Zaterdagavond-kletstopic
+6
Zwerver
M_as
schuddebuikje
Chocolate Cookie
_Lacey_
Sarah1985
10 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Zaterdagavond-kletstopic
Klets maar raak! En: ik heb een schop onder de kont nodig. Ik wil opruimen/schoonmaken, maar ik zit het maar uit te stellen. Sufferd die ik ben.
Gast- Gast
Re: Zaterdagavond-kletstopic
Ik heb zonet de kerstboom in elkaar gezet. De sint kadotjes opgeruimd. Morgen de boom versieren met lichtjes ballen enzo. Nu kijken we dvd van dear john
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een poging gedaan om alle afleveringen van Going South op de pc terug te kijken, maar dan moet ik Silverlight installeren. Ik heb een Apple en dan heb je voor de installatie van programma's een wachtwoord nodig en je raadt het al: ik ben het wachtwoord vergeten. Heb al geprobeerd om het wachtwoord te wijzigen, maar dat is niet gelukt. En ik wil het zo graag zien!
En Sushi: *Schop!*
Ik heb vanmiddag mijn hele huis schoongemaakt en als ik het kan, dan kan jij het ook
Ik heb vanmiddag mijn hele huis schoongemaakt en als ik het kan, dan kan jij het ook
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, ik kan me je frustratie heel erg goed voorstellen! Wat irritant!_Lacey_ schreef:Ik heb een poging gedaan om alle afleveringen van Going South op de pc terug te kijken, maar dan moet ik Silverlight installeren. Ik heb een Apple en dan heb je voor de installatie van programma's een wachtwoord nodig en je raadt het al: ik ben het wachtwoord vergeten. Heb al geprobeerd om het wachtwoord te wijzigen, maar dat is niet gelukt. En ik wil het zo graag zien!
Nou, ik ben inmiddels begonnen met opruimen/schoonmaken. Wastafel en bureau zijn al netjes schoon. Nu nog bed verschonen, Carlos' paleisje schoonmaken en stofzuigen. Dat moet wel lukken :-)
Carlos was een beetje vervelend net, zat lawaai te maken omdat hij iets lekkers wilde hebben. Straks krijgt hij wat witlof van me.
Gast- Gast
Ik ben blij meideeeeeeeeeeen! Ik heb daarstraks bij vakantieveilingen een vakantiecheque gewonnen:D
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Hee dat is relaxed!! Weet je al wat je er mee gaat doen?Chocolate Cookie schreef:Ik ben blij meideeeeeeeeeeen! Ik heb daarstraks bij vakantieveilingen een vakantiecheque gewonnen:D
Gast- Gast
Sushi schreef:Hee dat is relaxed!! Weet je al wat je er mee gaat doen?Chocolate Cookie schreef:Ik ben blij meideeeeeeeeeeen! Ik heb daarstraks bij vakantieveilingen een vakantiecheque gewonnen:D
Ik wil denk ik richting Zuid Spanje In het voorjaar in iedergeval.
Chocolate Cookie- Ratel
Eui,
Eigenlijk heb ik wel zin om vanavond naar de kroeg te gaan. Ik kan namelijk lopend heen en kruipend weer terug. Er is toch iets dat mij tegenhoudt.
Verder heb ik gisteren een toenmalige vriend gesproken. Hij was mij al weken aan het 'stalken' via sms, msn, hyves en noem maar op. Achteraf gezien blijkt het zelfs zo te zijn dat hij voor mijn woning heeft gestaan, waar nu "te huur" op staat. Tja, ik woon er dan ook een jaar niet meer. We hebben een redelijk goed gesprek gehad, hij heeft aangegeven dat hij PDD-Nos heeft, weet niet goed wat het inhoudt, en we kijken wel wat de toekomst brengt.
Eigenlijk heb ik wel zin om vanavond naar de kroeg te gaan. Ik kan namelijk lopend heen en kruipend weer terug. Er is toch iets dat mij tegenhoudt.
Verder heb ik gisteren een toenmalige vriend gesproken. Hij was mij al weken aan het 'stalken' via sms, msn, hyves en noem maar op. Achteraf gezien blijkt het zelfs zo te zijn dat hij voor mijn woning heeft gestaan, waar nu "te huur" op staat. Tja, ik woon er dan ook een jaar niet meer. We hebben een redelijk goed gesprek gehad, hij heeft aangegeven dat hij PDD-Nos heeft, weet niet goed wat het inhoudt, en we kijken wel wat de toekomst brengt.
Gast- Gast
Chocolate Cookie , voor hoeveel ging ie weg.... 145 euro toch van 14 april tot 31 mei ofzo toch... of heb ik de verkeerde voor me.... toen ik net op de site kwam had ik nog maar 20 seconden om aan te melden anders had ik ook wel meegedaan in iedergeval gefeliciteerd zag er leuk uit
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
ik heb het trouwens over die 10 dagen spanje die geveild zijn
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Grrr ik doe mn zusje nog eens wat. Wat is díe arrogant zeg! Moet er ff uit..
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
schuddebuikje schreef:Chocolate Cookie , voor hoeveel ging ie weg.... 145 euro toch van 14 april tot 31 mei ofzo toch... of heb ik de verkeerde voor me.... toen ik net op de site kwam had ik nog maar 20 seconden om aan te melden anders had ik ook wel meegedaan in iedergeval gefeliciteerd zag er leuk uit
Nee je hebt het verkeerde voor je haha! Ik heb een vakantiecheque van Holiday Concept Die is het hele jaar vanaf vandaag geldig. Thanks trouwens!
Chocolate Cookie- Ratel
What happened?M_as schreef:Grrr ik doe mn zusje nog eens wat. Wat is díe arrogant zeg! Moet er ff uit..
Gast- Gast
Sushi schreef:What happened?M_as schreef:Grrr ik doe mn zusje nog eens wat. Wat is díe arrogant zeg! Moet er ff uit..
Ja die heeft het de laatste tijd een beetje hoog in haar bol. Ik weet niet hoe ze daar zo ineens bij komt. Van die opmerkingen die onwijs uit de hoogte zijn.. En nu vroeg m'n vader heel normaal of ze in het vervolg het zakje van de pinda's bij het hoekje in wilde scheuren. Ze had namelijk zo''n beetje de hele zijkant er afgetrokken zodat je het zakje niet normaal kon vast pakken. Haar reactie: Nou en? Mn vader: Ja maar dat is makkelijker vastpakken. Ja en?? Dan trek je dat hoekje er toch zelf af? Kan toch niet, dan gaat het hele zakje uit elkaar! Ja nou moet je het in het vervolg toch lekker zelf doen..
Zucht..
M_as- Prater
Inmiddels is het me gelukt . Ben best een beetje trots op mezelf._Lacey_ schreef:Heb al geprobeerd om het wachtwoord te wijzigen, maar dat is niet gelukt.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
_Lacey_ schreef:Inmiddels is het me gelukt . Ben best een beetje trots op mezelf._Lacey_ schreef:Heb al geprobeerd om het wachtwoord te wijzigen, maar dat is niet gelukt.
Duim omhoog! (zie zo snel geen smiley daarvoor)
M_as- Prater
M_as, kan me voorstellen dat dat gaat irriteren, dat gedrag van je zusje. Is ze lekker aan 't puberen?
Gast- Gast
Sushi schreef:M_as, kan me voorstellen dat dat gaat irriteren, dat gedrag van je zusje. Is ze lekker aan 't puberen?
Ik weet niet of het puberen is...kan natuurlijk wel op dr 19e...Goed dat je het zegt, want daar had ik nog niet aan gedacht. Ze gedraagt zich over het algemeen volwassen, als is ze wat wereldvreemd.
M_as- Prater
Ik ben nog wakker! Ik heb super veel energie maar verveel me ontzettend haha.
Ik vind dit forum echt een stuk leuker! Werkt snel en is gezellig
Ik vind dit forum echt een stuk leuker! Werkt snel en is gezellig
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik moet bekennen dat ik dit forum ook leuker vind dan het oude forum. Het zijn dezelfde mensen, maar het gaat hier ietwat gemoederlijker. Weet niet waarom, vind hetzelf ook een domme reden, maar ik vind het hier leuker .
Owja, en ik ben verliefd en ik ben afgevallen, heb een nieuw kapsel... Ik vind mezelf top. Mss dat het daar ook aan ligt?
Owja, en ik ben verliefd en ik ben afgevallen, heb een nieuw kapsel... Ik vind mezelf top. Mss dat het daar ook aan ligt?
Gast- Gast
Wat fijn voor je Isa:)
Ik ben een beetje klaar met forummen de laatste tijd, vind het wel leuk om af en toe te kijken maar heb vaak geen tijd of zin om te reageren. Heb ook een beetje het idee dat we tussen twee fora in hangen.
Maar goeeed! Ik slaap dus ook nog niet;).
Ik ben een beetje klaar met forummen de laatste tijd, vind het wel leuk om af en toe te kijken maar heb vaak geen tijd of zin om te reageren. Heb ook een beetje het idee dat we tussen twee fora in hangen.
Maar goeeed! Ik slaap dus ook nog niet;).
Gast- Gast
Hahah wat fijn dat je zo voelt! Ben je bewust bezig met afvallen?
Ik wil ook zooo graag naar de kapper. Ik wil het laten groeien, maar ik wil het ook wel kort, en het is net te kort en net te lang.... Snap je het nog? Ik wil mijn haar ook donker verven, maar weet niet of ik het zelf wil doen of dat ik zoveel geld ga neerleggen bij de kapper...blablabla dillemmaaa'sss
Ik wil ook zooo graag naar de kapper. Ik wil het laten groeien, maar ik wil het ook wel kort, en het is net te kort en net te lang.... Snap je het nog? Ik wil mijn haar ook donker verven, maar weet niet of ik het zelf wil doen of dat ik zoveel geld ga neerleggen bij de kapper...blablabla dillemmaaa'sss
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Haha wc-eend ik ken het. Heb het ook kort gehad en wilde toen weer lang, maar die fase er tussen is echt verschrikkelijk. Je haar is nu toch heel blond? dan zou ik toch wel naar de kapper gaan als je zoveel donkerder gaat.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Zaterdagavond - kletstopic!
» Zaterdagavond kletstopic
» Blabla vuurwerk. En zaterdagavond kletstopic!
» Zaterdagavond
» Zaterdagavond en ...
» Zaterdagavond kletstopic
» Blabla vuurwerk. En zaterdagavond kletstopic!
» Zaterdagavond
» Zaterdagavond en ...
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: