Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomervakantie Tsjechië?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Zomervakantie Tsjechië? Empty Zomervakantie Tsjechië?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 8:51

Hoi meiden,

Is er iemand op vakantie geweest naar Tsjechië? Ik heb een leuk uitziend appartement gevonden voor een weekje vlakbij Praag, maar ik vraag me af of we ons niet ontzettend zullen gaan vervelen....
En is Tsjechië echt zo goedkoop qua eten en dergelijke?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomervakantie Tsjechië? Empty Re: Zomervakantie Tsjechië?

Bericht  Arwyn zo 29 mei 2011 - 8:58

Wij zijn een paar jaar geleden samen Praag geweest en zelfs mijn vriend (die echt niet van steden houdt) vond het geweldig.
Praag is echt een heel mooie stad en volgens mij is de omgeving ook mooi. Wij zijn daarna op een andere camping gaan staan, paar uurtjes van Praag vandaan en dat was qua omgeving erg mooi. In de stad zelf kun je je wel een paar dagen vermaken en als je zelf met de auto gaat, kun je altijd in de omgeving rond rijden.
Qua eten en dergelijke is Praag echt niet meer zo goedkoop. Tsja, het is daar nou eenmaal ook super toeristisch natuurlijk, dus dan kun je dat verwachten. Gewoon van tevoren even op internet kijken, want buiten het toeristische deel zijn genoeg restaurantjes die niet duur zijn. Buiten Praag zijn de prijzen wel echt lager dan hier (in 2007 nog dan tenminste).
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomervakantie Tsjechië? Empty Re: Zomervakantie Tsjechië?

Bericht  smurfie wo 1 jun 2011 - 8:51

Wij gan al jaren naar Tsjechië maar dan niet naar praag maar naar lipno,
In Tsjechië is alles beetje bij beetje duurder geworden, het is nog wel goedkoper dan in nederland maar niet meer zo goedkoop als het was.
Zeker in de steden waar veel toeristen komen is het duurder geworden.
Praag zelf is een heel mooie stad en je kunt je er zeker een paar dagem vermaken (wij hadden aan één dag niet genoeg)
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomervakantie Tsjechië? Empty Re: Zomervakantie Tsjechië?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum