de honden uitgelaten..vind het altijd wel grappig dat ik hier rond deze tijd alleen mannen met de hond zie lopen..de vrouwen durven zeker niet zo laat nog. Overdag zie ik die mannen nooit
_Inge_- Fluisteraar
Haha, jaa dat klopt! Dat is hier ook haha. Al zal het er dadelijk niemand lopen in dit gehucht haha. Ik heb eigenlijk vrij weinig zin, maar ik wil morgen nog een beetje uitslapen, dus even een groot rondje doen.
Zo te zien ben ik maar half uurtje weggeweest.wc-eend schreef:Wij (vriend en ik) duiken nog even de kroeg in Zwolle in. Ben zeer benieuwd!
Ik ging samen met mijn vriend maar heb hem de hele dag al gezien. Ik vind het dan nooit zo leuk om dan de kroeg nog in te gaan. Ik ben dan wel uitgesproken hahaha en helemaal los gaan kan ik dan niet.
Ik zou nu echt niet met mijn hondje durven lopen! Ik zit dan continu achter mij te kijken hahaha. Ik heb dan ook wel zo'n klein mini hondje die nou niet echt mensen afschrikt
Zwerver- Ratel
Nou ik heb ook geen waakhond haha. Ik heb een Shih Tzu, dus ook een kleintje. Maar hier gebeurd toch vrij weinig, dus maakt hier niet zoveel uit.
1 van mijn honden blaft en gromt wel als die iets engs ziet..dus dat scheelt. En mensen denken altijd dat het een pitbull is, dus dan blijven ze wel weg.
_Inge_- Fluisteraar
En ik loop zo laat trouwens langs het gras wat tegenover de huizen ligt..zijn meestal nog wel mensen wakker..dus als er iets zou gebeuren kan ik heel hard naar een huis toe rennen haha
_Inge_- Fluisteraar
Ik zwaai ook even! Wat wiebelig, want teveel wijn... En ik moet hoognodig naar bed....
*gaap*
*gaap*
Gast- Gast
Oh die zijn inderdaad ook niet zo groot. Ik heb een soort gelijk hondje. Cairn terrier met een kruising van een boomer ofzo. Asbak iig!Jeanette schreef:Nou ik heb ook geen waakhond haha. Ik heb een Shih Tzu, dus ook een kleintje. Maar hier gebeurd toch vrij weinig, dus maakt hier niet zoveel uit.
Joehoe lilith! Leuke avond gehad?
Zwerver- Ratel
Ja hoor, een verjaardag, niet heel spannend, maar wel gezellig. Maar ik heb gewoon geen zin om naar bed te gaan.
Gast- Gast
Haha dat probleem heb ik nu dus ook. Doordat ik net even de kroeg ben in geweest ben ik klaar wakker! Terwijl ik zo hard bezig moet voor stage :face:
En op het internet verveel ik mij ook een beetje!
En op het internet verveel ik mij ook een beetje!
Zwerver- Ratel
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Zaterdagavond kletstopic
» Zaterdagavond-kletstopic
» Blabla vuurwerk. En zaterdagavond kletstopic!
» Zaterdagavond en ...
» Zaterdagavond
» Zaterdagavond-kletstopic
» Blabla vuurwerk. En zaterdagavond kletstopic!
» Zaterdagavond en ...
» Zaterdagavond
Pagina 6 van 7
Permissies van dit forum: